SA avond

ik heb wel interesse in een SA-avondje

  • Ja! Zet het bier maar koud

    Votes: 3 25.0%
  • Ja, een theetje is ook goed

    Votes: 2 16.7%
  • Mmmm komt er dan ook een Perth-avondje?

    Votes: 4 33.3%
  • Wat een onzin, ik zoek het zelf wel uit

    Votes: 0 0.0%
  • iets anders....

    Votes: 3 25.0%

  • Total voters
    12
Wat he t handigste is denk ik als iedereen zijn email adres doorstuurt en dan met datumprikker data voorstellen :) aan jouw de keus lamarck ;)
 
Het plannen van de datum daar wil ik je wel bij helpen hoor :)

Iedereen diemee wil even een pm sturen naar mij met je email adres. Woensdag zal ik de uitnodiging versturen naar iedereen.
 
IJsselstein kan ik bijna kruipend naartoe.
Prachtige gelegenheid dus.
Alleen willen wij naar TAS :cool:
Laat maar weten wanneer het gaat gebeuren, kijk ik wel of het gaat lukken.

In ieder geval een fijne avond!
 
Wij zijn flexibel...ik hoor het wel wat iedereen het beste uitkomt.
We zullen een kleine fotoreportage van Adelaide klaarstomen!

Is het BYO? Wij nemen de theezakjes wel mee:D

Groeten Steven
 
Hey Margot, Dat klinkt ineens erg interessant! Moet ik m'n poll even aanpassen: Zet het bier maar koud!
Misschien moeten we gaan "levend schaken", SA tegen TAS.
 
Ok, dus even resume:
- iedereen die wil komen stuurt een pm met mailadres naar FOL, en die gaat dan een datum prikken
- SA-ers zitten binnen, en Tassers buiten bij de BBQ? Lijkt me prima :p. Op voorwaarde dat er ook wat worstjes naar binnen gaan!

Een BYO variant lijkt me wel handig... wij zijn bv niet van die bierdrinkers, dus als iedereen zijn eigen drinken mee zou willen nemen dan heb je in elk geval wat je lekker vindt. Theezakjes en koffie is aanwezig ;). Maar laten we dat straks ook maar even over de mail doen?
 
Laat de PM'tjes maar binnen rollen!

Zal ik iedere vrijdag en zaterdag vanaf 13 april t/m eind mei erin zetten? Dan is er ruime keuze voor iedereen.
Anderen kunnen zich daarna ook nog aanmelden (als het mag van Lamarck uiteraard!) maar dan staat de datum al vast.

p.s. de uitnodiging versturen voor de dag wordt vrijdag of zaterdag. Morgenavond ben ik niet thuis...
 
heb je mijn pm gehad? Was vlak voor de migratie, dus weet niet of het is blijven hangen....
 
Zes mensen die zich met een PM hebben aangemeld kunnen nu stemmen op een datum. Als de datum bepaald is, dan kunnen er eventueel nog mensen bij, maar vanaf daar pakt Lamarck het weer op, evenals de tijd waarop er afgesproken kan gaan worden :)
 
p.s. als je ook nog met de datum wil stemmen, stuur dan vandaag of morgen voor 20:00 een PM met je e-mail adres, dan kan ik je hopelijk nog uitnodigen :)
 
Back
Top