Early autumn update:
De 200m2 begint al wat leger te raken, her en der al wat nuttige adressen gevonden waar ze blij zijn met onze 1600 kg. speelgoed :lol: en dito babykleertjes...voor het gereedschap, een paar antieke meubelen en allerlei andere verzamelingen vd afgeloepn 20 jr. moeten we nog een bestemming vinden... :grin: just kidding, meeste gaat mee.
Aantal zaken ook nog kunnen verkopen, waaronder de voiture van mijn man, en wel zo handig dat we deze pas kort voor vertrek kunnen overdragen. Mijn eigen voiture moet ik nl. per uit dienst datum (over minder dan 2 weken!) gaan inleveren (slik) dus dat wordt even wennen om na 10 jr. luxe leaserijden plotsklaps geen eigen auto meer te hebben...
en mijn man schamperde al dat ik ook alvast kan beginnen met wennen om zelf mijn benzine te betalen...kortom wat een verdriet in huize Tampet ha-ha..
Verder zijn we alle resterende weekenden helemaal geclaimd en ben ik op mijn werk nu echt alleen nog maar aan het overdragen en mijn opvolger overal aan het introduceren/voorstellen: een mega les in loslaten voor deze control freak. :smile:
Oh ja mijn neef in Sydney is bezig met een "haal Tampet naar Sydney" offensief en is bezig om me binnen zijn oude netwerk (ook IT) te introduceren! Ha-ha, grappig hoor hoe die machinerie werkt, de gek wilde zelfs dat ik straks als we 3 dagen in Singapore zijn, even handjes ga schudden met een vriiend van hem die werkt voor Philips in de regio Asia/Pacific...we zullen wel zien allemaal, maar het was niet de bedoeling om dit jaar al aan het werk te gaan, eerst lekker reizen en settlen en dan zien we begin 2009 wel verder!
Oh ja en passant nog een leuke tip; ik ben er zowaar ook nog in geslaagd om afgelopen weekend een soort afstreep kalender in elkaar te knutselen met mijn dochter, waarop alle 'milestones' duidelijk bestickerd/zichtbaar zijn voor haar. Zo zijn de komende 4,5 week voor haar nu heel visueel in beeld gebracht en ziet ze precies wanneer ze voor het laatst naar de BSO gaat, wanneer haar broertje afscheid neemt op de creche, waneer ze afscheid neemt op school, wanner de verhuizers komen EN wanneer we voor het laatst voorlopig de taxi richting Schiphol pakken! JOEHOEEE!!!
Jongens, jongens wij kunnen nu echt haast niet meer wachten!
Groeten van een zeer vrolijke Tampet