Update Sylvia&Rene

Druk doende om de visum aanvraag rond te krijgen. Nu vooral aan het wachten tot mn creditcard verhoogd wordt zodat de kosten betaald kunnen worden. Wordt steeds betere vrienden met de bank.... o_O

Heb wel nog een vraag....hopelijk dat iemand het weet.... Lees in checklist dat ook nog current payslip toegevoegd moet worden. Hopelijk toch niet nodig om te vertalen...? Enkel highlighten wat overeenkomt met wat ik in work history verklaar...?

Druk doende om de visum aanvraag rond te krijgen. Nu vooral aan het wachten tot mn creditcard verhoogd wordt zodat de kosten betaald kunnen worden. Wordt steeds betere vrienden met de bank.... o_O

Heb wel nog een vraag....hopelijk dat iemand het weet.... Lees in checklist dat ook nog current payslip toegevoegd moet worden. Hopelijk toch niet nodig om te vertalen...? Enkel highlighten wat overeenkomt met wat ik in work history verklaar...?

Vertalen hoeft niet. Highlighten ook niet. Is enkel om aan te tonen dat je daadwerkelijk zoveel uren daar en daar gewerkt hebt. Recent dus. Als bewijs voor wat jij beweert over je work history. Gewoon kopietje meesturen of inscannen, that's it.
Laatste dingetjes, lekker hoor! Zo blij voor je!!!:)

Cheers!!
Heerlijk hoor dat nu de laatste dingen gedaan kunnen worden...! 12september komt wel heel dichtbij, de dag dat de aanvraag sluit. En dan het laatste wachten.... Durf er niet helemaal vanuit te gaan dat na een uitnodiging 'het wel allemaal goed komt'....

Ik weet niet of het per visum verschilt, maar wij moesten wel ALLES vertaald hebben, dus ja ook die recente payslip. Voor wat het waard is....succes! (457)

hmmm..... buiten de Medicals en CoC alles geupload... maar wilde toch even checken of er nog meer nodig is, echter de link op immi-account voor attachment checklist werkt niet....
Heeft iemand hem ergens liggen voor de 189 incl. defacto? Hebben nog geen CO die ik het kan vragen...

Kun je de doc check list ook niet in 1 vd booklets of forms op de immi site vinden? Succes met alles verzamelen! Spannend weer hoor!

Kun je de doc check list ook niet in 1 vd booklets of forms op de immi site vinden? Succes met alles verzamelen! Spannend weer hoor!
Ach natuurlijk! Zal daar eens even gaan neuzen!
Pfff, een tamme dienst opt werk, terwijl ik zoooo graag verder wil thuis met de papierkraam.... Tel de uurtjes tot ik thuis verder kan.... Nog 2 te gaan

Nou, ben die papierkraam nu toch echt wel beu.... Feitelijk enkel wachten tot we een CO hebben (dat duurt voor mn gevoel wel heel lang...? Hoe lang duurt dat gemiddeld..?) en dan de medicals en VOG doen. Dit moet nog allemaal voor 12 september..... misschien alvast doen om de boel te versnellen? Die paar weken dan eerder naar Oz "moeten" zal het verschil niet maken....? Enfin.... kom wederom op het punt dat ik merk niet goed te kunnen afwachten en regie bij de ander te laten.
Gelukkig in de tussentijd genoeg te lezen hier op het forum, loop wat achter....

En ondertussen al rondneuzen voor leuke huizen... als je daar trouwens eenmaal mee begint, dan ben je uren zoet! Komt goed uit; heb na komend weekend 3 weken vrij en gezien de Ozzie-kosten-post zullen we enkel een weekendje weg gaan, dus genoeg tijd om huizen te kijken, onderwijl verwarming aan, pot thee erbij :) Heeeeerlijk die Hollandse zomers....

onderwijl verwarming aan, pot thee erbij :) Heeeeerlijk die Hollandse zomers....
:D:D:D ik zit al een dag of 5 in de stromende regen, maar ja das dan wel de winter in Sydney natuurlijk; hou vol hè

Tom-tie-dom..... mijn vingers trommelen lekker ongeduldig verder. Elke dag inloggen op immi-account, hopende dat de laatst toegevoegde documenten veranderne van status "required" naar "received" om beetje geruststelling te krijgen dat er tenminste iets gebeurd aan de andere kant van de wereld.... Wil bijna het scherm vast pakken en hard schudden, om zo iemand wakker te schudden die zich aandient als onze CO en dan ook snel met het verlossende bericht komt wel/niet grant..... Braaf alles op tijd aangeleverd en nog geen nieuws.... o_O
Heb ook gevoel even vast te lopen met voorbereidingen; huizen en jobs kijken heeft toch wat meer weg nog van een wilde gooi doen naar plaats en tijdstip dat we er zijn. Verhuisbedrijven; ach.... nog niet eens keuze gemaakt wat en of we wel wat van huisraad etc gaan meenemen.....
Helllloooo CO, waar ben je...?

Nope...... Status nog altijd "in progress" en nog altijd het vriendelijke verzoek "please wait for the department to contact you"..... Beetje frustrerend aan het worden.... Zou in ieder geval al een goed teken als we iig een CO krijgen en je weet dat er iets me egedaan wordt. Nu lijkt het net of het ergens maa rligt te verstoffen...

Ook zoiets grappigs; op het werk liggen al de aanvragen rooster/verlof klaar voor 2015.... Toch grappig om te moeten gaan bedenken hoe ik het ga aanvragen; 4 weken vakantie in augustus mochten we wel een visum hebben maar nog geen zicht op verkoop bedrijf, danwel dat we dan misschien al volledig vertrokken zijn en dus mn ontslag ingediend is..... :) Toch een beetje een positieve vibe met alle komende bezuinigingen en mogelijke gedwongen ontslagen in de GGZ....

Lees bij "Lodgement dates for GSM SkillSelect applications allocated to processing teams" de datum 8 mei 2014 aangegeven..... da's nog wel ffies tot een september 2014.... o_O

VISA GRANT!!!!!!!!

net 4 weken na indienen van visumaanvraag, zaten we nog steeds te wachten op een case officer die met onze spullen aan de slag zou gaan. Krijgen we vannacht de mail binnen dat we ons visum toegewezen hebben gekregen!!!
We moeten voor 19-08-2015 binnen zijn; het aftellen is begonnen!! Kan niet beschrijven wat een opluchting het is, maar ook zo maf dat de wereld natuurlijk gewoon door draait zoals gisteren met alle sores van dien :p
Nog 'enkel even' Rene zn bedrijf afronden, spullen inpakken, huis en job zoeken en ticket boeken... o_O Gelukkig nog zowat een jaar de tijd..... Op naar de volgende rollercoaster rit :D
Maar eerst vanavond een klein besloten feestje vieren met degene die we al hebben ingelicht :)

Congrats! Leuke verrassing als je eigenlijk 'alleen maar' op een CO aan het wachten bent :) Ik weet nog dat ik in bed in de ochtend een vraag aan het beantwoorden was van onze CO per mail. En een uur later kregen we VISA grant... niet verwacht dat ze ineens zo snel konden zijn :)

Zoals je al ziet, niks gaat zoals je het verwacht bij DIAC/BIDP/DIMA/DIMIA/DIEA/DILGEA/DIEA/DLI/DI... Kuch..

Back