Roken

Voor de verse niet-rokers: succes!! Het halve werk (if not more) is het veranderen van gewoonten. En de asbakken het huis uit gooien!!!

En in plaats van 'nog 1 sigaret en dan GA IK naar bed/naar huis/naar 't werk/koken/boodschappen doen/opbellen/poetsen/douchen/de kat voeren/de vogelkooi verschonen/de tuin opruimen/de vuilniszak buiten zetten/bij de buuf op bezoek/naar de gymn/m'n kont van de bank hijsen en die CD verwisselen/c.q. stoppen met roken;


zeg dan 'NOG 1 WORTELTJE EN DAN ............ etc etc.

Gewoonten zijn misschien nog wel het moeilijkst om te veranderen!

Toi toi toi :)
 
Bedank voor alle steun :up:

PS we hebben zowiezo al geen asbakken in huis! Laat staan dat er binnen gerookt wordt.
Het moeilijkste is idd het veranderen van gewoonte.
 
Eneeuuuh ik ben dus ècht toen zo'n maand of 3 echt een b*tch out of h*ll, excuse my language
geweest hoor, van de afkickverschijnselen. Mijn man had dat dus NIET, lucky him, terwijl
hij toch net zo veel rookte als ik. Ziedaar in mijn opinie het verschil tussen iemand
die verslaafd is aan roken en iemand die dat niet echt is.

Dus als je even behoefte hebt aan lekker zwelgen, whining, moaning, dan
mag dat.................... :up: :up:

grooetjes Miranda  :)
 
@ iedereen -

Hartelijk dank hoor voor jullie steun! Tot nu toe gaat het me nog erg goed af  :-D! Ben zojuist gezellig wezen uit eten en iedereen rookte aan tafel, maar ik niet! En ik had er niet eens moeite mee  :up:! Neeh, ik heb m'n besluit gemaakt en begrijp eigenlijk niet waarom ik eerder niet zo naar een sigaretje kon kijken? Why take the risks  :dunno:??


@ Wilbert -

Jij ook enorm veel succes toegewenst  :up:. En mocht je het er nou echt heel moeilijk mee krijgen, dan kan ik je aanraden om aan de huisarts het middel Syban te vragen. Dit is een middel wat helpt bij het stoppen met roken. Wordt niet vergoed door de verzekering, maar bij Rob heeft het echt heel goed gewerkt!

Hgr, Jeanine
 
Hartelijk dank hoor voor jullie steun! Tot nu toe gaat het me nog erg goed af  ! Ben zojuist gezellig wezen uit eten en iedereen rookte aan tafel, maar ik niet! En ik had er niet eens moeite mee  ! Neeh, ik heb m'n besluit gemaakt en begrijp eigenlijk niet waarom ik eerder niet zo naar een sigaretje kon kijken? Why take the risks 
Knap, knap, knap :up: :up: :up: goed hoor. vol houden. En jij ook natuurlijk Wilbert!! :up:

Ik probeer al jaren tevergeefs mijn hubbie te overtuigen :-( wie weet ooit.....

Groetjes
Syl
 
Hey Syl, zo'n hubbie heb ik ook. Ik roep al jaren dat ie beter kan stoppen met roken maar hoe vaker ik het zeg, hoe sjagrijniger hij wordt :-D
 
Back
Top