Mark en ik zaten gisteren zo van "Rebecca en Martijn moeten nu gewoon in de lucht zitten!" en nu zit ik echt zo van "Ze zijn er nu ongeveer wel... Zij wel!" :lol: :cry: Ikke jaloers!!! :lol:
Nou we zijn er hoor. Alles is goed gegaan. De vlucht was prima en het eten was zelfs lekker. De douane duurde wel even maar ze deden helemaal niet moeilijk . Ik maak het niet te lang omdat we nu logeren bij de prof van Martijn, en we niet de computer meteen voor uren willen inpikken... Groeten uit een warm Australie!
Wat leuk om zo snel iets van jullie te horen zeg! Gelukkig is alles goed gegaan en zijn jullie mooi op plaats van bestemming aan gekomen.
En nog steeds.... Ben jaloers!!!!! :lol: :lol: :roll: :roll:
Toch wel raar om te bedenken dat jullie nu aan de andere kant van de wereld zitten voor een jaartje of wat :lol:
Geweldig! Hoe lang is het de bedoeling dat jullie bij die professor logeren?
(Oh Annemiek ik benijd ze ook hoor ) Nou mooi, de herfst is begonnen dus jullie worden niet gelijk in het diepe gegooid qua hitte! Heel veel plezier en succes met het regelen van alles!
Tja we blijven hier bij de prof zolang als het kan en nodig is. We moeten er natuurlijk weg zijn voor onze spullen aankomen. En bovendien wil je niet drie maanden logeren bij "wildvreemden". Hoewel het heerlijk is dat we zo worden opgevangen. Vandaag bijvoorbeeld zijn we naar Nederlandse vrienden geweest van de professor en zijn vrouw. Heel grappig om even Nederlands te kunnen kletsen. Morgen gaan we naar de Sunshine coast. Ik ben benieuwd. Ik ga me maar goed insmeren geloof ik!
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.