Roken

Smakken....  :-D :-D :-D

You have me in stitches....  En hoeveel mensen eten niet alsof ze geen zelfbewustzijn hebben...  :-D
 
Ik betaal voor een pakje Marlboro een bedrag tussen de $7.50 en de $9,50.
Dat verschilt hier per winkel.

Groetjes Lin
 
Lekker aan de prijs ;) Dat is ook grotendeels belasting wat je er over betaalt?

Hey Sander en Lin... Wat een flashy avatars! :)
 
images


Ja, zonde van het geld, zeg ik na 22 jaar gerookt te hebben. Ben er nu 5 jaar vanaf maar manlief gaat er rustig mee door. Die betaalt $ 22,00 voor 40 gram zware shag. Hij zou stoppen als we ons visum kregen. Dat is nu anderhalf jaar geleden dus ik weet niet over welk visum hij het had :-D. Maar goed, dat is een beetje off topic. Sorry.

Erna
 
[quote author=Erna link=topic=4245.msg55153#msg55153 date=1144487202]
images


Ja, zonde van het geld, zeg ik na 22 jaar gerookt te hebben. Ben er nu 5 jaar vanaf maar manlief gaat er rustig mee door. Die betaalt $ 22,00 voor 40 gram zware shag. Hij zou stoppen als we ons visum kregen. Dat is nu anderhalf jaar geleden dus ik weet niet over welk visum hij het had :-D. Maar goed, dat is een beetje off topic. Sorry.

Erna
[/quote]the no smoke when we are in Oz visum :-D


Blijf er op hameren hoor!

groetjes,

Nan
 
Doe ik ook maar guess what? Manlief is dan niet meer zo lief :-D. Beetje sjagrijnig, alleen door de gedachte dat ie moet stoppen met roken. Kun je nagaan hoe gezellig hij zal zijn als hij daadwerkelijk stopt.

Mij heeft het destijds geen enkele moeite gekost. Gewoon cold turkey van de ene op de andere dag. Tja mannen, het zwakke geslacht :evil:
 
Tja, beetje gevaarlijk wat ik nu ga doen, maar 5 dagen geleden heb ik maar besloten dat ik ook een niet roker ben!

Nee, ik heb nu in korte tijd voor de tweede keer zo'n ongelofelijke keelpijn gehad  :cry: (in combinatie met een griepje hoor) en je hoort tegenwoordig steeds meer kankergevallen om je heen zoals Guusje Nederhorst, die andere van GTST, Kylie, Anastasia en nog wat van die beroemde dames, maar ook gewoon al twee dames bij ons in de familie  :-o!

En roken verhoogt nu eenmaal de kans op kanker - tis gewoon een feit :-(. Ik begon toch een beetje bang voor keelkanker ofzo  :-o. Nu weet ik wel dat het gewoon een griepje is, maar alleen al de gedachte heeft me toch aan het denken gezet  :? :|.

Het besluit is: me leven is me nog zoooooo lief, m'n man en geweldige kindjes, Australie straks en ik moet/wil gewoon nog heel veel doen en meemaken. Laten we de kans op zoiets engs dan maar zo veel mogelijk minimaliseren, toch?!

So wish me luck dat ik het vol houd, al is de aard van het beesie wel zo dat als ik iets doe ik het ook wel af maak, maar hier en daar een steuntje in de rug kan nooit kwaad! Ik ben er aan begonnen, dus ik kan er ook weer af! :up:

Hgr, Jeanine
 
[quote author=Jeanine link=topic=4245.msg55207#msg55207 date=1144504909]
Tja, beetje gevaarlijk wat ik nu ga doen, maar 5 dagen geleden heb ik maar besloten dat ik ook een niet roker ben!

Nee, ik heb nu in korte tijd voor de tweede keer zo'n ongelofelijke keelpijn gehad  :cry: (in combinatie met een griepje hoor) en je hoort tegenwoordig steeds meer kankergevallen om je heen zoals Guusje Nederhorst, die andere van GTST, Kylie, Anastasia en nog wat van die beroemde dames, maar ook gewoon al twee dames bij ons in de familie  :-o!

