Tot over een paar jaar?!

Ha José

Vorig jaar ben ik met m'n gezinnetjes ge-rëemigreerd (bestaat dat woord???) naar Australia. Ik ben zelf ook verpleegkundige en woon in Mount Evelyn onderaan de Dandenongs. Ik ken iemand die voor Dutch Care heeft gewerkt, ikzelf werk in Maroondah hospital. Als je informatie wilt dan stuur mij maar een pm-metje.........heb inmiddels vele ervaringen opgedaan.

Groetjes Mariette

Hoi Mariette!
Heb je zelf ook de IELTS test moeten doen om je diploma te laten waarderen? Of heb je die in Aus gehaald?
Mount Evelyn..mooooooi daar...is vast nog wel een plekje voor mij daar!! :D
Ik heb contact met Corry Pynaker van Dutch Care gehad maar die helpen niet met sponsoring :( Schijnt wel een hele grote organisatie te zijn maar kan er nog niet echt referenties over krijgen van mn familie in Aus. Wellicht weet je vriendin hoe het er daar aan toegaat?
Werken ze al met ZZp'ers in Aus of gaat dat allemaal via uitzendburo's?

Leuk om meer verpleegkundigen te leren kennen rondom de Dandenongs!!

Groetjes,

josé
 
Ha Jose
SOrry, ik zie net pas jouw reactie op mijn berichtje.......ik zit nauwelijks meer op xpdite. Ik heb zelf idd de ielts test op academsich nieveau moeten doen. Voor mij redelijk goed te doen omdat ik mijn middelbare school hier heb gehad, maar met een beetje oefenen is het best te doen hoor.
Ja we wonen nu een paar maanden in Mt Evelyn en we hebben het heerlijk naar ons zin. Zo mooi groen, heuvelachtig en heerlijk rustig. Er is vast nog een plaatsje voor je.
Wil je echt gesponsord worden? Is dat jouw uitgang? Een snelle, goedkope en wat ik heb begrepen makkelijke manier om hier binnen te komen. Ik weet dat Knox Private Hospital verpleegkundige hier mee helpt. Je moet echter wel 2 jaar fulltime werken geloof ik. Knox Private is als je in de buurt van Montrose of zo wilt wonen heel goed bereidbaar. Ik werk nu zelf in Maroondah Hospital en weet dat ze daar niet aan sponsering doen. Wat ik heb begrepen is dat sponsering meer wordt gedaan door de prive ziekenhuizen en het is dan maar net of je daar wilt werken.
Ik werk nu inmiddels een jaar hier in de zorg en het heeft om hele grote aanpassingen gevraagd. Als je hier benieuwd naar bent dan moet je dat maar even zeggen, ik zal je er maar niet zo maar mee vervelen. Stuur dan wel even een pm-metje want zoals ik al zei, ik kom eigenlijk nooit meer op deze site.

Groetjes Mariette
 
Back
Top