Ton & Ineke

Hey Ton & Ineke

Wat leuk joh dat reis verslag en wat een gedoe he toch allemaal,dat staat ons ook nog allemaal te wachten,maar wij zien het allemaal heel positief.
We kunnen niet wachten om weg te gaan en een nieuw leven te starten in Australie.

We zien elkaar daar weer.

Groeten Ron & Carina
 
Hi Ton & Ineke,

Voor jullie natuurlijk ook een goed jaar toegewenst, maar dat zal zeker moeten lukken nu jullie in Oz zitten :).

Groetjes,
Mel
 
Ton & Ineke, Ik sluit me helemaal bij Mel aan, al het goeds voor het komend jaar  :up:

Ik hoop dat jullie inmiddels nog niet zijn weg gesmolten :egg: met de temperaturen van 42 garden, maar ik geloof dat het komende week iets milder wordt he... :hang: en anders moeten jullie gewoon wat extra :drinking: of niet soms??

Take care,

Gr.Koen
 
[quote author=Koengaroo link=topic=3331.msg42076#msg42076 date=1136191787]
Ton & Ineke, Ik sluit me helemaal bij Mel aan, al het goeds voor het komend jaar  :up:

Ik hoop dat jullie inmiddels nog niet zijn weg gesmolten :egg: met de temperaturen van 42 garden, maar ik geloof dat het komende week iets milder wordt he... :hang: en anders moeten jullie gewoon wat extra :drinking: of niet soms??

Take care,

Gr.Koen
[/quote]

Hi Koen

Weg gesmolten zijn we net niet,en zoals je al had voorgestelt, veel gedronken (water)
Het is bij ons 45graden geworden,maar in west vic bij Stowell was het 47.
Leuke tempratuur voor oudejaars avond. Nieuwjaarsdag was het 30 graden gezakt.
Dat hadden ze hier in Aus gedaan voor de mensen die een grote kater hadden,  :dizzy:
Kan je nagaan wat een goed land het is. Daar houden ze zelfs rekening mee.  :rotflmao: :rotflmao:

Gr Ineke
 
Pffff, das lekker warm... :up:
Ik houd best van de warmte maar bijna 50 graden is toch wel heel erg heet. Stel je eens voor dat je met die temp nog moet werken ook zeg.... :cry:

Maar goed, ik hoop dat Ton z'n kruin niet heeft verbrand en dat jullie in ieder geval nog heel veel kunnen genieten van het mooie weer... :-D

Gr.Koen
 
Ben op oudejaarsavond gewoon aan het bier gegaan in plaats van de wisky.
iets eenvoudiger om daar je dorst mee te lessen zonder om (op) te vallen.  :cheers:
Wij gaan nu een paar dagen de heuvels in met ons werkpaard,
IMG_0011LargeMedium.jpg

(het lijkt wel een gezegende auto met een kruis op het dak)  :loldevil:
6 cyl diesel die moet onze caravan als het goed is rond Oz kunnen brengen.
Dus wij zijn een paar dagen off forum  :stupid2: :sunny:

Gr. Ton en Ineke
 
Ton & Ineke, ik ben gewoon een beetje jaloers op jullie auto, ziet er echt heel goed uit.

Veel plezier in de heuvels, en kom heelhuids terug.. :up:

Groeten,
Koen
 
Hi Kids,

Wow!! What a monster!! Daar kan je idd wel een grote caravan mee rond trekken!! Kan je door héél Oz mee rond komen.

Verder van ons ook nog een voorspoedig 2006, en dat al je wegen smooth mogen zijn (niet al te smooth, daar heb je niet zo'n monster voor gekocht!

Rene en Paula
 
Kijk dan Jassian, op het huis zit een kruis,  :rotflmao:

Hoi Ton en Ineke,

Ik pies weer naast de pot (want jullie zijn er ff niet) maar ach, ik wil toch mijn zeggie ff doen. Prachtig verslag. Je zou schrijver moeten worden toen. Ik zie het allemaal voor me gebeuren.

