Update Mayke & Rikki

Wij verwachten dat we pas na de kerst wat horen van een case officer, maar nu ik onze horoscopen van vandaag heb gelezen krijg ik toch wel een beetje kriebels... Zou het dan toch vandaag? :up:
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    235.6 KB · Views: 6
Nou, die opwinding zit er al in, dat slaat natuurlijk op bezoekjes aan dit forum;)
Zul je voor je visum toch nog even geduld moeten hebben!
 
Onder het mom van "eng", ik heb het weer geflikt...
Vandaag was het 7 weken geleden dat we onze aanvraag hebben ingediend, dus ik werd ongeduldig en wilde nieuws van de case officer.
Dus als profiel bericht op dit forum geplaatst dat wachten lang duurt, Rikki een bericht gestuurd dat het nu wel mocht komen en ik was net een collega het hele traject aan het uitleggen. Ik kijk vervolgens weer naar mijn beeldscherm en wat zie ik: een mailtje dat we een case officer hebben.

De informatie die wij hebben aangeleverd is voldoende voor de beoordeling dus we zijn nu uitgenodigd om de medische keuring te doen en de verklaringen van goed gedrag in te leveren (UK en NLD).

Mooi want ik was nog wel benieuwd of ik nou wel of niet de IELTS moest doen. Gelukkig niet vanwege mijn studie :)
En het bewijs van onze relatie was ook voldoende (gezamenlijke verklaring, afschriften van onze gezamenlijke rekening, foto's door de jaren heen en de tickets en het travelplan van onze reis vorig jaar).

Op naar de volgende stap!
 
Thanks @FOL Krijg meteen weer extra kriebels in mijn buik haha. Ik ben benieuwd. Vorige week de aanvraag voor Police Check UK op de post gedaan, die zouden ze nu moeten hebben en dat duurt 10 werkdagen. Gister VOG aangevraagd via de gemeente en net bij Dienst Justis spoedjes er van gemaakt dus dat duurt dan 5 werkdagen + verzending. En dan morgen de medicals in Amsterdam....
 
  • Like
Reactions: FOL
8:50 we lopen de praktijk van dokter Ritz binnen.
10:10 we lopen de kliniek voor X-ray en bloedonderzoek uit

Ik heb lekker de rest van de dag vrij :D
 
Ja, de medicals zijn meestal niet de zwaarste dag van je leven. Al had ik een spannend half uurtje bij de x-ray's.

"...Eh, meneer. De dokter wil graag wat meer foto's van uw longen..."

Nou dan zweet je wel ff peentjes (ik wel tenminste)

Uiteindelijk vals alarm :D
 
Back
Top