SA avond

ik heb wel interesse in een SA-avondje

  • Ja! Zet het bier maar koud

    Votes: 3 25.0%
  • Ja, een theetje is ook goed

    Votes: 2 16.7%
  • Mmmm komt er dan ook een Perth-avondje?

    Votes: 4 33.3%
  • Wat een onzin, ik zoek het zelf wel uit

    Votes: 0 0.0%
  • iets anders....

    Votes: 3 25.0%

  • Total voters
    12
ik denk dat Steven80 nog mist in het datumlijstje? Steven, jij wilde er toch bij zijn???
 
Morgen wordt de datum gekozen op basis van alle stemmen!
 
Goed dat ik mijn stem dan weer aangepast heb :) Ik ben namelijk niet in NL van 17/4 tot en met 27/4 :) *ennuh, GMTA, ik vroeg me net af wanneer weer gingen meeten :)
 
hoihoi

zoals het er nu naar uit ziet wordt het 11 mei. FOL stuurt morgen een mailtje rond over tijdstippen en adres enzo, maar dan kan het vast in de agenda!
 
Hallo allen,

Iedereen die meegestemd heeft, heeft ondertussen een mail met de adresgegevens e.d. In verband met privegegevens gaat dat via de mail. Maar de rest kan gewoon via het forum. Dat is misschien wel makkelijk, omdat de invulling van de avond eventueel nog afgestemd kan worden.

In principe zal het om 19:00 zijn, maar dit staat nog open. Zouden jullie willen barbecuen bijvoorbeeld? Lamarck en Co willen voor de hapjes zorgen, maar als iemand iets anders wil dan thee, koffie of limonade is het handiger als je zelf iets te drinken mee neemt. Wordt het ook een eten/barbecue-avond dan wordt het BYO.

In principe zijn er voldoende stoelen. Maar wellicht dat het nog drukker wordt. Als er iemand eventueel stoelen kan meenemen als backup (rond 11 mei kunnen we kijken of dat nodig is) dan zou dat fijn zijn.

Heeft iemand nog meer ideeen voor de avond? Laat u horen ;-)
 
Hoi All,

Wij willen met z'n tweeën komen. We zullen stoelen meenemen.
Een rooster met worstjes is wel gezellig, mits het weer het toelaat.
In ieder geval zorgen wij voor wat bier en een pak sap.

Cheers!
 
Ik ga kijken of we oppas kunnen organiseren.... :D

Is er eventueel een leuk hotel oid in de buurt??
 
Van de Valk in Houten is nieuw en schijnt best mooi te zijn. Zeker voor een vd Valk. Gericht op zakenlui dus in het weekend goedkoper?
 
Wij zijn ook met zijn tweeën. We hebben eventueel klapstoeltjes die we mee kunnen nemen, zijn alleen wel meer voor de camping. Dus als we buiten kunnen zitten prima, maar voor binnen zijn ze misschien niet al te geschikt...

wij willen wel wat kaasjes en stokbrood meenemen. Die heb ik nog niet voorbij zien komen. :)
 
Volgens mij zitten we nu (incl onszelf) ergens tegen de 20 personen. Dat wordt een volle woonkamer :rolleyes: dus niet te hard praten met zijn allen! :)

we hebben binnen (incl de kampeerstoelen) zo'n 17 zitplaatsen, dus met een paar stoelen extra zijn we er wel (als we ze nog ergens kwijt kunnen tenminste... misschien kussens ipv stoelen??).
 
De inschrijving is gesloten. Als iemand zich nu nog aanmeld, komt die op de reservelijst. Er zijn een aantal inschrijvingen onzeker. Dus de reservelijst is zeker de moeite waard!
 
Back
Top