hier ben ik weer.......
We hebben net een periode van enorme twijfels achter de rug.... we waren het echt beu enkel en alleen bezig te zijn met het hoe, wanneer te kunnen vertrekken naar Oz.
Maar na een geweldige vakantie van 2 weken in Cabo Verde Sal zij we er weer helemaal uit... we gaan er nog steeds voor, maar doen het vanaf nu rustiger aan.
We moeten ook leven in het nu...
Ik ben nog steeds bezig met mijn opleiding en haal er veel plezier uit. Wanneer deze gedaan is in juni ga ik in juli en augustus rustig studeren voor de IELTS en als deze goed is gaat alles de post op en wordt het proces in gang gezet... Worden mijn diploma's erkend dan vragen wa alles aan, zo niet hebben we nog een 2de mogelijkheid als special needs teacher, maar dat moet dan weer een jaartje wachten ivm ervaring na het behalen van het diploma...
Nog mogelijkheden genoeg dus...
we plannen ook geen vertrekjaar meer... we take it as it comes...
Tosj zit ondertussen op een ander soort school, Freinet onderwijs, en is er heel gelukkig, wat voor ons de stress om onmiddellijk te willen vertrekken ook naar benden haalt...
we maken ook gewoon weer plannen om dingen te doen die niets met Oz te maken hebben en voelen ons er weer helemaal happy bij!
groetjes aan iedereen en ik probeer weer tijd te maken om af en toe eens te komen kijken op het forum hoe het met iedereen gaat, want daar ben ik wel héél benieuwd naar!
grtjes ines