stavaza nesje

hey bedankt voor alle leuke ne lieve reacties,

het is inderdaad gigantisch balen :bangingdoor: , maar één ding weten we zeker...we komen er hoe dan ook!

Ik bekijk momenteel hoe ik mijn studies kan in orde krijgen. Dat moet lukken, maar het wordt een zware dobber...

Via employer sponsored kan ook, we zullen onze vakantie ook wat moeten plannen in functie van wat gesprekken, we zien wel, 'k hou julliue zeker en vast op de hoogte!

effe een kleine update :

Ik heb dus nog steeds geen nieuws van mijn IELTS remarking. Dus vandaag nog maar eens gemaild naar het British Council. De dame excuseerde zich en zei dat ze nogmaals contact had opgenomen met Cambridge en dat ze maandag te laatste antwoord zou krijgen.

Ben eens benieuwd...

duimen voor de 7 en anders wordt het nog een keer een dagje stressen, ach we zien wel weer hoe het loopt

no worries...

Ik ben al volop aan't zoeken naar opleidingen, want het zal dus studeren worden. Door de neagatieve kansbeoordeling hebben we weinig andere keuzes, maar ik kijk er wel naar uit om te studeren, dus no worries.ie

Nu vraag ik me af :

Ik heb al studies gevonden waarvoor 6.5 op elk onderdeel genoeg i, maar stel dat ik door de re-marking minder dan 6.5 heb?
Wat dan?

Ik heb namelijk nog een origneel (had er 2 aangevraagd) van mijn eerste IELTS. Zou ik dan deze gewoon nog kunnen gebruiken, of worden de gegevens ergens in een databank opgeslagen die door de uni's kan worden geraadpleegd, of gaan deze alleen verder op de papieren versie?

Iemand een idee?

vandaag weer contact gehad met dame van British council. Ze had me beloofd dat ik vorige week maandag iets zou horen...

Haar antwoord :

Dear Ines,

I have been chasing my colleagues with emails in red and capital letters. No answer yet.
I believe there may be a problem otherwise I don't understand why they cannot answer.
If worse comes to the worse and they cannot give me any results (for whatever administrative reason) would you accept the offer of an IELTS exam for free?
At this moment I am trying to find a decent solution to this.

I cannot apologise enough.
Kind regards,
Cristina

My respons????????????

No thank you :x :x :x

Ik heb gezegd dat ze maar moeten zoeken waar het probleem ligt!!!!!!

Dit is toch ongeloofelijk :wall: :wall: :wall:

shocked.gif
Jeetje!! Opnieuw die stomme test doen?? What about gewoon de punten geven die je nodig hebt voor je visum!?

Vandaag kwam volgend antwoord :

Dear Ines,

I finally got an answer.
As you can see below I will receive your results later today or tomorrow.
I keep my fingers crossed for you to get the results you expect.
Kind regards,
Cristina

dus, duimen maar!
I'll keep you posted!

Nou Nesje, je kan onderhand wel wat geluk gebruiken, dus het zal toch wel eens in je voordeel moeten werken niet? ....
Ik gooi er weer een paar duimen tegenaan :up: :up:

Ik was me gisteren nog aan het afvragen hoe het nu met je punten zat.
Niet te geloven dat ze er zo lang over doen maar hopelijk heb je morgen dan ook echt een antwoord.
De duimen staan hier omhoog.
:up: :up: :up: :up:

en het lang verwachte antwoord is....................

resultaat is hetzelfde gebleven...

(moesten ze daar zo lang over nadenken :angry: )

Maar ik vind het eigenlijk geen probleem. De opleiding die ik wil gaan doen aan Monash (graduate diploma in early childhood )start in maart 2012 en wij willen graag al in augustus 2011 vertrekken. Doordat ik een half punt te weinig heb voor writing kan/wil ik eerst een English Language Bridging programme gaan doen en dan de opleiding starten.

De opleiding heb ik nodig om me als leerkracht in Oz te kunnen registeren (voor diegen die een beetje kunnen volgen, ik had een jaar te weinig om via skilled 175 te kunnen gaan)In oz moet je namelijk een 4-jarige opleiding gedaan hebben.

Ik heb bij Kilroy geïnformeerd of dit kan met deze IELTS uitslag, daar hij maar geldig is toe september 2011... maar heb nog geen antwoord gehad!

Dus duimen jullie daar maar voor als jullie nog steeds voor me willen duimen :rolleyes:

Nou, na al dat tromgeroffel is dit nou niet direct een uitkomst waar we nog lang over napraten... dat had inderdaad wel sneller gekund!
Geen probleem nesje: de duimen draaien nog, ik laat ze gewoon even aan staan voor dit antwoord.

Idd.. snel vergeten. Hopelijk zijn je resultaten goed genoeg voor het ELB programma. Maar om je geluk (hopelijk) wat te helpen, komen er nog wat :up: :up: :up: :up:

ja Alie ik snap dat je denkt, waar ging dan al dat gezeur over... :lol:

maar ik had al een noodopossing klaar voor als de punten dus niet omhoog zouden gaan.

Ik ben blijven verder zoeken naar allerlei opties, we hebben op meer dan één paard gewed en dan is de teleurstelling niet zo groot.

Ik geloof ook dat iets steeds voor een reden gebeurt...dan geraak je niet zo snel de moed en blijf je positief...

Back