Update Mayke & Rikki

haha nee hoor, na al die maanden die ik bij mijn ouders gebivakkeerd heb, was het gewoon tranen met tuiten op de luchthaven; maar dat is ook iets moois vind ik; dus ze zullen je met weemoed laten gaan, geloof me.
 
De marktplaats verkoop loopt vrij voorspoedig.
Het huis wordt steeds leger, dus de realiteit zinkt in.

Mooi is wel dat bijna iedereen die iets op komt halen en van onze plannen hoort, familie in Australië heeft zitten :)
We beginnen nu al weddenschapjes met elkaar over welk familielid het de volgende keer zal zijn
 
Leuk hè!
Als je even doorvraagt, blijkt haast iedereen wel iets met Australië te hebben.

Jammer dat ze dat een paar honderd jaar geleden nog niet doorhadden, dan was het Nederlands grondgebied geweest:D
Succes met de verkoop!
 
lachen!!! Het wordt Melbourne toch??? Valt mee hoor met de enge beestjes, je hebt wel die hele leuke grappige kleine blauwe pinguins op Phillip Island. Dat is praktisch om de hoek dan (in Aussie terms) :D
niks gaver dan aftellen, succes met alles!
 
Is er ook een "Dangerous Creatures Part 2: Car Salesmen, Real Estate Agents, Recruiters and more...."? Zou een veel nuttiger voorberieding zijn.

Haha maar dat is dan volgens mij een mondiale uitgave want die dangerous creatures zitten overal ;)

Alhoewel de gevaarlijkste gister zijn vertrek heeft aangekondigd (sorry als voetbal-fan ben ik erg blij met het vertrek van Sepp :D)
 
Wij zijn toch ook maar een blog begonnen...
Straks kunnen we onze eerste ervaringen down under delen, en nu delen we wat tips en gedachten van het hele visa proces en de voorbereidingen.

Zo afentoe een hersenspinsel op papier zetten werkt goed voor mij.
We bloggen in het Engels (vanwege Schotse aanhang).

Tips en reacties zijn van harte welkom :D

www.mylifeupsidedownunder.wordpress.com
 


OFX
Back
Top