[quote author=ramon link=topic=8886.msg118316#msg118316 date=1211911959]
Bedankt voor jullie reactie's
Oke! Ik kan even niet meer volgen. Dus in December krijgen de aanvragers van januari pas een defenitief antwoord! :cry: Dat duurt nog even. Maar kunnen jullie eens na het volgende kijken :
Application General Skilled Migration - XXXXXXXXX
19/01/2008 Application received - processing commenced Message
19/01/2008 Application fee received Message
View your receipt details
General Skilled Migration Document Checklist
Person 1 Date of birth: XXXXX Passport No: XXXXXXXX
29/03/2008 Health requirements finalised Message
29/03/2008 Further medical results received Message
29/03/2008 HIV blood test received Message
Person 2 Date of birth: XXXXXX
29/03/2008 Health requirements finalised Message
29/03/2008 HIV blood test received Message
View Entitlement Details
Volgens deze gegevens zijn ze al begonnen. Wil dat zeggen dat ik nu een CO heb ( wat is een CO eigenlijk ? ) Ik heb al mijn papieren laten opsturen door een visa agent uit Perth. Die heeft alles aan ons gevraagd , en wij hebben haar alles bezorgd. Ingevuld - vertaald - ielts - medische controle -etc. Is zij onze CO ? Moeten wij echt wachten tot decmber?
Ik durf nog steeds niet mijn baan op te zeggen. ( en ik heb 6 maanden opzeg termijn !!) Stel je voor dat om een of andere reden onze visa geweigerd word , en je hebt geen baan meer: Probleempje :-( Laat staan dat ik ons huis al te koop te zet. Die is wel zo verkocht ( bij ons in straat hebben er al een paar te koop gestaan , en die gingen snel weg ) Ik wil wel zo snel mogelijk weg als ik onze visa heb , maar die onzekerheid blijft. Al weet ik zeker dat alles goed zal zijn , toch weet je het nooit zeker. Hoe hebben jullie dat gedaan /
hoe gaan jullie dat doen?
Ramon & Tanja
:Cooking:
Hoi Ramon & Tanya als je een co hebt toegewezen gekregen krijg je een email ter bevestiging.
Wat je hebt geschreven over je medicals hebben wij precies hetzelfde staan, onze online aanvraag is van 11-11-07 wij hebben inmiddels wel een co toegewezen gekegen.
Maar het wachten duurt nog voort ze hebben op 16-04-08 om meer informatie gevraagt (die ze zelf waren vergeten bij de applicatie te doen :x) deze gelijk gemaild en maar eens gemaild, antwoord ze kijken pas begin juni naar onze applicatie :x :x
Maandag maar eens gebeld blijkt dat ze nog niet met onze aanvraag bezig waren, ze zijn nu bezig met de aanvragen van 10-11-07 ( een maand geleden ook al)
Dus ons geduld wordt hier hard op de proef gesteld :roll: we hadden gehoopt dat we september weg konden maar dat zal wel niet meer haalbaar zijn.
Bennie