Mooi karretje trouwens. Daarmee moeten jullie je toch wel kunnen redden voorlopig. Veel plezier in de heuvels.

Groetjes,

Erna

P.S. Jeroen is druk bezig dat webgedoe weer op poten te helpen. Beetje probleempjes gehad tijdens onze afwezigheid. Met een beetje geluk is het deze week nog opgelost.
 
JA! I SEE THE LIGHT.....euhm, KRUIS, bedoel ik  :lol:

Wat een geweldige auto, doe mij ook maar zo'n werkpaard!

Nog de beste wensen voor het nieuwe jaar, proost!

Groet, Marielle
 
[quote author=Erna link=topic=3331.msg42243#msg42243 date=1136363874]
Kijk dan Jassian, op het huis zit een kruis,  :rotflmao:

[/quote]

Ah! Gotcha! :humble:  :-D :-D :-D
 
Hai Ton en Ineke, en de rest van dit forum,

Allereerst een super gelukkig nieuwjaar toegewenst. Wat een vette auto... fantastisch! Op oudjaarsdag toen het hier zo heet was 43 graden kregen we om 5om een poweroutage die tot 's avonds 10pm duurde! Het was niet uit te houden, alles uitgevallen, met de airco aan was het nog uit te houden. Ik lag op de bank als een gestrande walvis. Uit wanhoop zijn we maar in de auto gestapt hehe lekker koel met die airco aan en zijn we naar Mentone beach gereden ( woon ik vlakbij in de buurt) gelukkig begon niet lang daarna flink af te koelen. Toen we thuis kwamen om 7pm hadden we nog steeds geen stroom. Overal om ons heen was er niets aan de hand alleen onze straat en om de hoek hadden pech. Toch nog maar een keer gebeld hoelang deze onzin zou gaan duren en eindelijk... om 10pm licht! nog nooit zo blij geweest! Tv aangezet en naar het vuurwerk gekeken op de tv. Was erg prachtig.  Gelukkig nieuwjaar nogmaals voor iedereen en ik denk dat dat wel zal lukken. Ik ben erg gelukkig nu ik hier woon kan mij dat kleine kikkerlandje niet voorstellen, het is hier heerlijk relaxed. Voor degene die nog bezig zijn met emigratieprocedure, het is hier fantastisch! Succes met alles, de stress en de spanning en het " doe ik er wel goed aan of ga ik geen heimwee krijgen" in the end it's all worth it. believe me.

Groetjes,
Brigit

groetjes Brigit
 
Hoi Ton & Ineke,

How was your trip in the hills???
You reckon that the car is up to the trip round Oz??

Greetz,
Koen
 
HELEMAAL naar mijn zin  :up: de motor loopt perfect.
Voorlopig zonder caravan gebruikt hij 1 : 9 dat valt niet tegen voor een
4 liter 6 cyl, ik denk dat hij met caravan wel 1:5 of 1:6 zal gebruiken.
De prijzen  voor de brandstof zijn ook hier erg gestegen, op dit moment
betalen wij voor diesel ongeveer AUD 1,20 voor benzine 1,10.
GEEN wegenbelasting, dat bevalt wel.


Gr. Ton  :up:
 
Mooie verhalen..goed te horen dat jullie zo genieten daar! En die auto..zo een staat ook op mijn verlanglijstje!! hahaha
Nog een paar weekjes en wij mogen ook weer even proeven van alle heerlijkheden down under!  :lol: :-D Wij komen op 5 feb aan in melbourne..zijn we nog nooit geweest! Even stiekem off the record: hebben jullie nog supertips voor ons?

Mir  :)
 
Hi Ton en Ineke,

Blij te horen dat de wagen zo goed bevalt. Maar idd de prijzen zijn gestegen. Hoe veel inhoud is je tank? Cost an arm and a leg to fill it up, I suppose?

Rene
 
Back
Top