stand van zaken januari 2008 aanvragers

Weer iets dat je van je lijstje kan afstrepen  :up: Nog even de tickets boeken en het afronden kan echt beginnen. Moet eerlijk zeggen dat ik het als heel prettig ervaar dat ik nu nergens meer omkijken naar heb en dat ik de laatste ruim 3 weken lekker kan genieten.

Veel succes met alles!

Chantal

[quote author=tweety link=topic=8886.msg121265#msg121265 date=1215875022]
Weer iets dat je van je lijstje kan afstrepen  :up: Nog even de tickets boeken en het afronden kan echt beginnen. Moet eerlijk zeggen dat ik het als heel prettig ervaar dat ik nu nergens meer omkijken naar heb en dat ik de laatste ruim 3 weken lekker kan genieten.

Veel succes met alles!

Chantal
[/quote]

Chantal , geniet lekker van je laatste weken.  :smile:
Ons lijstje word inderdaad kleiner : nog 3 grote punten : huis verkopen , contract met verhuis bedrijf afronden , vliegtickets bestellen.

Groetjes,
Ramon

Die groene krul voor mijn Skilled Ind. dus 3 july ,2 weken geleden ontvangen, en ik moet zeggen het.. voelt heerlijk!! Zo is iedere aanvraag weer uniek, zeker ook die van mij i.v.m. eerdere aanvraag! ben benieuwd naar verdere grants!

[quote author=Gerbrand link=topic=8886.msg121421#msg121421 date=1216030926]
Die groene krul voor mijn Skilled Ind. dus 3 july ,2 weken geleden ontvangen, en ik moet zeggen het.. voelt heerlijk!! Zo is iedere aanvraag weer uniek, zeker ook die van mij i.v.m. eerdere aanvraag! ben benieuwd naar verdere grants!
[/quote]

He ! Alsnog gefeliciteerd Gerbrand  :up: Ik ben blij voor je dat je dat visum eindelijk hebt. Waneer vertrek je ? en waar je ga je heen?
Ik verwacht dat wij onze visa krijgen ergens eind augustus / september. Maar tot nu toe nog geen CO. Maar dat wilt niets zeggen. In andere topics heb ik gelezen dat de visa is goedgekeurd zonder vermelding van CO bij TRN.

Groetjes,
Ramon

[quote author=ramon link=topic=8886.msg121855#msg121855 date=1216461273]
Ik verwacht dat wij onze visa krijgen ergens eind augustus / september. Maar tot nu toe nog geen CO. [/quote]

Ik zal voor je duimen maar hier ook nog niets...... :sleep:

Gr. Chantal

[quote author=tweety link=topic=8886.msg121857#msg121857 date=1216461495]
[quote author=ramon link=topic=8886.msg121855#msg121855 date=1216461273]
Ik verwacht dat wij onze visa krijgen ergens eind augustus / september. Maar tot nu toe nog geen CO. [/quote]

Ik zal voor je duimen maar hier ook nog niets...... :sleep:

Gr. Chantal
[/quote]

Thanks! Ik zal ook voor jou duimen. :up: Als jij je visa krijgt , dan zal het voor ons nog een maandje duren. Ik gebruik jou visa granted als maatstaaf :smile:

Ramon

[quote author=Sacha link=topic=8886.msg121874#msg121874 date=1216472117]
Good things come to those who wait.....
[/quote]

Dit is heel mooi gezegd!.... :wink:

"Good things come to those who wait"....
Dat klinkt toch heeeeeel wat beter dan:
"Je kunt wachten tot je een ons weegt!"
:smile: :smile: :smile:

Hallo !!

Bij deze wil ik iedereen vast feliciteren die hun de tekst Granted hebben gehad.  :up:

Ik heb bewust een tijdje even niets willen volgen via dit forum. Je word er soms zo depri van. Ik bedoel te zeggen dat ik het wachen beu begin te worden. Het eind is inzicht ( ik zeg tegen mezelf Oktober )

Iemand van de Januari - gangers al nieuws , of meer hoop?

