Scriptie over Emigeren naar Australie wie wil me helpen?

Milou, misschien heb je hier ook nog wat aan:

http://www.xpdite.net/forum/index.php?topic=4712.0
 
Woon dan ook nog wel niet in Australie (maar hopelijk volgend jaar wel) maar wil wel helpen met het beabtwoorden van wat vragen via de mail.
 
bedankt mensen

ik ben nu vargen aan het bedneken en precies aan bedenken wat ik wil onderzoeken
 
[quote author=Milou link=topic=5616.msg70993#msg70993 date=1158157403]
bedankt mensen

ik ben nu vargen aan het bedneken en precies aan bedenken wat ik wil onderzoeken
[/quote]

Ik hoop dat we de vragen snappen, hihihihi
 
Hoi hoi,

Ook wij willen wel meewerken.

We wonen sinds December 2005 in Brisbane.

Groetjes
 
Hallo,

ik heb de mensen die nog in Nederland wonen alvast mijn eerste vragen gemeelt.

Ik zag dat Sara In antwerpen woont. Klopt dat?
 
ja ik heb het verstuurt

umh ja het is niet stom bedolet maar je komt uit belgie opzich zal dat niet veel uitmaken. Maar anders ziet mijn leraar dat hij moet alle antwoorden en dit allemaal ook hebben. En als onderwerp heb ik Waarom Nederlanders naar Australie verhuizen. Belgie maakt nog nix uit maar bijvoorbeeld Frankrijk of zo die hebben een heel andere cultuur
 
Bedoel je mij nou of Sara? :?
Ik kom niet uit Belgie! Zoals ik al zei ik woon nog geen 10 km bij jou vandaan.
 
Stuur je vragen maar (als ik in het weekend mag beantwoorden tenminste ;-). Wij wonen sinds april in Perth. Daarvoor in Noord Brabant.
Perthpete
 
hoi

Als je nog mensen nodig hebt dan hoor ik het wel. Ik ben zelf in 2000 geemigreerd om bij mijn australische man ( oorspronkelijk uit Nederland) te gaan wonen.  Nadat onze jongste dochter in Australie was geboren zijn we weer naar Nederland vertrokken. Daar drie jaar gewoond. Tweede dochter in die periode in Nederland geboren. Toen toch weer teruggegaan naar Australie en dit keer voorgoed. We gaan niet meer terug naar Nederland om te wonen.

gr

Melanie
 
[quote author=Milou link=topic=5616.msg71170#msg71170 date=1158340172]
Hallo,

ik heb de mensen die nog in Nederland wonen alvast mijn eerste vragen gemeelt.

Ik zag dat Sara In antwerpen woont. Klopt dat?
[/quote]

Hans en ik zijn inderdaad Belgen (ma wel heeel lieve hoor  :wink: ) en zijn Brusselaars maar woonden inderdaad 2 jaar in ANtwerpen. Nu wonen we in Alice Springs. Ik weet niet of je iets met ons kan doen dan  :-D maar we horen het wel he!

Sara
 
Niet stom bedoelt of iets tegen jullie maar anders klopt mijn onderzoek niet meer dus jullie kunnen me niet helpen
maar toch bedankt
 
Milou,
Als je nog meer mensen nodig hebt voor je scriptie, dan kun je ons ook mailen.
Wij zijn als gezin sinds mei dit jaar in Perth aangekomen.

Groetjes, Wilco
 
Jazeker heb ik jullie nodig.
DE vargen vor mensen die al in australie wonen stuur ik deze week

Ik zoek eigelijk ook ng mensen die terug gekeerd zijn van Australie Zijn hier nog mensen?

Zijn er nog andere forums over emegiren zodat ik daar ook een oproep kan doen?
 
Back
Top