[quote author=Jeanine link=topic=4245.msg55207#msg55207 date=1144504909]
Tja, beetje gevaarlijk wat ik nu ga doen, maar 5 dagen geleden heb ik maar besloten dat ik ook een niet roker ben!
Nee, ik heb nu in korte tijd voor de tweede keer zo'n ongelofelijke keelpijn gehad :cry: (in combinatie met een griepje hoor) en je hoort tegenwoordig steeds meer kankergevallen om je heen zoals Guusje Nederhorst, die andere van GTST, Kylie, Anastasia en nog wat van die beroemde dames, maar ook gewoon al twee dames bij ons in de familie :-o!
En roken verhoogt nu eenmaal de kans op kanker - tis gewoon een feit :-(. Ik begon toch een beetje bang voor keelkanker ofzo :-o. Nu weet ik wel dat het gewoon een griepje is, maar alleen al de gedachte heeft me toch aan het denken gezet :? :|.
Het besluit is: me leven is me nog zoooooo lief, m'n man en geweldige kindjes, Australie straks en ik moet/wil gewoon nog heel veel doen en meemaken. Laten we de kans op zoiets engs dan maar zo veel mogelijk minimaliseren, toch?!
So wish me luck dat ik het vol houd, al is de aard van het beesie wel zo dat als ik iets doe ik het ook wel af maak, maar hier en daar een steuntje in de rug kan nooit kwaad! Ik ben er aan begonnen, dus ik kan er ook weer af!
Hgr, Jeanine
[/quote]
Sterkte Jeanine!
Volhouden, wij houden onze adem in.. :wink: