stavaza nesje

hey s10,

Het kost 450 AUS ...

Ik ga effe het antwoord afwachten en dan zien wat ik doe. Ik moet dan wel terug voor IELTS

IELTS moet in de 12 maanden voor het aanvragen van de skills assessment gedaan zijn en ik moet een 7 halen op elk onderdeel van de ACADEMIC en zoals een aantal al weten had ik op het schrijven een 1/2 puntje te kort, dus moet deze opnieuw.....

je link kijk ik even na!

Can't believe this. Is antwoord avn dezelfde persoon waar ik al de hele tijd mee mail :

Dear Ms Srpingael

Yes , that is part of the assessment process. All applications submitted to our office are assessed against the criteria in place at the time the application is submitted.

Regards,

Kristy Dodd

Assessment for Migration

Wat dus wil zeggen dat er nieuwe criteria zijn veronderstel ik en dat ze het nu wel willen bekijken.

Nu zit ik er weer mee dat mijn IELTS opnieuw moet.

Ik denk dat ik toch sowieso alles pas in juli ga indienen meteen met de nieuwe opleiding erbij en hopelijk een goeie ielts...

In Juli?? Dan heb je minder haast als wij. :grin:
Maar als je assessment goed is hoef je opleiding toch helemaal niet te doen?? :huh:

hey steven,

ja, dat dacht ik vorige keer ook, maar had ik net een 1/2 puntje te weinig op writing en dat is en wel degoutant.

Probleem is dat ik het door de extra opleiding erg druk ga hebben de komende maanden en ik ook nog tijd moet vinden om te studeren voor de ielts...

Ach het moet gewoon lukken :up:

Heb je oefenmateriaal?
Anders hebben wij nog een oefenpakket liggen met cd's mocht je belangstelling hebben....

Misschien kun je ook beter wachten met Ielts tot je een positieve skills hebt...anders erg zonde van je tijd/geld/energie ,niet?:|

hey steven,
bedankt maar oefenmateriaal genoeg...

Probleem is dat ik skills assessment moet insturen SAMEN MET een IELTS academic score van 7 op elk onderdeel, dat is het hem dus juist... anders zou ik het vandaag nog versturen :cry:
Dit is een criterium voor het verkrijgen van een skills assessment, dus zonder goeie IELTS NIKS

Aaaiii, dat is balen Nesje...

Ik heb geen Ielts hoeven doen omdat ik een Brits paspoort heb....niet aan gedacht :oops: .
Dan zit er niks anders op ben ik bang...leren leren leren..

Eeeuuuhh..ik niet zo lang geloof ik :grin: :grin: :grin:

Hoelang duurt het in NL voor je een Nl paspoort kan aanvragen? Denk wel een jaar of 2 a 3 ?
Ik heb zelf nooit een NL paspoort aangevraagd.....gelukkig maar :grin: :grin:

how, how, how, ... zo simpel is het niet hoor! :evil:

Ik zou dan ook moeten kunnen aantonen ddat ik daar gewerkt heb en bij twijfel zou ik alsnog een IELTS tets moeten afleggen

Dat is natuurlijk omdat ik als leerkracht ga en ik begrijp ook dat ze dan best streng zijn op taal.

Back