umh ja het is niet stom bedolet maar je komt uit belgie opzich zal dat niet veel uitmaken. Maar anders ziet mijn leraar dat hij moet alle antwoorden en dit allemaal ook hebben. En als onderwerp heb ik Waarom Nederlanders naar Australie verhuizen. Belgie maakt nog nix uit maar bijvoorbeeld Frankrijk of zo die hebben een heel andere cultuur
Als je nog mensen nodig hebt dan hoor ik het wel. Ik ben zelf in 2000 geemigreerd om bij mijn australische man ( oorspronkelijk uit Nederland) te gaan wonen. Nadat onze jongste dochter in Australie was geboren zijn we weer naar Nederland vertrokken. Daar drie jaar gewoond. Tweede dochter in die periode in Nederland geboren. Toen toch weer teruggegaan naar Australie en dit keer voorgoed. We gaan niet meer terug naar Nederland om te wonen.
ik heb de mensen die nog in Nederland wonen alvast mijn eerste vragen gemeelt.
Ik zag dat Sara In antwerpen woont. Klopt dat?
[/quote]
Hans en ik zijn inderdaad Belgen (ma wel heeel lieve hoor :wink: ) en zijn Brusselaars maar woonden inderdaad 2 jaar in ANtwerpen. Nu wonen we in Alice Springs. Ik weet niet of je iets met ons kan doen dan :-D maar we horen het wel he!
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.