Tanne en John in Yulara

Het zal wss wel zwaar worden maandag maar dat lukt wel, die mensen verlies je niet hé. Zou wel leuk zijn als je samen met Jeanine opt vliegtuig zit!

Veel sterkte die laatste dagen en tot in het NT!

Sara

Ik blijf het geweldig vinden:

Belgen gaan dus op het vliegtuig zitten, als ik Sara mag geloven :)

Hey, idee voor een nieuw topic. Wat vinden wij vreemd aan de manier van spreken van Vlamingen en andersom...

Zeker en Vast vs. Vast en Zeker :)

Hiya Tanne,

Wij vliegen donderdag met Malaysia.

3/8    MH17    AMSKUL  1200-0605
4/8    MH135  KULBSE    0940-1925
21/8  MH136  NSEKUL  1400-2010
21/8  MH16    KULAMS  2355-0637

Laat me ff weten hoe en wat met jullie - wie weet kunnen we nog wat afspreken (natuurlijk nadat jullie door hordes familieleden en vrienden zijn uitgezwaaid  :wink:)!

Hgr, Jeanine

[quote author=Maluka link=topic=1098.msg66676#msg66676 date=1154172142]
Ik blijf het geweldig vinden:

Belgen gaan dus op het vliegtuig zitten, als ik Sara mag geloven :)

[/quote]

Jaja wij zitten opt vliegtuig! En jullie? "Erin" zeker? Hihi zijn wij wat avontuurlijker aangelegd hé  :wink:

In ieder geval alvast veel sterkte deze laatste dagen (heb ik al gezegd) en hopelijk wordt het toch nog gezellig OPT (of in) vliegtuig, allemaal samen. Leidt effe de aandacht af hé.

Succes en misschien tot in Alice of rond Uluru!  :up:

Sara

Troost je Sara, ik stap ook altijd OP het vliegtuig, OP de trein en IN de auto en ik ben een oerechte hollandse meid :-D :-D

[quote author=Jeanine link=topic=1098.msg66690#msg66690 date=1154196058]
Hiya Tanne,

Wij vliegen donderdag met Malaysia.

3/8    MH17    AMSKUL  1200-0605
4/8    MH135  KULBSE    0940-1925
21/8  MH136  NSEKUL   1400-2010
21/8  MH16    KULAMS  2355-0637

Laat me ff weten hoe en wat met jullie - wie weet kunnen we nog wat afspreken (natuurlijk nadat jullie door hordes familieleden en vrienden zijn uitgezwaaid  :wink:)!

Hgr, Jeanine
[/quote]

:-D

We zitten in hetzelfde vliegtuig! :) De hele weg zelfs! Echt grappig..
Maar gaan jullie maar een maandje? Even voorproeven?

XXX Tanne

Hoi Cajendra,

Nou leuk hoor - zien we elkaar in ieder geval in het vliegtuig nog!

Onze emigratiedatum staat op 24 november as. Maar om nou niet in die bloedhitte met twee kids nog een auo te moeten kopen, een geschikte woonplaats te zoeken etc. gaan Rob en ik nu nog ff met z'n tweetjes heen en weer!

Vandaar nu maar ff kort!

Hgr, Jeanine

Aangezien het vandaag al zaterdag is ....... welkom in jullie nieuwe thuisland en in het NT  :cheer:  :happysun:  !!!! Hopelijk is de vlucht goed verlopen.

Gr,
Sara

Hallo iedereen.

We zijn er! :) Heb nu eindelijk heel even een comp ter beschikking. Hopelijk hebben we volgende week ons eigen internet en dan zal ik jullie het hele verhaal doen van onze reis en belevenissen.

XXX Tanne

Hai!

Welkom in Australie! Ben heel erg benieuwd naar jullie verhaal!!

Groetjes Lin

kook, kook!!! Er zal nog wel een berg werk verzet moeten worden maar aant eind van de dag lekker barbekjoewen opt strand, ik wil ook!!!

Hallo Tanne en John,

Welkom in Australia.
Wij zitten op dit moment voor een paar dagen in Port Augusta, SA, alleen maar om inkopen te doen, want in de outback, waar we de afgelopen 3 weken zijn geweest (Flinders Ranges) is niet veel te koop en de voorraden moeten tóch aangevuld worden.

A.s. Maandag vertrekken we richting Coober Pedy en daarna is ons doel: Ulara !!
Misschien kunnen we elkaar daar ontmoeten.
In ieder geval veel geluk de komende tijd in Oz.
Wellicht tot ziens,

Zilver & Goud

Hallo allebei! Hoe bevalt het jullie daar? Eigenlijk zitten jullie op worpafstand van ons, in the Alice.  :-D  Als je zin hebt, mag je altijd eens langskomen hoor, ik stuur wel een pm straks.
Hou ons op de hoogte!

Sara en Hans

Hey Sara en Hans!

Ja eigenlijk is het maar een kippeneindje  :-D We hebben er alleen nog geen tijd voor gehad. Maar binnenkort gaan we toch kijken voor een auto en dan komen we zeker langs!

Hoe gaat het verder met jullie? Al een beetje ingesettled?

Kisses Tanne

Back