Joehoeee daaaarrrrrr ben ik weeerrrrrr :smile:
Druk, druk druk, wanneer leer ik dat toch af? Ik wil gewoon te veel in die schamele 24 uur die een etmaal telt :roll:
Waar was ik gebleven? Oh ja in de week van 15 april makelaars op bezoek gehad, toen eentje gekozen, op 18 april contract ondertekend en sinds 25 april staan we op Funda en dus te koop! Vandaag dus exact 2 weken.
We hebben ondertussen pas 1 kijker gehad, wel direct de eerste dag dat het te koop stond, dus we schrokken een beetje...zo snel hadden we ook niet verwacht, maar elaas pindakaas het bleken kijkers, geen kopers!
En sindsdien is het oorverdovend stil, dus deze control freak dacht gisteren, oh dear als dat maar geen voorbode is...tenslotte roept iedereen elkaar na dat het nu een slechte tijd om te verkopen is, consument voorzichtig, vertrouwen in economie iets aan het afkalven, krediet crisis USA/UK nog niet helemaal voorbij....kortom allemaal koren op mijn " als we het maar op tijd kwijt zijn" molen :evil:
Maar ja jullie kennen de regels van dit emigratie-spel, geduld, geduld nog eens geduld moet betracht worden en meer dan het huis te koop zetten kun je niet doen, nu is het weer domweg wachten geblazen tot de koper zich aandient....maar goed ik mag natuurlijk na 2 weken nog helemaal niet klagen....ben altijd een beetje vroeg met dit soort dingen, excuse me!! :evil:
Verder alles prima, al wordt het met familie en vrienden nu af en toe al wat tranerig en dat is niet fijn...
Moi et manlief daarentegen genieten nog volop van alles wat we straks een tijdje niet meer zullen zien (zo zijn we gisteravond heerlijk ' al fresco' gaan dineren in de Jordaan, nageborreld op een terrasje aan de grachten, met alle bomen vol in de bloesem, de avond zwoel, kortom ons A'dam op z'n mooist! En dan zijn we toch weer intens blij, blij, blij!