Update Liam en Marieke

Hey Marieke,

Het gaat lekker, lees ik! Fijn zeg! Ik vond het toen ook een duur dagje: 120 euro bij de paneldokter in Amsterdam én nog eens 120 euro voor het bloedprikken (incl. Hep.B) /X-ray. Maar ja, als je dan eenmaal het stickertje hebt, vergeet je dat wel weer (bijna...).
Succes met de laatste loodjes!

groetjes Anneke

Ik weet niet hoe duur het hier is, aangezien ik vrijdag pas naar het ziekenhuis ga. Ik weet ook niet zeker of ik voor hepatitus getest moet worden, maar vermoed van wel...

De panelarts kost me 74 euro. dat hebben ze al gezegd bij het maken van een afspraak...

Hi everybody

Ik zie hier allemaal bedragen voorbij komen voor de Medicals.... ik schrok van sommige bedragen.

Wij waren (pp) voor de Xray in het ziekenhuis (UMCG Groningen)  € 46,00 kwijt en een bezoek (25 min pp) aan de Panel Doctor in Groningen: € 80,00 pp.

Alles is opgestuurd en nu.... wachten maar!

Succes, iedereen die de Medicals nog moet doen!

Aussiegirl

dan heb jij veel geluk gehad aussie girl! Oef, Anneke, wat een bedragen, 2x 120 euro. pp neem ik aan? Ik was in totaal 165 euro kwijt... enne, ja ze hebben ook mn bloeddruk gemeten, wask ef vergeten... stond binnen 10 min weer buiten.
snap alleen niet dat wanneer ze de uitslagen van medisch onderzoek, bloed en xray opsturen je dit niet met registered post kunt doen. Alleen gewoon opsturen of per koerier. STOM!!! Ben benieuwd wat een koerier gaat kosten voor de spullen van 2 man...

Hallo Marieke,

Was er geen andere adres?  Wij moesten onze medicals naar Sydney opsturen, er waren 2 adressen, 1 vestigingsadres en de andere GPO.

Ik wilde ook per coerier sturen maar de envelope van de panelarts was verzegeld en de coerier wilt de inhoud zien, dus dat lukt niet.

Wel heb ik aangetekend opgestuurd, maar er was geen mogelijkheid om te Track&Trace via TPG. Alles is wel goed aangekomen.

Succes,
Susan

wij moeten onze medicals naar adelaide sturen en wel door de medical dokter zelf. Vraag me nu wel af of we het via koerier kunnen doen?!!! Als de koerier de inhoud moet zien! Arts daar zij van wel... Misschien zijn de regels anders in Ierland...??? Nu weet ik ut ef helemaal niet meer... Wie  o wie heeft nog meer spullen door de arts naar Adelaide moeten sturen en HOE? Alvast tenks! :roll:

Nee sorry, ik ook niet! Ik moest het naar de LCU in Sydney sturen. Hoop dat er nog mensen reageren!
Succes!

Ja, sorry voor de late reactie, maar dat van ons is ook naar Adelaide gestuurd.

Adelaide Skilled Processing Centre
GPO Box 1638 Adelaide SA 5000

En alles is goedgekomen.

Groetjes van Jolanda  :up:

Ik heb hier twee adressen: En bij GPO Box staat 5001 en bij het gewone adres staat 5000.
Ik wil je natuurlijk niet verwarren, maar zou een beetje zonde zijn :|

Per koerier kun je het toch niet naar een PO box sturen?
Ik heb het nog even nagekeken, wij hebben verzonden naar:

55 Currie street / 1st floor
ADELAIDE SA 5000

Groetjes Lin

Kan best zijn dat het daar heen is gestuurd. Ik weet het niet meer  :?  maar het was aangetekent dus dan denk ik van wel.
Het is in ieder geval wel goed aangekomen, dus misschien dat je het daar dan ook heen kan sturen Marieke.

Groetjes van Jolanda :up:

tenks voor t meedenken. Helaas is het volgens de medical dokter NIET mogelijk om de spullen AANGETEKEND op te sturen naar Adelaide naar een GPO box. Zij zijn nl degene die alles opsturen nadat de uitslag van ons bloed terug is. Dan toch maar per koerier. Ga echt niet per gewone post alles laten versturen... Iemand van jullie schreef laatst dat een koerier altijd in de envalop moest kunnen kijken,  maar kneem aan als de post via e medical dokter wordt verstuurd, dit niet het geval is. Bedankt in ieder geval voor t meedenken!
:smile:

Maar Marieke, dat adres van 55 Currie Street is geen GPO box.
Dan kunnen ze het daar toch aangetekend heen sturen?

Volgens mij is dat van ons daar ook heen gestuurd want het is aangetekend weggegaan,
ik heb daar 25euro voor moeten betalen aan die panelarts.

Succes ermee  :up:

Groetjes van Jolanda

Hoii,

Wij hebben het ook via de post aangetekend naar Adelaide verstuurd. Zonder problemen. Zorg ervoor dat de paneldokter alles goed dichtsealed en verzegeld. Wij hebben zelf de uitslagen weer meegenomen en verstuurd via het postkantoor. We konden hem inderdaad ook achterlaten en dan zouden zij hem de volgende dag via het postkantoor versturen. Dat konden we net zo goed zelf dezelfde dag doen :smile:

Liefs Eutrice

Curriestreet is het kantoor adres van de DIMIA (DIAC) Daar kun je het dus aangetekend naar toe sturen.  :up:

Ik begrijp nog steeds niet waarom jullie je medicals naar Adelaide moeten sturen.
Volgens mij moeten wij (mijn tweede keuring) weer gewoon opsturen naar Sydney en een bewijsje van de paneldokter van undergoing medicals naar ASPC sturen.
(Ben een beetje bang om wat fout te doen, kan ik net niet hebben, zoals wij allemaal denk ik?)

Mariette

tenks allemaal, ksnap t nu eindelijk helemaal! Waarom sommigen alles naar sydney moeten sturen en anderen naar adelaide, weet ik niet, heeft misschien met verschillend visa te maken? Liam gaat met een skilled independent 136 als elektricien en ik lift mee. Misschien dat elke situatie weer anders is. (int geval van meelifteres zoals ik)
bedankt allemaal in ieder geval!!!

Als het goed is zat er bij jullie "request for further info" e-mail een aantal pdf files als bijlagen. Lees deze files heel goed door want daarin staat precies alle informatie die je nodig hebt.

Ik moest alle info naar Adelaide sturen en de medicals moest ik naar Sydney sturen. Let op, in de request letter zelf staat dat je alle gewenste info naar Adelaide moet sturen maar de medicals moeten toch echt naar Sydney. Dit staat in de bijlage met informatie over de medicals. Wat je wel naar Adelaide moet sturen is bewijs dat je medicals gedaan hebt of daar een afspraak voor gemaakt hebt.

Ik kan me niet voorstellen dat de regels gewijzigd zijn sinds ik mijn request letter kreeg. Als dit wel zo is dan kun je deze post als niet geplaatst beschouwen.

:cool:

Back