Update Liam en Marieke

Balen joh... Gelukkig is wel alles onderweg en is het "alleen" een kwestie van een handtekening zetten, maar dan is het helemaal  :x, zeker omdat je in het buitenland woont.

Nog veel succes met alles. Hierna ben je gewoon lekker klaar en zul je wel snel iets horen.

ehm, ehm... blijkbaar wast WEL mn eigen schuld en heb niet genoeg naar de kleine lettertjes gekeken, want lkhad schijnbaar wel ergens mn handtekening moeten zetten... (bij het gedeelte dat door den haag ingevuld moest worden...  eigen schuld dikke bult. Ach ja, kep de tijd... Bevalt me voor nu ook nog allemaal erg goed hier in ierland, tis zo mooi hier waar we nu wonen! Alleen beetje te koud... Eh, Mariette, sorrie, ksnap niet helemaal wat je bedoelt met alles op orde hebben in 28 dagen...?
Kga trouwens voor de lol en evt kleine bijverdienste "arretjescake" verkopen hier in het dorp. op zaterdag is er een parkeerplaats waar je je eigen stalletje of vanuit de kofferbak eigen waar mag verkopen en kvond arretjescake toch wel een zuper idee. Misschien zelfs wel in Oz op den duur! Prettig weekend nog! xxx Mriek :up:

Haha leuk zeg. Jah het blijft vervelend dat heen en weer gestuur, maar goed het moet toch gebeuren. Hopelijk dat de rest allemaal goed blijft gaan!

ok dan, we maken allemaal wel eens een foutje  :lol:

Gaaf joh cakejes verkopen, maar wat zijn in godsnaam arretjescakejes? Ik krijg er een beetje een kersterig gevoel bij (arreslee oid)...

Groetjes,
Lela

Marieke,

Wij kregen van CO een "Request for further information" en in de bijlage van 6 kantjes stond op bladnr. 4:
Timeframe for Response
A full response should be made within 28 days of receiving this letter, which is by – 29 March 2007. You are taken to have received this letter today.
If there has not been any response by that date, or if the response is unsatisfactory or incomplete without a sound reason then, in accordance with legislation this application may then be decided based on information available.

Je krijgt heel veel info, maar niet alles is gespitst op jouw situatie, dus je moet goed de hele bijlage lezen.

Mariette

hey Kallie, wij hebben 70 dagen om de boel terug te sturen, dus t gaat allemaal wel lukken gelukkig!
enne... arretjescake: dat moet elke hollander toch wel weten hihi? Das sjoookooladekeek met gebroken mariakoekjes en heel veel suiker, mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :lol:

Mag morgen mn medical doen! Gisteren gebeld en kan 2 dagen later al terecht! Voor de xray hoef ik ook maar een paar dagen te wachten. Wel spannend, bloed prikken! Daar zullen velen met mij veel angst voor hebben (gehad!). Heb een aantal jaren terug ook een HIV test laten doen en misschien kan ik daar nog wel bewijs van vinden, maar hoe...? Heb nl ook een tattoo maar die is al 10 jaar oud, zouden ze daar nog steeds moeilijk over doen? Awel, wat moet dat moet maar 45 euro erbij is erg pijn geld voor mij... :-( :oops:

en kep net gebeld naar ziekenhuis, aangezien ik onverwachts een dagje vrij heb kan ik vanmiddag al de xray doen! ipv vrijdagmiddag. ben benieuwd wat erop te zien is! Iemand van het forum die een xray heeft gehad; kun je bijv zien of je veel gerookt hebt vroeger? ben zelf ong 2 jaar geleden gestopt dus ben benieuwd of er nog iets van te zien is. De 2 jaar voordat ik stopte rookte ik ook nog maar heel weinig (5 per dag).

Veel succes met je medicals Mariekske.  Ik heb nooit gerookt dus kan ik je niet helpen mbt je vraag over de x-ray.

Groetjes,
Susan

Hee marieke,

Goed dat het ineens sneller kan. Bij mij zouden ze alle bloeduitslagen zo bij de bloedbank op kunnen vragen, aangezien ik bloed doneer en ze daar je gezondheid ook goed checken en bijhouden. Maar goed ik ga vrijdag gewoon even een x ray laten maken en bloedprikken (hoef in het bronovo voor beide geen afspraak te maken, omdat je voor beide inloop tijden hebt). Succes met de keuring. Zal allemaal wel meevallen denk ik! Laat je wel even weten of je gezond bent?  :up:

nou, dat was een cent voor een fluitje, haha. Zo gedaan die x ray! Heb helaas niet de mogelijkheid gehad om deze te kunnen bekijken! Het probleem blijft wel steeds MIJN NAAM: MARIEKE AAN DEN BOOM. Was in Nederland al moeilijk genoeg, laat staan in Ierland waar ik nu vertoef, en al he-le-maal in Oz! Mensen denken steeds dat ik MARIEKE-ANN heet met achternaam DEN BOOM. En dat wordt ook nog vaak verkeerd geschreven. (maricke, marika, maricka enz) Kzal wel niet de enige zijn... Morgen naar de medische arts. jeueueuej! (eh...)

[quote author=mariekske link=topic=5734.msg83429#msg83429 date=1173200473]
nou, dat was een cent voor een fluitje, haha. Zo gedaan die x ray! Heb helaas niet de mogelijkheid gehad om deze te kunnen bekijken! [/quote]

Wees blij.

Als je nl de mogelijkheid hebt hem te bekijken kun je er vanuit gaan dat hij niet goed is. Ik kan die van mij helemaal uittekenen :cry:

Mariette

oow... echt waar?  dat klinkt niet best. Ik wilde graag kijken hoe mn longen eruitzagen na jaren gesmoked te hebben en nu al ong 2 jaar smoke vrij..

Toen wij voor de x-ray gingen werd Rob voor de 2de keer naar binnen geroepen.
We knepen em wel, vooral omdat Rob al jaren flink rookt.
Maar gelukkig was het allemaal goed.
Hij heeft wel besloten te gaan stoppen  :up:

Groetjes van Jolanda

Wel spannend hoor zo'n medische keuring, ben toch een beetje een hypochonder, ben altijd bang dat ze wat vinden  :lol:

Ik bene r eigenlijk redelijk van overtuigd dat ze niks zullen vinden (hopelijk valt het niet tegen vrijdag). Mn bloed moet haast wel in orde zijn, daar ik ook bloed doneer en dat altijd wel goed in de gaten wordt gehouden... Toch blijft het ergens wel spannend.
En Marieke: dit is lekker het laatste wat je voor je visum aanvraag hoeft te doen. Moet een lekker gevoel zijn om er bijna te zijn.

joehoe, zo is dat Catkin! Kep VANDAAG al mn medical kunnen doen ipv vrijdag, kom net terug van het onderzoekje. Van mn tatoeage werd nix gezegd dus daar hebk mooi niet extra voor hoeven te dokken hihi. Maar de arts wist niet 100% zeker of ik als welfare worker ook op Hepatitis B moest worden geprikt, dus heeft ze voor de zekerheid maar gedaan. WAS DAT BIJ JOU OOK ZO??? Ben erg benieuwd...

Ben vanmorgen ook nog naar de dokter hier in Ierland geweest om me te registreren en de nuva-ring te halen. Doktersbezoekje kost 50 euro wat je contant moet afrekenen, oef! En nuvaring (anti conceptievorm) is 2x zo duur als in Nederland en krijg nix nada noppes vergoedt.(Terwijkl ik toch ziektekostenverzekering per maand betaal) Poeh, duurrrrr dagje, zeg dat wel... (hep B en bloedprikken kostte 35 euro. wat kost het in NL?)
Maarre... tis n u bijijijijijna klaar ja! Het enige rare is: het adres in adelaide waar de medicals en xray  naar toe gestuurd moeten worden, (ASPC) heeft een zgn GPO BOX nr, en aangezien de doctor Liams' en mijn spullen opsturen vertelden ze me dat dit NIET aangetekend kan als het naar een GPO BOX nr gaat. HUH??? Dus dwz dat ik het als gewone post moet versturen, of met koerier, maar kan dus niet aangetekend. Ksnap hier nix van!!! Das toch van den domme dat onze belangrijke gegevens niet per aangetekende post verstuurd kunnen worden...! Heeft er iemand AAA-UUUUU-BBBBB tips voor mij? Tenks alvast!
Enne, nu nog wachten op VOG!

o ja, de medische test stelde inderdaad niets voor! Potje plassen, oor kijken, flink in- en uit ademen, wegen (OEF, daar wask niet zo blij mee) en buik voelen. 5-10 minuten! Dusse, daar hoeft niemand zich druk om te maken gelukkig, klinkt allemaal grootser dan dat t is!

Back