joehoe, zo is dat Catkin! Kep VANDAAG al mn medical kunnen doen ipv vrijdag, kom net terug van het onderzoekje. Van mn tatoeage werd nix gezegd dus daar hebk mooi niet extra voor hoeven te dokken hihi. Maar de arts wist niet 100% zeker of ik als welfare worker ook op Hepatitis B moest worden geprikt, dus heeft ze voor de zekerheid maar gedaan. WAS DAT BIJ JOU OOK ZO??? Ben erg benieuwd...
Ben vanmorgen ook nog naar de dokter hier in Ierland geweest om me te registreren en de nuva-ring te halen. Doktersbezoekje kost 50 euro wat je contant moet afrekenen, oef! En nuvaring (anti conceptievorm) is 2x zo duur als in Nederland en krijg nix nada noppes vergoedt.(Terwijkl ik toch ziektekostenverzekering per maand betaal) Poeh, duurrrrr dagje, zeg dat wel... (hep B en bloedprikken kostte 35 euro. wat kost het in NL?)
Maarre... tis n u bijijijijijna klaar ja! Het enige rare is: het adres in adelaide waar de medicals en xray naar toe gestuurd moeten worden, (ASPC) heeft een zgn GPO BOX nr, en aangezien de doctor Liams' en mijn spullen opsturen vertelden ze me dat dit NIET aangetekend kan als het naar een GPO BOX nr gaat. HUH??? Dus dwz dat ik het als gewone post moet versturen, of met koerier, maar kan dus niet aangetekend. Ksnap hier nix van!!! Das toch van den domme dat onze belangrijke gegevens niet per aangetekende post verstuurd kunnen worden...! Heeft er iemand AAA-UUUUU-BBBBB tips voor mij? Tenks alvast!
Enne, nu nog wachten op VOG!