Weer een kleine vreugdesprong gemaakt toen ik mijn mailbox opende;
"Please be advised that your application was received on 4th March 2014. Your documents have been reviewed and it appears that you have included all the required information"
Sapper-de-flap, nu echt gaan aftellen!
En voor de rest dan dus weinig nieuws hier. De dagen worden gevuld met werk, socials en mezelf onderdompelen in dit (kortstondige) lente-weer
Ben wel alvast begonnen met het bewijsmateriaal voor relationship bijelkaar te verzamelen. Hoe leuk is het dan om mailings, foto's etc terug te kijken van onze 'begintijd'
En hoe we toen al stiekem plannen maakten om 'ooit weer eens terug te gaan naar waar we elkaar hebben ontmoet'.
Min-puntje van het enthousiasme is, dat we net een vrienden-stel hebben gemeld 'waarom we in H-naam nog geen "huis kopen/kindje maken/hondje kopen"..' zijn gestart. En dat je dan de zoveelste reacties krijgt van "waarom, je hebt het toch goed, snap het niet, wat nou als het tegenvalt, je komt er nog van terug en waarom horen we het nu pas'. Beetje jammer, en dat weerhoudt me er ook steeds meer van om in dit traject eea al te delen met anderen; als het dadelijk allemaal rond is, is het voor velen vroeg genoeg om het te horen....