Lamarck
Well-Known Member
Er gaan dit jaar best wel veel forummers naar Adelaide. In de stvz van Steven80 (meen ik) werd het idee geopperd om een keer een avondje bij elkaar te gaan zitten. Volgens mij komt dat idee van Steven zelf (toch?)... Hij heeft vast al van meer mensen een uitnodiging gehad om eens zijn foto's te laten zien en zijn verhalen te vertellen. Dat kan vast ook in één keer.
Kortom: Is het een idee om een keer een South-Australia-gangers-avondje te prikken?
Wij wonen vrij centraal, dus het kan bij ons (hoeven we meteen geen oppas te zoeken ) maar als iemand andere suggesties heeft dan graag!
(en volgens mij zijn niet-SA-gangers vast ook welkom)
-- edit: het was niet Stevens stvz, maar het huurhuizen topic. Maar het idee kwam wel van Steven. :roll:
Kortom: Is het een idee om een keer een South-Australia-gangers-avondje te prikken?
Wij wonen vrij centraal, dus het kan bij ons (hoeven we meteen geen oppas te zoeken ) maar als iemand andere suggesties heeft dan graag!
(en volgens mij zijn niet-SA-gangers vast ook welkom)
-- edit: het was niet Stevens stvz, maar het huurhuizen topic. Maar het idee kwam wel van Steven. :roll: