IJsselstein kan ik bijna kruipend naartoe.
Prachtige gelegenheid dus.
Alleen willen wij naar TAS
Laat maar weten wanneer het gaat gebeuren, kijk ik wel of het gaat lukken.
Hey Margot, Dat klinkt ineens erg interessant! Moet ik m'n poll even aanpassen: Zet het bier maar koud!
Misschien moeten we gaan "levend schaken", SA tegen TAS.
Ok, dus even resume:
- iedereen die wil komen stuurt een pm met mailadres naar FOL, en die gaat dan een datum prikken
- SA-ers zitten binnen, en Tassers buiten bij de BBQ? Lijkt me prima . Op voorwaarde dat er ook wat worstjes naar binnen gaan!
Een BYO variant lijkt me wel handig... wij zijn bv niet van die bierdrinkers, dus als iedereen zijn eigen drinken mee zou willen nemen dan heb je in elk geval wat je lekker vindt. Theezakjes en koffie is aanwezig . Maar laten we dat straks ook maar even over de mail doen?
Zal ik iedere vrijdag en zaterdag vanaf 13 april t/m eind mei erin zetten? Dan is er ruime keuze voor iedereen.
Anderen kunnen zich daarna ook nog aanmelden (als het mag van Lamarck uiteraard!) maar dan staat de datum al vast.
p.s. de uitnodiging versturen voor de dag wordt vrijdag of zaterdag. Morgenavond ben ik niet thuis...
Zes mensen die zich met een PM hebben aangemeld kunnen nu stemmen op een datum. Als de datum bepaald is, dan kunnen er eventueel nog mensen bij, maar vanaf daar pakt Lamarck het weer op, evenals de tijd waarop er afgesproken kan gaan worden
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.