oef! ik had dit nochthans ergens gelezen... vreemd!
maar ben nu terug een beetje gerustgesteld! ik hoop echt mijn pr visum voor oktober te hebben! want ik heb net 60punten in points test :s
En in november niet meer? Die connectie begrijp ik even niet....hoe dan ook, je kunt altijd immi bellen en vragen hoe het zit met je PR/toeristenvisum. Dan weet je het zeker. (Niet dat @FOL ongelijk heeft hoor )
oef! ik had dit nochthans ergens gelezen... vreemd!
maar ben nu terug een beetje gerustgesteld! ik hoop echt mijn pr visum voor oktober te hebben! want ik heb net 60punten in points test :s
oopsie...zag dit bericht niet. Gefeliciteerd, gaat lekker!EOI ingediend!
En in november niet meer?
Zo dat is snel!! Wij zitten in het zelfde schuitje. Afgelopen Maandag de EOI ingedient en afgelopen Woensdag al de uitnodiging. Dus ik hou jou topic in de gaten. Vraagje, op basis waarvan denk je dat je vg week je documenten al kan indienen ? Of gewoon en gokje?Het gaat inderdaad allemaal zeer snel, ik hoop volgende week al mijn documenten te kunnen indienen!
Vanaf dat je je invitaties krijgt moet je samen met je VISA aanvraag je documenten mee uploaden.Zo dat is snel!! Wij zitten in het zelfde schuitje. Afgelopen Maandag de EOI ingedient en afgelopen Woensdag al de uitnodiging. Dus ik hou jou topic in de gaten. Vraagje, op basis waarvan denk je dat je vg week je documenten al kan indienen ? Of gewoon en gokje?
Ik heb nog een vraagje:
Ik heb gisteren al mijn documenten kunnen uploaden. Er is ook nog een health checklist die ik nog moet invullen, maar daarvoor wacht ik nog op een kopie van mijn medisch dossier (deze zou ik vrijdag moeten hebben).
Klopt het dat ik na het invullen van die checklist en het uploaden moet wachten op reactie van mijn case officer alvorens ik een afspraak mag maken voor de medicals?
Want ik heb nu al de mogelijkheid om een medisch attest te uploaden.
Het is mij niet echt duidelijk en op http://www.border.gov.au/ vind ik niet echt het antwoord.
Iemand die mij hierover duidelijkheid kan geven?
Volgens mij mag dit nu al! Je hebt mensen die hiermee wachten tot de CO erom vraagt, omdat het moment dat je de medicals laat doen (net als het verkrijgen van je police check) de datum bepaalt wanneer je voor de eerste keer in Australia binnen moet zijn. Je hebt dus mensen die dit liefst zo laat mogelijk doen, zodat ze meer tijd hebben om voor de eerste keer binnen te komen. Als je toch van plan bent om binnen kortere periode naar daar te vertrekken, zou ik dit nu al doen (dit is toch ons plan), net als de Police check. Als je trouwens zowel je police check en je medicals al gedaan hebt, kan het zijn dat je nooit een CO toegewezen krijgt, maar dat je een "direct grant" krijgt ..
Mijn police check is gisterenavond al ingediend! maar dan ga ik meteen die medicals vast leggen
wij hebben in oktober een reis naar Australie geboekt
bedankt voor de info!