Stavaza Melissa88

Hoi Melissa,

leuke topic heb je hier! ik las dat je vriend/man in Australië geboren was, kon je geen partner visum aanvragen?

Hoi Melissa,

leuke topic heb je hier! ik las dat je vriend/man in Australië geboren was, kon je geen partner visum aanvragen?

Eerst en vooral de kostprijs, ik ga nu in totaal voor al mijn kosten (vertalingen, legalisaties, fees,...) evenveel betaald hebben als voor de kost van de partner visum alleen. En aangezien het toch de bedoeling is dat ik daar werk dan is mijn diploma al door de assessment gegaan. Ik heb dan ook nog het voordeel dat architect op sol staat.
Dus alleen maar voordelen :)

ok dat is best te begrijpen, wist de kosten voor een skilled visa niet, maar wel voor een partner visa >:D, het zijn ondertussen woekerprijzen geworden.... en ik neem aan dat een skilled visa korter duurt om te krijgen dan een partner visa, het laatste wat ik opgevangen had kon het tussen 12 en 18 maanden zijn :mad:

ok dat is best te begrijpen, wist de kosten voor een skilled visa niet, maar wel voor een partner visa >:D, het zijn ondertussen woekerprijzen geworden.... en ik neem aan dat een skilled visa korter duurt om te krijgen dan een partner visa, het laatste wat ik opgevangen had kon het tussen 12 en 18 maanden zijn :mad:

ik heb voor al mijn kosten net geen 5000euro betaald, partner visa fee alleen al is bijna 5000euro en dan moet je nog al je documenten ed. hebben.
de processing time staat momenteel op 3 maanden volgens de immigratiedienst. Kan natuurlijk altijd uitlopen...

processing time van welke visa?
de spouse visa is nu nog $6995 dacht ik, dus net geen €5000, maar zoals je al zei, dit is zonder alles te vertalen, wat waarschijnlijk ook een pak gekost heeft...

processing time van welke visa?
de spouse visa is nu nog $6995 dacht ik, dus net geen €5000, maar zoals je al zei, dit is zonder alles te vertalen, wat waarschijnlijk ook een pak gekost heeft...

Voor de Skilled Independent Visa 189 is de processing time 3 maanden. Allé volgende website van border.gov.au

AAEAAQAAAAAAAAIfAAAAJGFkZDE5ZWI2LTFiMWYtNGRiMS1iNjgzLTQ5MjRkM2RmMWM2Nw.jpg

Gefeliciteerd Melissa! Ik zag dat je deze lastavaza begon met te zeggen dat je binnen drie jaar wilt verhuizen. Dat heb je snel gedaan! Nu inpakken en wegwezen en of zitten er nog beren op de weg?

Gefeliciteerd Melissa! Ik zag dat je deze lastavaza begon met te zeggen dat je binnen drie jaar wilt verhuizen. Dat heb je snel gedaan! Nu inpakken en wegwezen en of zitten er nog beren op de weg?
Bedankt! mijn geluk kon niet op deze ochtend toen ik de mail las :D
het doel is nog altijd om in de 2de helft van 2018 te verhuizen, we hebben dus nu alle tijd om alles in orde te brengen!

Gefeliciteerd Melissa! Fijn gevoel he?! We waren al voor je aan het duimen. Het was ook wel logisch dat je vrij snel ons zou volgen, immers we zaten qua visum in hetzelfde schuitje. Heel veel geluk!

Back