Tattoo

[quote author=lizzyhas link=topic=10124.msg140699#msg140699 date=1245264263]
de pijn ligt helemaal aan de plek waar je hem zet en waar net veel zenuwen zitten, op je onderrug is het het pijnlijkst, dan heb je ook elke keer een ongewild reflex.

op mijn dij vond ik het hooguit wat onplezierig
op mijn enkel weer iets vervelender, omdat het daar ook botteriger is.

maar op mijn rug vond ik echt een rot plek, en dat heeft heel lang geduurd, moest 4 weken achterelkaar 2 uur liggen.
iets wat je begint moet je afmaken , da was ff jammer dan.
[/quote]

Ik dacht ook dat onder op je rug het pijnlijkst was.
Ben er deze week achtergekomen dat dat niet klopt: Heb met het uitzicht op wonen in een warm klimaat eye-liner laten zetten.... :cry:
Moet nog 2x terug voor het beste resultaat. Heb er nu al zin in!  :|

Marie
 
Ow die eye-liner heeft een vriendinnetje van mij ook laten zetten! Ik denk idd dat het ideaal is met warm weer!
maar je hebt helemaal gelijk Kat! Uitzakken doen we toch wel, en dan hebben we er iig tig jaar plezier van gehad! (ik denk trouwens dat we over 40 jaar niet meer zo lenig zijn dat we over onze schouders naar onze rug/bips kunnen kijken.. dus dan zien we m toch niet meer, behalve de verplegers dan die ons wassen.. maarja.. hahaha
 
[quote author=Marie en Dan link=topic=10124.msg143317#msg143317 date=1247777276]
Ben er deze week achtergekomen dat dat niet klopt: Heb met het uitzicht op wonen in een warm klimaat eye-liner laten zetten.... :cry:
Moet nog 2x terug voor het beste resultaat. Heb er nu al zin in!  :|
Marie
[/quote]

Hoe werkt dat dan  :shock:
 
[quote author=Marie en Dan link=topic=10124.msg143317#msg143317 date=1247777276]

Ik dacht ook dat onder op je rug het pijnlijkst was.
Ben er deze week achtergekomen dat dat niet klopt: Heb met het uitzicht op wonen in een warm klimaat eye-liner laten zetten.... :cry:
Moet nog 2x terug voor het beste resultaat. Heb er nu al zin in!  :|

Marie
[/quote]

Owww dat heb ik een keer bij iemand gezien. Die had het al, maar was na 10 jaar wat vervaagd natuurlijk, dus het was een redo. Maar nog...... DIe heeft een paar dagen met dikke tranende ogen gelopen. Zag er heel pijnlijk uit. Lijkt me wel heel handig voor mensen die toch elke dag eye liner op hebben.

Ik wil ook al jaren een tatoeage, was er nooit zo over uit wat dat dan moest zijn, behalve dat het iets belangrijks voor me moet zijn. Ondertussen ben ik daar wel uit, het moet iets met muziek te maken hebben. Eten en drinken hoef je me niet te geven, als ik maar muziek hoor haha. Redelijk belangrijk in mijn leven dus. Ik speel zelf gitaar, maar om dat te gebruiken vind ik weer een beetje corny.
Het idee is nu om iets met een muziekbalk te doen. Maar dan een hele mooie, die kronkelt en met schaduwen. Daarin wil ik dan de noten van 1 van mijn favoriete nummers laten zetten. Voorwaarde voor dat nummer is dat ik het al jaren een geweldig nummer moet vinden haha. Zelfs al zullen de meeste mensen geen idee hebben dat het een nummer voorstelt.
 
Ik zou ergens nog wel een muzieksleutel of -noot willen laten zetten, op de overgang van mijn grote teen naar mijn voet ofzo.. hij hoeft niet groot te zijn..
Jason Mraz heeft vaak een superleuk shirt aan, een mannetjes en vrouwetjes poppetje (die je vaak op de wc-deur ziet) en dan zijn de hoofdjes muzieknoten, (2 hele noten aan elkaar, in amv benamingen een ti-ti zegmaar).. ik vind die zoooo superleuk!! Hmm zoiets kan ik ook nog laten doen.. hmmm... :thinking:
 
Ik heb een keer een heel leuke tattoo gezien ergens op internet. Was bij een vrouw in de schaamstreek. Een klein stukje schaamhaar was weg geschoren en op die plaats was een mannetje getatooeerd die achter een grasmaaier aan liep. Ik vond dat echt humor.
 
[quote author=Annemiek link=topic=10124.msg143638#msg143638 date=1248146794]
Ik heb een keer een heel leuke tattoo gezien ergens op internet. Was bij een vrouw in de schaamstreek. Een klein stukje schaamhaar was weg geschoren en op die plaats was een mannetje getatooeerd die achter een grasmaaier aan liep. Ik vond dat echt humor.
[/quote]

Hihi inderdaad humor!!  :grin:
 
Deze bedoel je??? 

tattoo.jpg


das inderdaad leuk!
 
