Tampet zegt....House for Sale!!!!

[quote author=Dijnnas link=topic=7651.msg125461#msg125461 date=1221812170]
Perth dan toch?
[/quote]

Ja!!! We beginnen weer een Tampet wordt Tamperth actie!!!

[quote author=Noa1 link=topic=7651.msg125435#msg125435 date=1221727543]
He Tampet
Als ik het dus goed begrepen heb, gaan jullie binnenkort naar Austalie en jullie huis in NL staat nog te koop?
Hoe doen jullie dat dan precies, want de kosten van de hypotheek gaan gewoon door.
[/quote]

Nou gewoon blijven betalen!  :smile: En ach je moet je geld toch ergens aan uitgeven  :evil:
[quote author=perthpete
[/quote]

[/quote]

:grin: :grin: :grin: :grin:  Hij is leuk Pete, I must admit!
But sorry we spelen op 'safe' en zullen tijdens onze reis vanuit Adelaide strictly 'up north' blijven rijden... :smile:

[quote author=tampet link=topic=7651.msg125665#msg125665 date=1222198655]
Nou gewoon blijven betalen!  :smile: En ach je moet je geld toch ergens aan uitgeven  :evil:
[quote author=perthpete
[/quote]

:grin: :grin: :grin: :grin:  Hij is leuk Pete, I must admit!
But sorry we spelen op 'safe' en zullen tijdens onze reis vanuit Adelaide strictly 'up north' blijven rijden... :smile:
[/quote]

Hmm even in de agenda zetten: De dag voor aankomst Tampet de pijlen 'Up North' rondom Adelaide een kwart slag tegen de klok in draaien ...  :grin:

Ha! Zal ik ook nog even meedoen? Wat dachten jullie van Brisbane Tampet? Vanuit Adelaide gezien ligt dat ook naar het noorden ;)

Denk ik aan Adelaide, dan denk ik meteen aan de zwarte zwanen die me zowat aanrandden tijdens een picknick aan de rivier ;) Zeer irritante dieren :D

[quote author=Annemiek link=topic=7651.msg125774#msg125774 date=1222391784]
Ha! Zal ik ook nog even meedoen? Wat dachten jullie van Brisbane Tampet? Vanuit Adelaide gezien ligt dat ook naar het noorden ;)
Denk ik aan Adelaide, dan denk ik meteen aan de zwarte zwanen die me zowat aanrandden tijdens een picknick aan de rivier ;) Zeer irritante dieren :D
[/quote]
:thinking:  Brispet ... Tambane .. Nee, dat klinkt niet..
Bovendien, Brisbane?? Dat is vooral ook heel vaak erg humid .. toch?? :devil:

Geen idee, want die humidity hebben we nog niet echt meegemaakt. Tot nu toe nog nergens last van! :up:

Tambane klinkt echt wel :p

En zijn jullie er klaar voor?? Het vertrek komt nu toch snel dichtbij.....

Veel succes die laatste dagen in Nederland!

Groetjes Chantal

Hee Tweet!!

Hier weer een update van Tamara: ja wordt tijd voor mijn echte naam  :lol:

Wij zijn er klaar voor hoor! We hebben tropenweken achter de rug, want al ben ik beroepshalve projectmanager dit project vd afgelopen 2 jr was toch wel mijn masterpiece... :grin:
Jongens jongens wij gloeien nog helemaal na van onze afscheidsfeesten, wat zijn we in de watten gelegd en wat voelen we ons ontzettend geliefd....zaterdag al onze vrienden en collega's-> 60 man hier in huis ONWIJS gezellig!!! Het werd wel 4 AM, dus zondag de dag begonnen met 2 paracetamols+ liters water...ja ja ik weet het als het kalf verdronken is.... :grin:

Dan gistermiddag feestje voor Nina's vriendjes +ouders,  weer full house+ onwijs lekker geborreld in de zon! En gisteren toen om 18h de laatste ouder/kind combinatie was uitgezwaaid keken we elkaar aan en zuchtten heeeeeel diep......

