Richting Port Macquarie

Gefeliciteerd!!!
images

Enjoy!

• Like
Reactions: Jor
Gefeliciteerd Jor! Ik lees nu ook dat je net getrouwd bent, dubbel gefeliciteerd dus! Weer een paar stappen dichterbij de Aussie dream..

Vraagje: wat is het verschil tussen ACECQA en AITSL assessments? Is de eerste categorie meer gericht op Early Childhood en Child care, en AITSL op Primary and Secundary Education? Las net even jullie voorstelrondje en las dat je vrouw als kleuterjuf aan de slag wil, dus was in eerste instantie verrast dat dat niet onder de AITSL viel, maar bedenk me nu terwijl ik dit typ dat de kleutertijd in Aus onder Kindergarten en dus Pre-primary valt, of zit ik nu mis?

Anyways, geniet van de behaalde overwinning!

• Like
Gefeliciteerd Jor! Ik lees nu ook dat je net getrouwd bent, dubbel gefeliciteerd dus! Weer een paar stappen dichterbij de Aussie dream..

Vraagje: wat is het verschil tussen ACECQA en AITSL assessments? Is de eerste categorie meer gericht op Early Childhood en Child care, en AITSL op Primary and Secundary Education? Las net even jullie voorstelrondje en las dat je vrouw als kleuterjuf aan de slag wil, dus was in eerste instantie verrast dat dat niet onder de AITSL viel, maar bedenk me nu terwijl ik dit typ dat de kleutertijd in Aus onder Kindergarten en dus Pre-primary valt, of zit ik nu mis?

Anyways, geniet van de behaalde overwinning!

Hey, klopt helemaal wat je daar zegt. ACECQA gaat inderdaad maar over de periode van 0 tot 6 jaar.
En in tegenstelling tot België is het onderwijs voor 6 jaar niet georganiseerd door de overheid, maar door privé-instanties...
ACECQA is zelf wel een overheidsinstelling die de mensen screent die in deze privé-sector aan het werk willen....

En wat dat trouwen betreft => na 17 jaar werd het wel eens tijd :)

Cheers!

Lieve foto's!
Meteen inlijsten en ophangen zou ik zeggen.

(meneer Jor mag wel iets meer lachen hoor, trouwen is toch leuk?;))

• Like
Back