Zeker jammer dat we jullie niet zien, gezien je vriendin en ik qua werkveld bijna on the same way moeten gaan. MAar alle respect. Laat het vooral rustig bezinken en who knows....alles wordt ander na wat zonneschijn en een weekje rust (vooral dat eerste lijkt me geen slecht plan)! Suc-6 er mee en kop op!Sorry allemaal. we hadden het ook graag anders gezien, want het is een gezellig groepje en genoeg mensen met wie we willen bijpraten of kennis maken . misschien dat het over een weekje of wat anders is.
Geef je nog ff aan wat wij mee mogen/moeten nemen?update
Zwerver: 2
Tommy K., 2 – kaasjes en stokbrood
Familie S., 2 + evt 2 kids
Hardcore 2 – stoelen en bier en sap en evt worstjes voor bbq
Afterbang 2 - vegetarisch
Donatella 2 kat 2 - stoeltjes en belgische biertjes
en wij (Lamarck) 2 + 2 kids - koffie, thee, limo, hapjes
jammer dat Steve en FOL afgevallen zijn, maar wat mij betreft is het nog steeds een mooi clubje zo!
tja, wat vind je lekker ? Anders doen jullie de chocolaatjes voor bij de koffie . Of iets anders. Op zich hebben we denk ik al een heel eind genoeg?Geef je nog ff aan wat wij mee mogen/moeten nemen?
Is wel logisch voor beiden.jammer dat Steve en FOL afgevallen zijn
Beste mensen,
Helaas kunnen wij niet komen. Aangezien Wendy's vader op 8 mei jarig is en wij voor de verrassing zijn uitgenodigd voor een etentje met de hele familie, kunnen we daar niet van buiten, zeker omdat het verlopig de laatste verjaardag is die we zullen meemaken in NL.
We kregen gisteren pas de uitnodiging en balen er wel van dat ze het niet eerder hebben laten weten!
Vinden het echt onwijs jammer en hadden heel graag SA met jullie willen bespreken!
Groeten Steven
En voor ons ook??Geef je nog ff aan wat wij mee mogen/moeten nemen?
Nemen wij dit wel over, aangezien Steven niet komt.Wij zorgen wel voor cafeïnevrije frisdrank en chips!!
je bent sneller dan wij, ga vrijdag pas op pad :-D, oppas is geregeld, ook wel fijnchips en fris is gekocht en staat klaar!