stavaza nesje

Balen Nesje...maar zo te lezen is er al goede hulp aangeboden?
smiley.gif

Hoop dat het snel mag in orde mag komen bij jullie!
afro.gif

weerom slecht nieuws...

een ander emigratiebureau ook eens mijn situatie laten bekijken, maar ook daar meer slecht nieuws!

het komt erop neer dat ze in Oz erg moeilijk doen over die 4 jaar studie en dat de kans heel laag is dat het met de studie die ik nu volg opgelost zal zijn, want dat is een andere studie....

Het is gewoon stom!!!!!!!!!!

Is het ons dan niet gegund? Ik weet het weer effe niet meer...

we zullen wel zien zeker...mss nog kans als special needs teacher, maar dan moet alles weer een jaar wachten....want de ervaring moet post het diploma zijn...

:cry: Jakkes, is een 457 visum niks voor jullie? Gewoon alle scholen van Australie een sollicitatiebrief sturen?? :up:

ben ik net mee begonnen Margot!

Ik dacht hetzelfde, we will goooooooooooooooooooooo!!! :angry:

ok nieuwe weg dan maar...

Wat een rollercoaster is dit toch hé, maar we blijven er voor gaan!

We vliegen er in!

Nieuws van vetassess is goed nieuws :

The IELTS test is not a requirement of a VETASSESS Skills Assessment. Please refer to the Department of Immigration and Citizenship for information regarding the IELTS test.

dwz dat de IELTS academic geen feit meer is! haha jippie toch nog goed nieuws dan!

Nu nog uitzoeken wat de ze juist verwachten om deze skills assessment in orde te krijgen... hopelijk gaat dat iets makkelijker gaan...

weer wat om uit te zoeken...

DEAL!

mooi hé! pfffffffffffffff..ik mag het mezelf niet aandoen , maar ik doe het toch steeds...
een beetje sadomasochisme denk ik :evil:

Sacha de link doet het nog... Je moet alleen an het begin 1 keer http:// eraf halen :)

Hoi Nesje,

Helemaal geweldig! Wij hebben veel in dit gebied gezocht voor stukje grond of huisje. Jammer genoeg allemaal erg ver was van het strand! Vandaar dat we het toch in SA gaan zoeken. Daar is een lapje grond vlakbij The Coast mischien nog net voor ons te doen? Maar dromen doen wij ook, we hebben heel wat mooie paradijsjes in The Byron Shire voorbij zien komen! :smile: Betty

hey betty,
wij willen ook liefst niet te ver van zee af, want Elger wil absoluut kunnen surfen... Maar we willen ook groen en bergen, dus de regio rond Byron lijkt ons ideaal.

SA zegt ons spijtig genoeg niks... we zijn er weer geweest en het was het stuk van Oz dat ons het minst aanspreekt, maar ik hoop dat jullie je plekje daar zeker mogen vinden!

Het komt trouwens nu wel héél dicht bij voor jullie hé!

Back