Hee Tweet!!
Hier weer een update van Tamara: ja wordt tijd voor mijn echte naam :lol:
Wij zijn er klaar voor hoor! We hebben tropenweken achter de rug, want al ben ik beroepshalve projectmanager dit project vd afgelopen 2 jr was toch wel mijn masterpiece... :grin:
Jongens jongens wij gloeien nog helemaal na van onze afscheidsfeesten, wat zijn we in de watten gelegd en wat voelen we ons ontzettend geliefd....zaterdag al onze vrienden en collega's-> 60 man hier in huis ONWIJS gezellig!!! Het werd wel 4 AM, dus zondag de dag begonnen met 2 paracetamols+ liters water...ja ja ik weet het als het kalf verdronken is.... :grin:
Dan gistermiddag feestje voor Nina's vriendjes +ouders, weer full house+ onwijs lekker geborreld in de zon! En gisteren toen om 18h de laatste ouder/kind combinatie was uitgezwaaid keken we elkaar aan en zuchtten heeeeeel diep......
Zoals mijn yoga juf zei zaterdagavond; jullie lijken wel gek dat je al deze mensen achterlaat...en even dacht ik ja idd we lijken wel gek!!! :lol:
Heel veel hele persoonlijke cadeaux/brieven/tranen/zoenen/knuffels, kortom t is maar goed dat we a.s. zondag vliegen we zouden haast naast onze schoenen gaan lopen. Ja sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest ...Mastercard :grin:
Nu alleen nog onze koffers inpakken en woensdag ons uitschrijven uit de gemeente en dan wachten op de verhuizers die donderdag+vrijdag onze spullen komen inpakken.
Morgen nog een etentje met 1 vd onze oudste+dierbaarsre vrienden, vrijdag nog Nina's afscheidsfeest op school (iedereen doet heel geheimzinnig en we moeten er pertinent allebei staan om 15:30h ben benieuwd...)
Laatste 2 dagen slapen we bij mijn moeder, gaan daar nog een paar liter tranen vergieten en dan dan hop, met gezwollen ogen naar Schiphol en kan ein-de-lijk ons avontuur beginnen!!!
Cheerio!