En roken verhoogt nu eenmaal de kans op kanker - tis gewoon een feit :-(. Ik begon toch een beetje bang voor keelkanker ofzo  :-o. Nu weet ik wel dat het gewoon een griepje is, maar alleen al de gedachte heeft me toch aan het denken gezet  :? :|.

Het besluit is: me leven is me nog zoooooo lief, m'n man en geweldige kindjes, Australie straks en ik moet/wil gewoon nog heel veel doen en meemaken. Laten we de kans op zoiets engs dan maar zo veel mogelijk minimaliseren, toch?!

So wish me luck dat ik het vol houd, al is de aard van het beesie wel zo dat als ik iets doe ik het ook wel af maak, maar hier en daar een steuntje in de rug kan nooit kwaad! Ik ben er aan begonnen, dus ik kan er ook weer af! :up:

Hgr, Jeanine
[/quote]

Sterkte Jeanine!

Volhouden, wij houden onze adem in.. :wink:
 
heel veel succes Jeanine  :up:, mijn man is 1-1-2005 in 1 keer gestopt en is niet weer begonnen.Het was wel moeilijk maar het was zijn eigen beslissing want als ik het zei zou hij alleen maar meer zijn gaan roken wat hij trouwens thuis al nooit deed voor mij en de kinderen maar op zijn werk was het een ontspan moment dus dat is wel even moeilijk geweest maar het is gelukt.

Het is gewoon een kwestie van doen en als je het graag wilt lukt het ook ,zeker weten ,mijn steun heb je.

groetjes Manja :)
 
thx until so far!

Al moet ik eerlijk bekennen dat ik niet een echte kettingrookster was hoor! Max. een pakje per week. Maar goed, nu helemaal niets meer!
 
Heel veel succes Janine :up:

Ik moet er nog aan geloven! Ik had mezelf en mijn vrouw beloofd dat als ik ooit naar Australie zou gaan, ik zou stoppen met roken. En ik rook helaas wel veel.
Nu gaan wij onverwacht over 4 weken al, dus ik zit nu al in de stress, wanneer stop ik?
 
Wilbert gewoon lekker stoppen man! kun je mischien nog langer van het mooie OZ genieten :up:
Je kan het! :) als je het echt wil lukt het! :)

Alex
 
:p Hoi wilbert vorig jaar ook gestopt, maar ik kan je aan raden ,ik las dat je een graag een sigaretje mag opsteken,
Ik zou wel gewoon iets te gebruiken dat je een beetje houvast geeft. Ik heb SMOKE FREE gebruikt en klein flesje dat een
beetje de trek in een sigaret weg neemt. Ruikt naar bos , dennebomen.

Maar ik ben het met bosco eens, gewoon doen  :up:
en de energie de je dan waarschijnlijk teveel richten op iets anders, ja je moet er even doorheen
Genoeg support hier zou ik zeggen

succes
 
Alle rokers die gaan/willen stoppen wens ik daar heel veel succes mee. Mij heeft het geen moeite gekost te stoppen en ik was een stevige roker met 1 pakje shag in 2 dagen. Je krijgt zoveel meer lucht als je niet meer rookt en je conditie gaat met sprongen vooruit. Het eten smaakt veel lekkerder (al is dat in mijn geval niet zo gunstig :-D) en je kunt veel beter ruiken. En het hoesten stopt (bij mij in ieder geval).

DUS ROKERS, GEWOON STOPPEN. ALS JE HET WILT, LUKT HET OOK. Als je eraf bent zul je je alleen maar afvragen waarom je roken zo lekker vind.

Tip: als je trek krijgt in een sigaret, ga dan iets anders doen om je gedachten er vanaf te leiden.

SUCCES
 
Hoi Jeanine,

Hou vol meid, hartstikke goed en als het even tegenzit maak je hier gewoon
een post 'klaagmuur' of zoiets en dan spreken wij je moed in. En je hoeft niet
voorzichtig te zijn hoor, ik heb nadat ik gestopt was jaren gezegd, ik rook
nu niet, maar ik zeg niet dat ik het nooit meer doe of er nooit meer aan begin.
Èn dat zeg ik na 10 jaar nog steeds, hoewel ik niet meer gerookt heb  :roll: :roll:

Groetjes Miran (ook in 1 x gestopt van pakje per dag)  :)
 
Back
Top