SA avond

ik heb wel interesse in een SA-avondje

  • Ja! Zet het bier maar koud

    Votes: 3 25.0%
  • Ja, een theetje is ook goed

    Votes: 2 16.7%
  • Mmmm komt er dan ook een Perth-avondje?

    Votes: 4 33.3%
  • Wat een onzin, ik zoek het zelf wel uit

    Votes: 0 0.0%
  • iets anders....

    Votes: 3 25.0%

  • Total voters
    12
Sorry allemaal. we hadden het ook graag anders gezien, want het is een gezellig groepje en genoeg mensen met wie we willen bijpraten of kennis maken :). misschien dat het over een weekje of wat anders is.
 
@FOL: FF denken....Wat valt daar aan toe te voegen?
Dus maar even ten overvloede: BALEN!!!

Hey, ga vrijdag lekker een pizzaatje halen, zaterdag uitlapen, zondag wandelen op de hei, maandag feestvieren in Amsterdam en als je dan alle ellende gerelativeerd en verdronken verdrongen hebt, kom dan gewoon alsnog gezellig meebabbelen.

En als 't niet lukt: respect! alle begrip voor!
 
Sorry allemaal. we hadden het ook graag anders gezien, want het is een gezellig groepje en genoeg mensen met wie we willen bijpraten of kennis maken :). misschien dat het over een weekje of wat anders is.
Zeker jammer dat we jullie niet zien, gezien je vriendin en ik qua werkveld bijna on the same way moeten gaan. MAar alle respect. Laat het vooral rustig bezinken en who knows....alles wordt ander na wat zonneschijn en een weekje rust (vooral dat eerste lijkt me geen slecht plan)! Suc-6 er mee en kop op!
 
Hi FOL, begrijpelijk. Als ik in jullie schoenen zou staan zou ik ook ff zeggen; laat maar hangen... Eerst even bijkomen...
 
Beste mensen,

Helaas kunnen wij niet komen. Aangezien Wendy's vader op 8 mei jarig is en wij voor de verrassing zijn uitgenodigd voor een etentje met de hele familie, kunnen we daar niet van buiten, zeker omdat het verlopig de laatste verjaardag is die we zullen meemaken in NL.
We kregen gisteren pas de uitnodiging en balen er wel van dat ze het niet eerder hebben laten weten!
Vinden het echt onwijs jammer en hadden heel graag SA met jullie willen bespreken!

Groeten Steven
 
Waar is nou die unlike button???
Nee, tuurlijk is zo'n verrassingsetentje wel leuk voor jullie, maar eerlijk gezegd keek ik wel uit naar jullie verslag. Dus echt jammer dat je er niet bij bent.
 
update

Zwerver: 2
Tommy K., 2 – kaasjes en stokbrood
Familie S., 2 + evt 2 kids
Hardcore 2 – stoelen en bier en sap en evt worstjes voor bbq
Afterbang 2 - vegetarisch
Donatella 2
kat 2 - stoeltjes en belgische biertjes
en wij (Lamarck) 2 + 2 kids - koffie, thee, limo, hapjes

jammer dat Steve en FOL afgevallen zijn, maar wat mij betreft is het nog steeds een mooi clubje zo!
 
update

Zwerver: 2
Tommy K., 2 – kaasjes en stokbrood
Familie S., 2 + evt 2 kids
Hardcore 2 – stoelen en bier en sap en evt worstjes voor bbq
Afterbang 2 - vegetarisch
Donatella 2 kat 2 - stoeltjes en belgische biertjes
en wij (Lamarck) 2 + 2 kids - koffie, thee, limo, hapjes

jammer dat Steve en FOL afgevallen zijn, maar wat mij betreft is het nog steeds een mooi clubje zo!
Geef je nog ff aan wat wij mee mogen/moeten nemen?
 
Beste mensen,

Helaas kunnen wij niet komen. Aangezien Wendy's vader op 8 mei jarig is en wij voor de verrassing zijn uitgenodigd voor een etentje met de hele familie, kunnen we daar niet van buiten, zeker omdat het verlopig de laatste verjaardag is die we zullen meemaken in NL.
We kregen gisteren pas de uitnodiging en balen er wel van dat ze het niet eerder hebben laten weten!
Vinden het echt onwijs jammer en hadden heel graag SA met jullie willen bespreken!

Groeten Steven

BALEN!!:(
Dat wordt dus een etentje eerdaags! :p
Prikken jullie een datum? :D
 
Back
Top