Tanne en John in Yulara

:cheer: :cheer: LADIDIEEEE LADIDAAAA LADIDEEE :cheer: :cheer: :cheer:

[size=35pt]GEFELICITEERD[/size]

groetjes Miranda

ennnneeeeuuuhhh, hoe ziet de planning er nu verder uit (als de roes van de
feest champagne uitgewerkt is  :wink: :wink:)

congratulationsii0.gif

Geweldig nieuws he? Op naar NT!! Wanneer vertrekken jullie??

Groetjes Lin

[size=18pt]Good for you,[/size]

[size=14pt]Veel plezier in the NT....[/size]

[size=15pt]WHHHOOOohhoooo[/size]

:up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Jack :evil:

YIEIEIEIEIEIEIEHAAAAAA!

Van harte :congrats: :dance: :congrats: :happysun: :cheer: :balloons:

Op naar Uluru. Veel succes en sterkte met afscheid nemen.

Erna

Wauw :)

Weer iemand die het felbegeerde stickertje kan laten plakken in hun paspoort. Proficiat :)

[move] :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats: :congrats:[/move]

Hgr, Jeanine

:congrats: met het behalen van jullie felbegeerd stikker / visum  :up: :-D

Suc6 met al het geregel.

Greetz,

Koen

Whaa, mijn hoofd spint nog een beetje. Vooral omdat ik na dit goeie nieuws direct door moest naar de tandarts om een tand te laten trekken.. Sta nu echt letterlijk te shaken!!!!!   :-o  :lol:

We vertrekken volgende week al.. Iehh, wat komt dit allemaal dichtbij nu.. Maar gelukkig hoeven we niet meer op de dimia te wachten  :-D

Kan het nog steeds niet echt geloven..............................  :dizzy:

XX Tanne

Gefeliciteerd!!! Sterkte met de laatste loodjes, probeer nog een beetje te genieten van die laatste dagen.....en enjoy, enjoy, enjoy!!!

Groetjes
Syl

Geweldig nieuws zeg. Van harte gefeliciteerd  :clap2: Heel veel sterkte met de laatste loodjes.

Cheers Sander  :drink:

:up: Dank jullie allemaal voor jullie steun en felicitaties!!!!!  :up:

We hebben de tickets vandaag geboekt en we vertrekken 4 augustus!! Woohoo!!

[move] :dance:[/move]

He jammer,

Wij vertrekken namelijk 3 augustus - anders hadden we elkaar misschien nog gezien!

In ieder geval een hele goede reis een verschikkelijk veel succes toegewenst!

Hgr, Jeanine

Hallo Tanne,

heb net even (haha) je hele verhaal gelezen, wat kan dat snel gaan! Gefeliciteerd, wij zijn zelf ook daar geweest waar jullie naartoe gaan,
prachtig! :up:

Veel succes met de laatste dagen hier en vooral: vergeet niet te genieten!

Groet Wendy

Hey Tanne & John,

Wat gaat het toch allemaal snel!! 4 augustus!! Hoe is het met afscheid nemen en jullie huisje? En spullen hoe heb je dat allemaal geregeld.

Slap me on the fingers als het al in het draadje staat hoor :wink:

Groetjes Lin

Wow, dat is inderdaad supersnel. Good luck met alles en wie weet tot ziens in Oz.

Erna

:up: :up: :up: Perfect!! :cheer: :cheer: :cheer:
Als jullie langs CP komen, geef dan een gil. Zet ik alvast het bier koud :up: :up:

4 augustus  :| Damn!! dat is as vrijdag al. Super snel :up: :up:

Gefeliciteerd met het nieuwe leven! Laatste kans om een kroketje uit de muur te trekken :)

Cheers!

Irene

[quote author=Jeanine link=topic=1098.msg66621#msg66621 date=1154103902]
He jammer,

Wij vertrekken namelijk 3 augustus - anders hadden we elkaar misschien nog gezien!

In ieder geval een hele goede reis een verschikkelijk veel succes toegewenst!

Hgr, Jeanine
[/quote]

Ik had een foutje gemaakt, wij vliegen ook op 3 augustus :) Welke maatschappij vliegen jullie?

[quote author=Lin link=topic=1098.msg66633#msg66633 date=1154124080]
Hey Tanne & John,

Wat gaat het toch allemaal snel!! 4 augustus!! Hoe is het met afscheid nemen en jullie huisje? En spullen hoe heb je dat allemaal geregeld.

Slap me on the fingers als het al in het draadje staat hoor :wink:

Groetjes Lin

[/quote]

We hebben eigenlijk helemaal niks meer :) We konden het huis verkopen en alle spullen en dat hebben we gedaan. Eerst 3 mnd in een gemeubileert appartement gezeten en de laatste 3 mnd bij mijn moeder gewoont. Dus het enige wat nog over blijft is het overige inpakken :)

[quote author=Bear link=topic=1098.msg66658#msg66658 date=1154159680]
:up: :up: :up: Perfect!! :cheer: :cheer: :cheer:
Als jullie langs CP komen, geef dan een gil. Zet ik alvast het bier koud :up: :up:

4 augustus :| Damn!! dat is as vrijdag al. Super snel :up: :up:
[/quote]

Zullen we zeker doen!  :up: Kan wel ff duren, maar wie weet!!! :)

Maar ik moet ook zeggen dat het nu ineens wel heel erg snel gaat. En toch blijft het onrealistisch..
Maandag is er open huis voor de mensen die afscheid willen komen nemen. Daar zie ik toch wel een beetje tegenop. Weet niet hoe daar op ga reageren allemaal. Zal iig een slopende dag worden..

XXX Tanne

Back