Richting Port Macquarie

Wauw, wat gaat het dan ineens snel! Over een maandje vliegen jullie naar jullie beloofde stukje in Oz! Have fun!

• Like
Reactions: Jor
Thanks guys voor de toffe reacties.

Veel gemengde gevoelens momenteel ivm met ons vertrek, maar zeker geen twijfels over onze beslissing!

We zijn wel heel blij dat er een datum op kleeft nu!

Appartement net vastgelegd in Port Macquarie!!

Een volledig gemeubeld appartement dat we op lange termijn kunnen huren in een resort!
En op maar 5 km van Kathleen haar werk!!

"Holiday all year round in this fully furnished apartment in beautiful Flynns Beach Resort. Located 50 metres from Port Macquaries most popular beach, the resort features 2 pools, tennis court and adjoining is the Blue Water Bar & Grill. Available as a permanent rental"

http://www.flynnsbeachresort.com.au/

Na het zoveelste supergezellige samenzijn op een BBQ voor Seppe zijn 7de verjaardag gisteren is de EMOTIONELE rollercoaster goed op dreef en niet meer te stoppen.
We gaan een droom achterna, maar dit worden nog 3 ontzettend moeilijke weken.
Onze band met familie is zo hecht en complexloos dat de schuldgevoelens welig tieren in mij omdat we deze fantastische mensen ongelooflijk gaan missen en pijn doen.

Het gekke is dat ik liefst morgen nog zou vertrekken omdat de momenten die we samen doorbrengen zo mooi en intens zijn dat ze me ook volledig uitputten....

Hier een filmpje van gisteren met Seppe en zijn neef en nichtjes, mijn mama (knalt taart op mijn zus haar hoofd) en mijn zus en schoonbroer in de hoofdrol.....

Erg leuk! Waar heb je ze vandaan?

Toch Australië...
Spoedzending, maar de vriendelijke dame van Extonaustralia heeft daar maar 100 $ voor aangerekend.... na 4 dagen was het al in Brussel, waar de douane het nog eens 9 dagen vasthield en pas vrijgaf na contact... :)

Erg leuk idee voor het afscheid van de vriendjes van mn kindjes! En over 2 weken krijg ik weer bezoek uit OZ dus die kunnen t vast meenemen voor me :)

Erg leuk idee voor het afscheid van de vriendjes van mn kindjes! En over 2 weken krijg ik weer bezoek uit OZ dus die kunnen t vast meenemen voor me :)

Het weegt heel weinig dus ze kunnen het best voor je meenemen :)

Ik zie de douanier als staan kijken: Canned Crocodile. Hmm, is de krokodil niet beschermd?

Je lacht ermee :), maar een bedrijf waarmee ik ook contact had vertelde me dat er in haar lokale winkel soms mensen komen die denken dat het om echt vlees gaat en dat de douane in Amerika een zending eens in quarantaine heeft gezet en de Food and Drug Administration liet komen ;)

Back