Ik heb je vragen ontvangen en zal ze beantwoorden, maar er zitten zoveel spellings- en gramaticale fouten in dat ik het eerlijk gezegd haast niet serieus kan nemen.
Ik heb je vragen ontvangen en zal ze beantwoorden, maar er zitten zoveel spellings- en gramaticale fouten in dat ik het eerlijk gezegd haast niet serieus kan nemen.
Joep
[/quote]
In dit topic zie ik haar toch ook veel typ fouten maken. kan ze ook niks aan doen vrees ik.
Okee, Milou ik wist niet dat dyslexie had, dus helemaal geen probleem dan! Excuses!
Maar Jeanine, je moet het toch met me eens zijn dat wanneer je onderzoek doet en dan vragen stuurt met 10-tallen grammaticale- en spellingsfouten je deze reactie kan verwachten.
Natuurlijk wil ik graag helpen, daar gaat het helemaal niet om, kijk maar naar de eerste reactie op haar vraag voor hulp.
@ Joep: Normaal gesproken wel, maar als je Milou haar posts leest vanaf de start van dit topic dan had het eigenlijk geen verassing mogen wezen. Bovendien ben ik van mening dat je je commentaar in en PM'tje aan haar kenbaar had kunnen maken ipv 'en public' op het forum. Verder vind ik je een hele geschikte vent hoor dat je uberhaubt mee wil doen - dus no hard feelings here! :-D
ja hoor jullie krijgen het allemaal te zien.
bedankt Syl.
Ik heb nog een paar vargen bedacht. voor iedereen
Hebben(gaan) jullie de nederlandse taal onderhouden als jullie in Australie wonen?
Kunnen jullie kinderen Nederlands? Wil je dit hun leren of alleen engels?
Wilden (willen) jullie weg uit Nederland?
Voor Nederlanders wonen in Australie
de oom en tante van mijn vriend wonen nu al 50 jaar in Australie ze spreken geen Nederlands tegenelkaar.
Spreken jullie wel nederlands tegen elkaar?
Willen jullie de antwoorden via een pm. beantwoorden anders word het zn rommeltje
Wij zijn momenteel druk aan het emigreren (zijn er sinds begin augustus) en gaan de komende week op zoek naar woonruimte in Sydney....... als je nog mensen nodig hebt voor je scriptie, stuur maar een mailtje.
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.