Ironisch :   :cry:
Ik was vorig weekend voor een city trip in Berlijn! ( jawel ... :evil:) Het hotel waar ik sliep was nog geen 100 meter van de australische ambassade.  :naughty: Maar ik ben niet binnen geweest , want ze kunnen toch niets doen. Het was wel heel frusterend om daar langs te lopen met legen handen.

Groetjes ,
Ramon & Tanja

Hoi!

Wij waren een paar weekjes in Nederland op vakantie geweest, toen we het visum aanvroegen hadden we gedacht om misschien het felbegeerde stickertje in Berlijn te kunnen afhalen in onze vakantie. En nu hebben
we nog niets gehoord, we hebben ons er ook op verkeken hoe lang het zou duren.
Maar wat je zegt Ramon, het eind moet in zicht zijn.
IJsbrand is 7 november jarig, een mooier verjaardagscadeau kunnen we ons niet wensen...!
Dus wij richten ons op november, misschien valt het dan mee....!

Oooo, je moest je zeker wel bedwingen bij de Ambasssade??
Nog een paar maandjes Ramon, het komt vast goed allemaal!!

groetjes, Marja

He Marja !

Ik hoop ook voor jou dat je het voor November krijgt.
Wij hebben dus besloten om in de 2e week van december te gaan. Ik, hoop echt dat we tegen die tijd iets meer weten. Wij hebben net zoals iedereen rekening gehouden met 6 tot 9 maanden. Dus het eind is inzicht.

Groetjes & succes !!

Ramon

Vandaag stond het in de mail nog op aanvragen van 21 November. Ik ben pas van Juli en hoop toch rond maart/ april mn visum te hebben, al heb ik geen haast (berlijn is vast leuker in de lente/ zomer :grin:). Voor jullie zit het wachten er bijna op. Nog even geduld :up:

[quote author=Catkin link=topic=8886.msg124041#msg124041 date=1219085511]
Vandaag stond het in de mail nog op aanvragen van 21 November. Ik ben pas van Juli en hoop toch rond maart/ april mn visum te hebben, al heb ik geen haast (berlijn is vast leuker in de lente/ zomer :grin:). Voor jullie zit het wachten er bijna op. Nog even geduld :up:
[/quote]

Zijn ze niet al een maandje of 3 bezig met November? Volgens mijn was het begin Juni ook al November.
:up:Berlijn is nu ook mooi..... Maar ik gun je van harte dat je al in de lente mag :wink:

succes,
Ramon

Dat ik al in de lente mag? Nu is meer al en in de lente is meer straks  :grin: Maar lente of zomer maakt me niet uit. Zolang ik er maar heen mag eindelijk mn sticker te halen vind ik alles best (liefst voor 2010 :grin:).

Wij hebben ons visum op 26 nov. via de paper base ingediend. Maar ook nog niets gehoord. Zal dan snel wel komen, maar ik heb mijn twijfels erover. Zelf houden we er al rekening mee dat het langer gaat duren.

Volgens mij liggen de electronische aanvragen ook voor op de opgestuurde aanvragen per post...

[quote author=Ingriddh link=topic=8886.msg124095#msg124095 date=1219159125]
Wij hebben ons visum op 26 nov. via de paper base ingediend. Maar ook nog niets gehoord. Zal dan snel wel komen, maar ik heb mijn twijfels erover. Zelf houden we er al rekening mee dat het langer gaat duren.
[/quote]

:shock:wow. van November....... en nog niets gehoord. Dat moet deze maand nog komen voor jullie , dat kan niet anders.
Succes!!

Catkin ,

Waar zie je dat dan staan , dat ze nog met de aanvragen van November bezig zijn?

Groetjes,
Ramon

[quote author=ramon link=topic=8886.msg124103#msg124103 date=1219166427]
Catkin ,

Waar zie je dat dan staan , dat ze nog met de aanvragen van November bezig zijn?

Groetjes,
Ramon

[/quote]
aspc.processing@immi.gov.au
Je krijgt een geautomatiseerd mailtje terug.

Bart

Back