[quote author=perthpete link=topic=9897.msg137492#msg137492 date=1240735384]
[quote author=jolanda b link=topic=9897.msg137462#msg137462 date=1240655987]
[quote author=Gwen link=topic=9897.msg137457#msg137457 date=1240648925]
fftopic: Even heel off topic, maar hoe zit het eigenlijk met roken in australie?
Als ik kijk op de site waar ik straks een kamer wil huren staat er denk ik bij 70% van de adverteerders non-smoker.. Roken er in Australie inderdaad minder mensen dan in nederland (in verhouding natuurlijk), of heb ik dat mis?
Groetjes
[/quote]
Gewoon overal buiten roken.
Iedereen rookt hier Gwen, ook al is het zo duur. ( $ 25 voor een pakje Drum 50 gram )
Net als met drank, ook duur, maar iedereen drinkt.
Jolanda
[/quote]
Goh, even nog niet gekeken waar Jolanda ook alweer woont, maar onze ervaring is toch wel dat hier heel veel minder gerookt wordt dan in NL!! En hier (Perth) is het toch al een hele tijd zo dat er in restaurants, openbare gebouwen, kantoorpanden etc niet gerookt mag worden. Ik denk ook in pubs niet. We kennen hier momenteel geloof ik ook helemaal niemand die rookt .....
[/quote]
Ik woon in het paradijs Cairns. Ik ben in Augustus 2007 gestopt ( zeer trots ) vandaar dat het me opvalt hoeveel mensen er roken. Toen ik net gestopt was zag ik iedereen roken, maar dacht dat het aan mij lag. Maar het lag niet aan mij, hier word gewoon heel veel gerookt. Op de plekken waar je mag roken, zul je hier altijd mensen zien. Soms baal ik wel eens, want het ruikt zo lekker
Groetjes Jolanda.