bammer.... heeft ze wel een idee van de naam van de persoon die heeft ondetekend...? Van natascha, naar johan naar frank en allen even verbaasd en uit het veld geslagen van deze vraag.....Helaas weet mijn vriendin niet meer waar ze het heeft opgehaald. Maar het was volgens niet bij een internationaal blabla gebeuren.
ow super als je zou willen opzoeken...!Dat moet ik opzoeken. Als je overmorgen nog geen reactie hebt, stuur me even een mailtje.
Hmm, word er wat onrustig van. Heb dus ook eigen vakkenbeschrijving gedaan, okee, 3-4-5 regeltjes per vak. Dacht dat dat al aardig veel werk was,.,
Zelf vertaald, en , long story short, is het uiteindelijk geprint op Avans briefpapier en gestempeld en gekrabbeld.
Was er zo blij mee. Doet Den Bosch nou zo moeilijk of denk ik er te licht over?
In welk jaar ben jij afgestudeerd Sylvia?
Thanks! Ik blijf iig wat heen-en-weer mailen, en met de info van FOL heb ik een extra troef kunnen inzetten!!!Fijne vakantie, als je terugbent effe bellen?
Dit houdt me al even bezig.Vreemd uberhaupt als je leest dat diegene die langer terug zijn afgestudeerd wel simpelweg de stempels hebben gekregen op hun eigen samengestelde visum. En als ik dit dan zo 1-2-3 neerzet, wordt op alles gereageerd, behalve uitleg te geven waarom men in H's-naam zo ingewikkeld doet.....
wat fijn dat het nu eindelijk gelukt is! Wat een vakantie toch goed kan doen he .Zo, heerlijk opgeladen na de vakantie en weer Avans gemaild. nu fervent met de contactperson die FOL me mailde, en ja hoor!!!! Na slechts haar enige vraag "wil je hem gescand of geprint aangeleverd krijgen", ligt er vandaag een prachtig pakketje in de bus met de ondertekende versie van mijn studiegids....!!! Ongelooflijke opluchting, nu verder met pakketje voor AASW klaar maken, waaronder even mijn teamleider melden over de plannen en een reference letter vragen te ondertekenen
Laat dat weekend maar beginnen, zelfs al moet ik werken!!!!
Hey...
... 't Is verrekte stil in jouw kant van Brabant.
What's up?