Oeps... ben ik dit topic aan't lezen hier op mijn werk ( zit aan de balie ) komt er dit plaatje voorbij!
Thanks Stefmar  :shock:  :grin: Ik wist niet hoe snel ik weer weg moest klikken  :grin:
 
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg143330#msg143330 date=1247785430]
[quote author=Marie en Dan link=topic=10124.msg143317#msg143317 date=1247777276]
Ben er deze week achtergekomen dat dat niet klopt: Heb met het uitzicht op wonen in een warm klimaat eye-liner laten zetten.... :cry:
Moet nog 2x terug voor het beste resultaat. Heb er nu al zin in!  :|
Marie
[/quote]

Hoe werkt dat dan  :shock:
[/quote]

Eigenlijk net als een andere tattoo, alleen krijg je eerst verdoving ( ook met dezelfde naalden, erg fijn dus), daarna trekken ze voorzichtig een lijntje in je wimpergrens.
Resultaat: idd tranende ogen en een beetje opgezet, maar is na 2 dagen al niks meer van te zien.
Ik mag as woensdag voor een 2e sessie. (ga er toch ietsie minder onbevangen in dan de vorige keer.....) :shocking:
 
Spannend hoor!
Is wel ideaal volgens mij..
Ben je iig nooit meer een panda beertje als je uit het zwembad komt  :up:
 
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg143864#msg143864 date=1248428980]

Ben je iig nooit meer een panda beertje als je uit het zwembad komt  :up:
[/quote]

:grin: :grin: nou maar mooi dat ik liever een pandabeertje ben ( of gewoon waterproof gebruik ) dan dat ik die martel methode op me los laat 
 
Waterproof mascara en oogpotlood blijft echt niet zitten als je echt gaat zwemmen hoor  :lol:
 
Dan heb je zeker van die dure mascara Gwen?  :wink: De mijne kan echt tegen zwemmen en sauna hoor. Maar niet dat ik nu de 100 meter onderwaterzwemmen heb uitgeprobeerd  :lol:
Potloodje is moeilijker, dat lukt me ook niet echt.
 
Haha nee ik heb altijd van de Etos, eigen merk. Die make up is zoo fijn, en tenminste betaalbaar  :wink:
Ik zwem elke week, maar dan zwem ik ook veel onderwater. Van te voren haal ik altijd mijn make up er zo goed mogelijk af, maar heb toch altijd nog wel wat onder mijn ogen zitten hoor  :roll:
 
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg143899#msg143899 date=1248448904]
Van te voren haal ik altijd mijn make up er zo goed mogelijk af, maar heb toch altijd nog wel wat onder mijn ogen zitten hoor
[/quote]

Misschien je duikmasker goed op je gezicht zetten? :)
 
Als ik ga zwemmen, naar het strand ga of ga duiken doe ik gewoon geen make up op. Nog makkelijker :) Ik heb ook nooit waterproof mascara, omdat ik die zo moeilijk weg kan halen met die gezichtsdoekjes. Heb een paar keer van die watjes met lotion gebruikt, maar kreeg dat spul telkens in m'n ogen. Ben volgens mij niet echt geweldig met make up ;)
 
[quote author=Maluka link=topic=10124.msg143901#msg143901 date=1248456120]
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg143899#msg143899 date=1248448904]
Van te voren haal ik altijd mijn make up er zo goed mogelijk af, maar heb toch altijd nog wel wat onder mijn ogen zitten hoor
[/quote]

Misschien je duikmasker goed op je gezicht zetten? :)
[/quote]

Haha jaa dat zou een mooi idee zijn, alleen moeten wij altijd inzwemmen zonder basisuitrusting.. Dus ook zonder duikbril.. zo trainen wij dus gewoon  :lol:


[quote author=Annemiek link=topic=10124.msg143904#msg143904 date=1248461048]
Als ik ga zwemmen, naar het strand ga of ga duiken doe ik gewoon geen make up op. Nog makkelijker :)
[/quote]

Ik heb altijd training van 19:00 tot 20:00.. in de avond dus.. Ik kan echt geen hele dag zonder mascara lopen, alleen omdat ik savonds ga trainen.. Stel je voor  :spam: :grin:
Ik draag bijna geen make up, maar mascara is iets wat ik echt elke dag op heb!! Door mijn blonde haren, en dus ook blonde wimpers, lijken mijn ogen ergens in mijn achterhoofd verstopt als ik geen mascara op heb  :-( :grin:
 
[quote author=Gwen link=topic=10124.msg143917#msg143917 date=1248479096]

Haha jaa dat zou een mooi idee zijn, alleen moeten wij altijd inzwemmen zonder basisuitrusting.. Dus ook zonder duikbril.. zo trainen wij dus gewoon  :lol:

Ik heb altijd training van 19:00 tot 20:00.. in de avond dus.. Ik kan echt geen hele dag zonder mascara lopen, alleen omdat ik savonds ga trainen.. Stel je voor  :spam: :grin:
Ik draag bijna geen make up, maar mascara is iets wat ik echt elke dag op heb!! Door mijn blonde haren, en dus ook blonde wimpers, lijken mijn ogen ergens in mijn achterhoofd verstopt als ik geen mascara op heb  :-( :grin:

[/quote]

Ben je met een duikcursus bezig dan? Ben je trouwens PADI of NOB duiker?
 
Back
Top