Stavaza Melissa88

Toen wij in de procedure zaten moesten we wachten tot we werden opgeroepen voor de medicals.
Zou mooi zijn als dit allemaal is verandert en je het nu kan in dienen. Hoop voor je dat dit het geval is.

Idem inderdaad omdat je alleen maar naar een paar speciale artsen daarvoor kan die zijn goedgekeurd voor deze specifieke health checks. Je krijgt via de immigratiedienst een lijst met de namen en na je check sturen die artsen je resultaten direct door naar de department of immigration. Ik dacht dat t niet eerder kon, maar kan daar helemaal naast zitten...

Last edited:
Same here, wij moesten wachten op de oproep. Maar ja, ben nog van de oude stempel (veeeeeel stempels) visa.

• Like
Reactions: M5
Ik moet dus niet wachten op mijn CA.
Wanneer ik dus mijn invitation ontvangen heb kon ik mijn documenten uploaden en een Health checklist invullen. Na het invullen en bevestigen van die checklist krijg ik automatisch mijn referentiebrief voor de medicals. Dus nu is het nog kwestie van een afspraak met de dokter vast te leggen.

Ik moet dus niet wachten op mijn CA.
Wanneer ik dus mijn invitation ontvangen heb kon ik mijn documenten uploaden en een Health checklist invullen. Na het invullen en bevestigen van die checklist krijg ik automatisch mijn referentiebrief voor de medicals. Dus nu is het nog kwestie van een afspraak met de dokter vast te leggen.

Ik begon al helemaal te twijfelen aan mijzelf (en de tientallen berichten die ik op PomsinOz heb gelezen)! ;)

Yup was voor mij totaal Eur 250. Was wel dokter, X-ray en HIV-test
is bij mij ook dokter; hiv en x-ray.
alle dan mag ik blijkbaar niet klagen :p

kijk er wel naar uit dat dat achter de rug is, dan is het enkel nog wachten op definitieve beslissing van mijn visa :D

Kosten voor de medische zorg in Belgie zijn blijkbaar een stuk lager. Meevallertje dus....:D

Medicals zijn achter de rug! Het was uiteindelijk nog goedkoper: 115euro :p
Deze testen stellen werkelijk niet veel voor: radiografie van de longen, urineonderzoek, bloedonderzoek, bloeddruk, gewicht en lengte
En dat was het!

Back