Update Mayke & Rikki

We hebben het rondje langs de velden gemaakt en iedereen die het moet weten, weet het.
Dus kan ik het hier ook zeggen:

Vanochtend kregen we het verlossende mailtje met VISA GRANT!!
Wat zijn de laatste stappen snel gegaan zeg.

Wanneer we gaan weten we nog niet, we gaan nu een plan maken maar dat het in de nabije toekomst is dat weten we zeker. Maandag zal Australia Day voor ons een speciaal tintje hebben :):D:cool:
 
Whoehoee! Gefeliciteerrrrddd!!! Nu heerlijk gaan plannen wanneer naar Oz te vertrekken!

Ff wat anders, maar het lijkt wel of ze daar in Oz opeens heel wat RedBulletjes op hebben of zo, dat opeens de aanvragen van velen zo snel lijken te gaan...? :)
 
Ff wat anders, maar het lijkt wel of ze daar in Oz opeens heel wat RedBulletjes op hebben of zo, dat opeens de aanvragen van velen zo snel lijken te gaan...? :)[/QUOTE]

Ze moeten waarschijnlijk nog hun quotum halen :):p
 
De afgelopen twee weken is er veel gebeurd.
Hierbij een korte update :)

Na een goed gesprek met mijn ouders hebben wij besloten om per 1 april onze huur op te zeggen en tijdelijk bij hen in te trekken. Op deze manier kunnen wij veel geld sparen en snel een enkele reis naar Melbourne boeken.

In eerste instantie waren wij van plan om een validatietrip eind dit jaar te maken en ons wat verder te oriënteren tijdens de reis. Maar ja als je dan sommetjes gaat maken, kom je al snel op €4000 voor de trip, geld dat wij heel goed kunnen gebruiken.

Change of plans: eind dit jaar (hopelijk begin november) vertrekken wij meteen voor het echie :D

Mijn ouders steunen ons enorm en in een bericht aan mijn broer en zus schreef mijn vader het volgende:
"Wij gaan ervoor, hoewel het nooit leuk is om je dochter ver eeg te hebben zitten. Maar wellicht is het een extra prikkel om daar ook eens te kijken. We hopen dat jullie hen, net als wij, waar mogelijk van harte zullen supporten nu de beslissing zo is uitgevallen." (OK ik kan het nog steeds niet droog houden als ik dit lees)

We hebben besloten om geen spullen te verschepen dus de grote uitverkoop van ons leven is begonnen.
Heel spannend en vooral ook heel leuk!
 
Wat fijn dat je vader het jullie zo gunt en van alle kanten steunt. Scheelt hoop gedoe en stress! Mijn moeder vond het ook moeilijk om ons te zien vertrekken, maar ze zei letterlijk: ik heb het zelf ook gedaan toen ik jong was en ik wil zeker niet de reden zijn dat jullie in Nederland blijven. Ik kom gewoon regelmatig naar Oz. En inderdaad na 4 maanden stond ze al op de stoep (toch stoer als je 75 bent). En zeker fijn om zo een halfjaartje huur te kunnen uitsparen, want eenmaal hier is het leven duur genoeg, zeker als je straks weer een heel huis moet inrichten. Wordt vast een bijzondere tijd om bij je ouders te zitten en met hen alle voorbereidingen te kunnen delen! Veel succes met alle voorpret!
 
Back
Top