Stand van zaken: CSL aanvragers

Gezellie Tinneke. Wellicht komen we je eerst tegen bij de doctor (AMS?)  :smile:
 
Hey Tinneke, proficiat!  :up:

Duurt het eigenlijk nog lang eens je een CO toegewezen gekregen hebt? Ben benieuwd hoe het met je medisch onderzoek zal gaan, wij gaan ook naar Antwerpen moeten.

Eigenlijk toch best nog snel he, in oktober de aanvraag en nu een CO

Succes met de verdere onderzoeken!
Jerden
 
Jaaaaaaaaa, op de Status Inquiry pagina staat nu erbij:  12/05/2009  Application being processed further    :w00t:

Effe uitademen.....nog geen mailtje van een CO, maar toch....
 
Hey rens,

wij hebben hetzelfde als jij, ook eindelijk weer een teken van leven uit Australie!!!!!  :up:

Bij mijn applicationdata staat ook "Application being processed further"   

Bij Marijn hebben ze wel alle documenten op recieved staan alleen wel nog steeds Health requirements outstanding

ze zijn er in iedergeval mee bezig...  :lol: en nu maar weer wachten tot een mail vanuit australie.....
 
Het gaat goed zo!
Wanneer hebben jullie de aanvraag gedaan?
Verder staat er bij ons nog niks, maar dat komt vast wel.
 
Dat lijkt hier goed te gaan! Ik had zelf niet meer gekeken naar de status van de aanvraag maar ik vermoed dat jullie zo een CO krijgen.

Zo lijkt iedereen in het draadje stilaan in de volgende fase...  :up:
 
rens

wij hebben op 5 februari onze aanvraag ingediend.
wanneer heb jij de jouwe ingediend? Ben heel benieuwd hoelang het nu nog gaat duren.....

Vind het alleen heel vreemd dat er bij mij nog steeds "Health requirements outstanding" staat terwijl ze wel alles op received hebben staan??

We wachten het maar weer af..

Groetjes Marijn
 
En dan nu..............: ook een CO  :happysun: :cheer:  Het is nu dus officieel.

Alleen nog naar de  :stretcher: voor de medicals en de  :police: voor de VOG.

De mail (en pdf brief) zijn trouwens verstuurd door een Nederlander 'on behalf of' een Aziaatische CO (leuk detail).

@Stefmar: dat staat er al erg snel bij jullie als jullie van 5 feb zijn, maar nog geen email van een CO? Zal dan ook snel moeten komen.
Bij ons staat alles nog op required.
 
Proficiat!

Bij ons staat alles ook nog op required, vreemd want als ze extra info vragen zou je verwachten dat ze er toch al eens naar gekeken hebben.

Ondertussen zijn we bezig met form 80 in te vullen. En dat blijft maar duren om alles daar zo in detail op in te vullen.

Groetjes,
T
 
hey mede CSL aanvragers,

het is al een tijdje verdacht rustig met de Grants die uitgedeeld zouden moeten worden..
Ik neem aan dat als iemand een grant heeft dat ie 't hier wel met uitroeptekens meldt!!

cheers
Jeroen
 
Hoi,

Wij hebben alles ingediend en onze termijn zit er op. Nu kijken we elke dag hoopvol naar onze mailbox.

Groetjes,
T
 
Hey T(inneke)

Dat zijn dus steeds weer spannende minuten tijdens het inloggen. Ik hoop voor jullie dat ie er snel aan komt.

Maar misschien wordt het ook pas Juli aangezien dan het financiele jaar weer begint en ze weer nieuwe aantallen qua visa uit kunnen geven.

Groeten en succes met geduld opbrengen
 
[quote author=stefmar link=topic=9897.msg140737#msg140737 date=1245303825]
Het blijft maar lang stil he vanaf de andere kant ................ :-(
[/quote]

Ja, dat vind ik nou ook. Ik zit dan al wel in Australie, maar ik wil toch wel heel graag zo onderhand mijn permanente visum hebben... Maar goed, ik heb nog ergens een potje geduld staan, zal het eens openmaken...
 
ze zullen het druk hebben daro bij die DIAC... of de verloven waren ingetrokken om alle CSL voor juni in behandeling te krijgen en zijn ze nu massaal op vakantie, ken ook nog!

Anyway het zal ooit eens gebeuren voor ons.
 
....en we blijven wachten.... ik hoop toch iets te horen voor juli, want ik wil het dan op mijn werk laten weten. pffff...
 
Bij mij weten ze al sinds mijn solicitatie dat ik weer weg zou gaan, das zo'n 2 jaar geleden.
Nu vragen ze zich af of ik nog wel weg wil gaan omdat ik nog steeds hier in Nederland ben.

Hopelijk voor ons allemaal starten ze in australie het nieuwe financiele jaar goed met veel visa!!!!!

We hebben gelukkig wel lekker weer vandaag en van het weekend, zodat we ook hier in Nederland lekker kunnen
bbqen.gif


succes met geduld opbrengen allemaal
 
Back
Top