Hai Ton en Ineke, en de rest van dit forum,
Allereerst een super gelukkig nieuwjaar toegewenst. Wat een vette auto... fantastisch! Op oudjaarsdag toen het hier zo heet was 43 graden kregen we om 5om een poweroutage die tot 's avonds 10pm duurde! Het was niet uit te houden, alles uitgevallen, met de airco aan was het nog uit te houden. Ik lag op de bank als een gestrande walvis. Uit wanhoop zijn we maar in de auto gestapt hehe lekker koel met die airco aan en zijn we naar Mentone beach gereden ( woon ik vlakbij in de buurt) gelukkig begon niet lang daarna flink af te koelen. Toen we thuis kwamen om 7pm hadden we nog steeds geen stroom. Overal om ons heen was er niets aan de hand alleen onze straat en om de hoek hadden pech. Toch nog maar een keer gebeld hoelang deze onzin zou gaan duren en eindelijk... om 10pm licht! nog nooit zo blij geweest! Tv aangezet en naar het vuurwerk gekeken op de tv. Was erg prachtig. Gelukkig nieuwjaar nogmaals voor iedereen en ik denk dat dat wel zal lukken. Ik ben erg gelukkig nu ik hier woon kan mij dat kleine kikkerlandje niet voorstellen, het is hier heerlijk relaxed. Voor degene die nog bezig zijn met emigratieprocedure, het is hier fantastisch! Succes met alles, de stress en de spanning en het " doe ik er wel goed aan of ga ik geen heimwee krijgen" in the end it's all worth it. believe me.
Groetjes,
Brigit
groetjes Brigit