Hoi Melissa,
leuke topic heb je hier! ik las dat je vriend/man in Australië geboren was, kon je geen partner visum aanvragen?
ok dat is best te begrijpen, wist de kosten voor een skilled visa niet, maar wel voor een partner visa , het zijn ondertussen woekerprijzen geworden.... en ik neem aan dat een skilled visa korter duurt om te krijgen dan een partner visa, het laatste wat ik opgevangen had kon het tussen 12 en 18 maanden zijn
processing time van welke visa?
de spouse visa is nu nog $6995 dacht ik, dus net geen €5000, maar zoals je al zei, dit is zonder alles te vertalen, wat waarschijnlijk ook een pak gekost heeft...
Bedankt! mijn geluk kon niet op deze ochtend toen ik de mail lasGefeliciteerd Melissa! Ik zag dat je deze lastavaza begon met te zeggen dat je binnen drie jaar wilt verhuizen. Dat heb je snel gedaan! Nu inpakken en wegwezen en of zitten er nog beren op de weg?
mijn vriend zit nog zolang vast aan zijn werk, dus we hebben niet veel keuze.2e helft 2018: dan ben je wel van het geduldige type!!
Inderdaad! Want ik moet voor het einde van het jaar een first entry hebben, dus daarom wouden we mijn VISA voordat we in oktober op reis gaan.Gefeliciteerd! Dat is snel en ook nog voor oktober!
mijn vriend zit nog zolang vast aan zijn werk, dus we hebben niet veel keuze.