Stand van zaken: CSL aanvragers

Hoelang duurt het voordat de grant letter is verstuurd ? Ik dacht dat de grant letter via email ging ?
Of is het toch via post ? ... hm... paniek !...
 
[quote author=Catkin link=topic=9897.msg136007#msg136007 date=1238755773]
Via mail...
[/quote]

da's een beetje ambiguous.
mail = post in Australische termen
e-mail = email

ik neem aan dat je e-mail bedoeld ?...
 
HIJ IS BINNEN!!!!! Ben helemaal uit mijn bolletje. Geldig maken voor 1 juli, geen probleem!
 
las trouwens in het topic van Rob Breumelhof hetvolgende
Volgens de laatste informatie is het ASPC momenteel CO's aan het toewijzen aan visumaanvragen met CSL-beroepen die zijn ingediend in september/oktober 2008.

ben benieuwd hoe snel ze vooruitgang boeken en van november/december naar januari 2009 gaan.... :|
 
Hey! gisteren de CO toegewezen gekregen, onze aanvraag was van begin aug 2008.
Meteen de medicals in gang gezet, nog twee maandjes tot de go-no-go beslissing denk ik.

alvast een klein glaasje champange dan...
 
Daar drinken we er dan ook weer 1 op!

Ben wel blij dat ik die medicals al weer een tijdje geleden heb gedaan. Zou nu niet meer door de keuring komen. Ben van de stress na 7 jaar weer gaan roken en sinds we een visum hebben (al 36 uur) bijna alleen maar aan het zuipen!!!!
 
[quote author=Sacha link=topic=9897.msg137430#msg137430 date=1240595835]
Ben van de stress na 7 jaar weer gaan roken ..
[/quote]

Oei... :x toch maar heel erg tijdelijk dan he? In het vliegtuig dadelijk mag je sowieso niet roken, dus zorg dat je gestopt bent voor het zover is  :|
 
:eek:fftopic: Even heel off topic, maar hoe zit het eigenlijk met roken in australie?
Als ik kijk op de site waar ik straks een kamer wil huren staat er denk ik bij 70% van de adverteerders non-smoker.. Roken er in Australie inderdaad minder mensen dan in nederland (in verhouding natuurlijk), of heb ik dat mis?
Groetjes
 
[quote author=Gwen link=topic=9897.msg137457#msg137457 date=1240648925]
:eek:fftopic: Even heel off topic, maar hoe zit het eigenlijk met roken in australie?
Als ik kijk op de site waar ik straks een kamer wil huren staat er denk ik bij 70% van de adverteerders non-smoker.. Roken er in Australie inderdaad minder mensen dan in nederland (in verhouding natuurlijk), of heb ik dat mis?
Groetjes
[/quote]

Gewoon overal buiten roken.
Iedereen rookt hier Gwen, ook al is het zo duur. ( $ 25 voor een pakje Drum 50 gram )
Net als met drank, ook duur, maar iedereen drinkt.

Jolanda
 
[quote author=jolanda b link=topic=9897.msg137462#msg137462 date=1240655987]
[quote author=Gwen link=topic=9897.msg137457#msg137457 date=1240648925]
:eek:fftopic: Even heel off topic, maar hoe zit het eigenlijk met roken in australie?
Als ik kijk op de site waar ik straks een kamer wil huren staat er denk ik bij 70% van de adverteerders non-smoker.. Roken er in Australie inderdaad minder mensen dan in nederland (in verhouding natuurlijk), of heb ik dat mis?
Groetjes
[/quote]

Gewoon overal buiten roken.
Iedereen rookt hier Gwen, ook al is het zo duur. ( $ 25 voor een pakje Drum 50 gram )
Net als met drank, ook duur, maar iedereen drinkt.

Jolanda
[/quote]

Heh dat is dan toch weer jammer. Ik hoopte al dat het roken in Australie een minder grote rol speelt in de levens van mensen dan in Nederland, maar dat had ik mis dan  :grin:
25 dollar is inderdaad erg duur! Pff op zulke momenten ben ik toch blij dat ik niet rook.
Maar goed, drank ook duur.. Drinken doe ik dan af en toe wel  :roll:
Maar we zullen maar weer terug gaan naar het topic  :cool:
 
[quote author=perthpete link=topic=9897.msg137444#msg137444 date=1240621334]
[quote author=Sacha link=topic=9897.msg137430#msg137430 date=1240595835]
Ben van de stress na 7 jaar weer gaan roken ..
[/quote]

Oei... :x toch maar heel erg tijdelijk dan he? In het vliegtuig dadelijk mag je sowieso niet roken, dus zorg dat je gestopt bent voor het zover is  :|

[/quote]

Nog een paar sloffen taxfree in slaan op Schiphol en dan is het Op=Op.....kom wel wat vaker bij jullie in het zwembad baantjes trekken, da's ook goed voor de lijn en de afleiding! Ben er nl. wel 20 kilo door afgevallen  :lol:
 
[quote author=jolanda b link=topic=9897.msg137462#msg137462 date=1240655987]
[quote author=Gwen link=topic=9897.msg137457#msg137457 date=1240648925]
:eek:fftopic: Even heel off topic, maar hoe zit het eigenlijk met roken in australie?
Als ik kijk op de site waar ik straks een kamer wil huren staat er denk ik bij 70% van de adverteerders non-smoker.. Roken er in Australie inderdaad minder mensen dan in nederland (in verhouding natuurlijk), of heb ik dat mis?
Groetjes
[/quote]

Gewoon overal buiten roken.
Iedereen rookt hier Gwen, ook al is het zo duur. ( $ 25 voor een pakje Drum 50 gram )
Net als met drank, ook duur, maar iedereen drinkt.

Jolanda
[/quote]

Goh, even nog niet gekeken waar Jolanda ook alweer woont, maar onze ervaring is toch wel dat hier heel veel minder gerookt wordt dan in NL!! En hier (Perth) is het toch al een hele tijd zo dat er in restaurants, openbare gebouwen, kantoorpanden etc niet gerookt mag worden. Ik denk ook in pubs niet. We kennen hier momenteel geloof ik ook helemaal niemand die rookt .....
 
Back
Top