Zoals mijn yoga juf zei zaterdagavond; jullie lijken wel gek dat je al deze mensen achterlaat...en even dacht ik ja idd we lijken wel gek!!! :lol:
Heel veel hele persoonlijke cadeaux/brieven/tranen/zoenen/knuffels, kortom t is maar goed dat we a.s. zondag vliegen we zouden haast naast onze schoenen gaan lopen. Ja sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest ...Mastercard :grin:

Nu alleen nog onze koffers inpakken en woensdag ons uitschrijven uit de gemeente en dan wachten op de verhuizers die donderdag+vrijdag onze spullen komen inpakken.
Morgen nog een etentje met 1 vd onze oudste+dierbaarsre vrienden, vrijdag nog Nina's afscheidsfeest op school (iedereen doet heel geheimzinnig en we moeten er pertinent allebei staan om 15:30h ben benieuwd...)

Laatste 2 dagen slapen we bij mijn moeder, gaan daar nog een paar liter tranen vergieten en dan dan hop, met gezwollen ogen naar Schiphol en kan ein-de-lijk ons avontuur beginnen!!!

Cheerio!

OK, ok, ik geef het op ... geen Perthmara .. :). Of Taperth..

Alvast een hele goede reis!! En mochten jullie ooit nog eens in de buurt zijn, dan horen we het wel .. !!

Hey Tamara! Lekker he je eigen naam te kunnen gebruiken.

Goed te lezen dat jullie klaar zijn voor vertrek! Geniet nog maar even van alle aandacht van vrienden en familie, je moet er tenslotte lang op teren......

Een hele goede vlucht! Heel veel plezier tijdens jullie reis en je hebt mijn nr en e-mail, dus mocht je zin hebben jullie zijn meer dan welkom! Maar niet al te snel hoor want ik ben bang dat ik nog eventjes nodig heb  :grin: Ben hard aan het zoeken maar heb nog geen appartementje! Ach anders wordt het koffie drinken in het centrum  :wink:

Groetjes Chantal

Heel veel plezier op de reis, het moment dat je in het vliegtuig zit vonden wij wel heerlijk; HELEMAAL NIETS te doen!! alleen maar zitten, lezen, kijken, en knuffelen met de kindjes.

(en dan on OZ, begint het gelijk overnieuw- auto kopen, tentjes regelen, etc etc)

veel plezier!!

Geniet er nog even lekker van, er is waarschijnlijk weer een herfststorm opkomst, kan voorlopig wel eens je laatste zijn :smile:

Fijne vlucht,

Sacha

Laatste herfststorm?? Hebben we hier ook wel hoor, en waraschijnlijke de laatste nog niet gehad :grin: :grin: :grin:

(Ook in Adelaide zal dat wel hetzelfde zijn :))

[quote author=tweety link=topic=7651.msg126805#msg126805 date=1223891131]
Ach anders wordt het koffie drinken in het centrum  :wink:
Groetjes Chantal
[/quote]

Rosé toch Chantal?

Goede reis, en ja veel IT banen in Sydney  :smile:

[quote author=Hansie link=topic=7651.msg126835#msg126835 date=1223967467]
[quote author=tweety link=topic=7651.msg126805#msg126805 date=1223891131]
Ach anders wordt het koffie drinken in het centrum  :wink:
Groetjes Chantal
[/quote]

Rosé toch Chantal?[/quote]

Ook goed! Ik doe niet moeilijk  :wink:

Inmiddels zijn jullie hier :) Ben benieuwd hoe alles is verlopen tijdens de laatste dagen in NL en hoe de aankomst hier was :)

Welkom in ieder geval :up:

[quote author=tampet link=topic=7651.msg126802#msg126802 date=1223886186]
Hier weer een update van Tamara: ja wordt tijd voor mijn echte naam  :lol:
[/quote]

BTW: Je kunt de titel van het topic dan ook eindelijk eerlijk maken ... :) ;-)

Back