Picnic zondag 31 juli Botanical Gardens

:-D nou dan kennen jullie in een paar maanden tijd meer Nederlanders dan wij in de laatste 10 jaar tegen gekomen zijn in het wild.

Groetjes
Syl

Have fun op de bruiloft Hans! Misschien kunnen jullie gelijk door komen van de bruiloft als het laat wordt.
 
[quote author=Syl link=topic=1819.msg22000#msg22000 date=1122504640]

Syl

p.s. Rob komen er veel mensen?

[/quote]

geen flauw idee,  syl. maar er komen er zeker. ik heb het zelfs op de 4EB dutch radio laten omroepen. dus we zullen zien. het wordt in iedergeval gezellig!! :)

rob
 
Hey, staks zien we door het Oranje het bos niet meer.........

p.s. ik kom wel in schut kleuren ben niet zo van de oranjerige :-D
 
[quote author=Syl link=topic=1819.msg22045#msg22045 date=1122535012]
Hey, staks zien we door het Oranje het bos niet meer.........

p.s. ik kom wel in schut kleuren ben niet zo van de oranjerige :-D
[/quote]

is prima syl, als initiator moet ik wel. maar als ik jou was, zou ik geen (voor)schut kleuren aantrekken  :evil:

tot zondag
 
Nou de appeltaart staat af te koelen op het fornuis. Jammie! Alleen nog even een geschikte outfit opsnorren (oranje  :x nee het wordt een schutkleur)...
 
Haha Oranje ik ook niet mijn kleur hoor! Kan me voorstellen dat je voor een schut kleur gaat!!

Jammie vers gebakken appeltaart!!!!

Heel veel plezier allemaal!!!
 
Vooral met 20 verschillende tinten oranje bij elkaar  :-D... nee hoor ik neem een andere kleur. Er zijn er genoeg die mij zo wel herkennen. Doe wel een petje op of mijn Australische kangaroo hoedje  :cool:.
 
Ik ben even in de war (what's new :) en ik woon hier nog maar net  :-D  :-D  nee, ik verdwaal nogal snel dus heb ik even een vraag....als ik nou via the Goodwill Bridge kom moet ik dan helemaal door het park naar de andere kant? of zit ik dan al een beetje in de richting.....(voor het geval meer mensen Schutkleuren dan Oranje dragen :-D)

??
Syl
 
Okee Syl, zit je er kaar voor. ik heb even mijn gratis-Neighbourhood-guide-kaartje erbij gepakt. En ben nu helemaal op de hoogte. Je parkeert neem ik aan ergens bij Southbank en neemt dan de Goodwill Bridge (lees: voetgangers en fietsbrug die vanaf Southbank richting QUT botanical gardens gaat) naar de overkant. Als je aan de overkant komt is het eigenlijk rechtdoor het park in. En dan zou je praktisch tegen de speeltuin (waar we hadden afgesproken toch??) aan moeten lopen (zo staat het bij mij op de kaart... ) En anders bel je maar! Ik hoop tot morgen  :roll:
 
Allrighty then.......dat moet wel lukken (niet je phone afzetten he :)), ben misschien wel een beetje aan de late kant, dikke stress in huize Syl op het moment :cool:

Tot morgen
 
Veel plezier daarooooo......al over een paar uurtjes!

Ik houd de site in de gaten voor als jullie nog iets leuks doen als ik daar weer ben voor vakantie (half sep tot half oct).....
Lekker in the Gardens.....heerlijk! En ik wed dat het daar sowieso beter weer is dan hier, ook al is het nog winter!
We hebben wat magere weken...........<

eet ze!
 
En? Hoe was het? Zijn d'r fotos?

Jammer genoeg zijn wij niet kunnen komen - wij moesten op bezoek bij schoonzus, schoonbroer en hun nieuwe (premature) baby in de Wesley ziekenhuis. Gelukkig gaat alles goed met ze.

En ik zit hier nu met een halve kilo drop die ik voor de picnic had gekocht. Tsja, die zal ik nu zelf moeten opeten.  :-D
 
Gefeliciteerd met het kersverse neefje!! jammer zeg van die drop.....  :-D en dat jullie er niet bij waren natuurlijk!  :) Was erg gezellig, had me alleen wel even op verkeken op de "loop" van Southbank met two kids & aanverwante artikelen via the goodwill bridge.  Wat een takke end...maar goed ben inmiddels weer heelhuids thuis en het was zeker geslaagd. 

Groetjes
Syl
 
Goed te horen dat je veilig thuis bent aanbeland.

En Charles, die drop mag je wel voor donderdag bewaren voor de jongerenborrel  :roll:
 
Heb een paar plaatjes gepost in de user gallery Eerainuh. Allemaal heel beschaafd, kinderen kunnen meekijken :)

Het was leuk jullie te ontmoeten!

Hoi!
 
[quote author=jufrebekka link=topic=1819.msg22445#msg22445 date=1122807061]

En Charles, die drop mag je wel voor donderdag bewaren voor de jongerenborrel  :roll:
[/quote]

Ha! Donderdag is vier en een halve dagen weg - zo lang overleeft een halve kilo drop niet in huize Kooij!

De stroopwafels (van Woolworths) zijn ook al op...

[quote author=Syl link=topic=1819.msg22436#msg22436 date=1122804494]
Gefeliciteerd met het kersverse neefje!! [/QUOTE]

Nichtje - ze heet Emma en is heel erg klein en rood. En heel erg lief

had me alleen wel even op verkeken op de "loop" van Southbank met two kids & aanverwante artikelen via the goodwill bridge.  Wat een takke end...maar goed ben inmiddels weer heelhuids thuis en het was zeker geslaagd. 

Ja, zonder kleintjes is het een leuke wandeling, maar met een full load kan ik me wel voorstellen dat het minder amusant zou zijn (en dat gaan we natuurlijk ook gauw voor onszelf ondekken!).
 
oops.........sorry Charles, gefeliciteerd met jullie nichtje :oops: :) ik was nog een beetje moe van mijn trip vandaar de verwarring perhaps.

Syl

:-D heb net even terug gelezen maar het geslacht stond niet vermeld! nah, ja...had ik 50/50 kans. Maar alsnog van harte!!!! :baby:
 
Bedankt allemaal voor het komen.
We hebben ons goed geammuseerd en ons buikje rond geeten met al het lekkers. Ik denk dat het voor herhaling vatbaar is en ben benieuwd naar de foto's.

tot de volgende keer en misschien tot as donderdag.

Rob
 
Wat een stilte na onze gathering in de Gardens :). Maar wat ik eigenlijk wel heel graag wil......het appeltaart receptuur van de Appeltaart (oma style :knit:)!! Niet dat ik kan bakken & braden :-D maar misschien kan ik hubbie the Chef even aan het werk zetten....hij was namelijk "scrumptiously delicious".

Enneh Tidjen....hoeveel nachtjes nog?
Groetjes
Syl

p.s. iemand het hoofd van Mr. Incredible gezien? :-D Ramon is op zoek........
 
Back
Top