Proficiat
Leuk voor jullie. Dat het eindelijk allemaal goed is gekomen.
Wees in iedergeval heel positief en ga er met een open mind naar toe.
Ik werk nu zelf al weer bijna 5 maanden in een hotel- motel- caravanpark-pokies- bottle shop in Coober Pedy en ik moet zeggen het valt af en toe niet mee. Nou hebben wij een geluk dat Coober Pedy nog een dorpje is waar zo alles ongeveer aanwezig is. Maar het grootste geluk is dat we een Nederlandse manager hebben die al een paar keer met een goed gesprek ons weer vrolijk heeft weten te maken.
Nog maar niet te beginnen over de benziene snuivende, alcholistische vervelende orginelen inwoners of aan de anderen kant de wat te botte gasten en anders het te luien australisch personeel.
Het werk wordt hier namelijk bijna alleen maar gedaan door de emigranten op een paar hele goed ozzie collega's na dan :wink:.
Het lijkt af en toe of die ozies hier in CP meer ziek zijn door feesten dan dat ze willen werken. En wie wordt er dan weer uit ze nest gebelt op ze vrijen dag..... idd de werk grage emigrant... :-D :-D :-D Deze week ook alweer 7 dagen aan het werk dankzij een ozzie die ziek is Maar waarschijnlijk komt ze maandag terug anders maken we van die 7 gewoon 8-9-10 dagen.... ach toch niks anders te doen als werken hier. Afgelopen weeken toevalig 4 dagen vrij geweest. Daarvoor 8 dagen full time door gewerkt en zo breng je dan je tijd door hier in de outback... Ik mag niet klagen hoor... er zijn ook heel veel prachtigen dingen hier in de ouback
Het geld is iig heeeel goed, alleen maar werken en geen uitgavens. Mooi start punt dus om na een jaar met 60grant op zak te vertrekken naar een grote stad. Zoals wij ook van plan zijn. :cheer: :cheer:
Veel plezier in het prachtigen outback.
Hier in CP regent het alweer 3 dagen. Harde koude wind en geen straaltje zon. Alleen 1 grauwe grijze wolke massa. Waarschijnlijk tot dinsdag en dan is het weer elke dag 20 graden, blauwe lucht, zacht warm briesje. Heerlijk. Elke dag als ik de gordijnen open trek verschijnt ere weer een lach op me gezicht door de mooie rode zon over goten omgeving. :cheer: :cheer:
Succes en jullie komen hoopelijk toch wel een biertje doen als je langs CP rijdt
Groetjes Barry & Vanessa