Scriptie over Emigeren naar Australie wie wil me helpen?

Hoi Milou,

Ik heb je vragen ontvangen en zal ze beantwoorden, maar er zitten zoveel spellings- en gramaticale fouten in dat ik het eerlijk gezegd haast niet serieus kan nemen.

Joep
 
[quote author=Joep link=topic=5616.msg71286#msg71286 date=1158581167]
Hoi Milou,

Ik heb je vragen ontvangen en zal ze beantwoorden, maar er zitten zoveel spellings- en gramaticale fouten in dat ik het eerlijk gezegd haast niet serieus kan nemen.

Joep
[/quote]

In dit topic zie ik haar toch ook veel typ fouten maken. kan ze ook niks aan doen vrees ik.
 
Beste Joep,

Misschien is Milou wel leesblind ofzo en kan ze het niet helpen?! :x

Bovendien is het niet
[quote author=Joep link=topic=5616.msg71286#msg71286 date=1158581167]
gramaticale [/quote]
maar grammaticale :p

Hgr, Jeanine
 
Heel goed Jeanine, Als je commentaar geeft op een ander, moet je goed kijken of jezelf geen fouten maakt.

@Milou. Ik heb ondertussen de vragen gekregen (zonder fouten Joep) en gelijk beantwoord.
Als we iemand kunnen helpen doen we het graag.

Wilco
 
ja tuurlijk veel komt door het snel typen maar ik heb een licht dyslexie

maar bedankt dat jullie me willen helpen
 
Okee, Milou ik wist niet dat dyslexie had, dus helemaal geen probleem dan!  :up: Excuses!

Maar Jeanine, je moet het toch met me eens zijn dat wanneer je onderzoek doet en dan vragen stuurt met 10-tallen grammaticale- en spellingsfouten je deze reactie kan verwachten.

Natuurlijk wil ik graag helpen, daar gaat het helemaal niet om, kijk maar naar de eerste reactie op haar vraag voor hulp.
 
@ Joep: Normaal gesproken wel, maar als je Milou haar posts leest vanaf de start van dit topic dan had het eigenlijk geen verassing mogen wezen. Bovendien ben ik van mening dat je je commentaar in en PM'tje aan haar kenbaar had kunnen maken ipv 'en public' op het forum. Verder vind ik je een hele geschikte vent hoor dat je uberhaubt mee wil doen - dus no hard feelings here!  :up: :-D

Hgr, Jeanine
 
[quote author=Jeanine link=topic=5616.msg71343#msg71343 date=1158649114]
Verder vind ik je een hele geschikte vent hoor [/quote]

Whoohooo!!

@ Milou: krijgen we de resultaten van je onderzoek ook te zien?
 
ja hoor jullie krijgen het allemaal te zien.
bedankt Syl.

Ik heb nog een paar vargen bedacht. voor iedereen

Hebben(gaan) jullie de nederlandse taal onderhouden als jullie in Australie wonen?
Kunnen jullie kinderen Nederlands? Wil je dit hun leren of alleen engels?
Wilden (willen) jullie weg uit Nederland?

Voor Nederlanders wonen in Australie

de oom en tante van mijn vriend wonen nu al 50 jaar in Australie ze spreken geen Nederlands tegenelkaar.
Spreken jullie wel nederlands tegen elkaar?

Willen jullie de antwoorden via een pm. beantwoorden anders word het zn rommeltje

alvast bedankt
 
Hallo,

vinden dat ik goede vragen stel?

ik heb ook mijn hulp geroepen op een ander forum want zoek eiglijk nog wat meer mensen
 
Hallo Milou,

Wij zijn momenteel druk aan het emigreren (zijn er sinds begin augustus) en gaan de komende week op zoek naar woonruimte in Sydney....... als je nog mensen nodig hebt voor je scriptie, stuur maar een mailtje.

Groeten,

Martijn Tiemens
 
Vooralsnog zijn je vragen nog goed te doen.
Ik ben wel benieuwd hoe je scriptie zal worden.
 
Hallo,
ik loop een beetje vast met mijn scriptie ik kan nog zoveel onderzoeken maar weet nie precies wat.

en ik heb nog meer mensen nodig voor mijn enquete
 
ik heb wat meer inspiratie ja.

nu ben ik me aan t verdiepen in de soorten visa

ik wil dus van iedereen weten wat voor visa ze hebben of willen aanvragen
als iedereen dat naar me persoonlijk wil sturen sord het geen rommeltje

alvast bedankt

groetjes milou
 
Ben je al aan de 50 personen Milou?

Ik ben nog niet geemigreerd, maar ga per eind februari vertrekken.

Stuur me maar een PM als je nog interesse hebt.

Groetjes, Bart
 
Hallo,

ik ben nog sruk bezig met mijn scriptie. ik ben nu bezig om het te schrijven.

ik heb een stukje van australie algemeen de visa's en de vragen die ik jullie allemaal gesteld heb.

ik wil eigelijk nog veel meer onderwerpen maar  er zijn er zoveel wat zijn de interessante waar zitten jullie nog mee.

Thuisfront?
werken in australie?
wat mag allemaal mee?
enz
 
Back
Top