Vakantiedagen

Nou eigenlijk zouden er 20 punten per fout antwoord afmoeten, maar omdat jij zo,n goede leerling bent, dus slechts 10 punten.....nou weer tevreden?

Zeg Hawkie, ben jij de enige die denkt dat wij serieus met iets bezig zijn???

Toch allemaal gezwam hier, wie denkt er nou aan punten?

avegoodday

:-D  :-D  :-D  :-D  :-D . Dat is een goeie Jan. Okee, mag ik dan bepalen dat je start met 100 punten, dus Maluka heeft nu 60 punten verdient.  :up:  :up: Gefeliciteerd, Maluka!

Dank je Hawk...maar kun je mij ook vertellen of ik deze 60 punten dan bij de uiteindelijke score op mag tellen (of voor mijn part in plaats van de Skills Assessment)  :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Dat is een prima optelsom. Nou wie gaat dat verbeteren?  Dit nadat alle antwoorden bekend zijn.
That's a breeze man.

Weten jullie nou wat Sidonia bedoelt met  "Bucks need a hammie op" ??

Er zijn 10 punten te verdelen en de eerste die het goed heeft mag gratis een groot glas whiskey pakken uit de kast....

Ik ben benieuwd en alleen niet Australische inwoners mogen meedoen natuurlijk (en niet effe stiekum bellen met iemand in OZ!)

Ik denk dat ik weet wat: "Buck needs a hammie op" betekent

Buck is de naam van een persoon
hammie = hamstring (spier in de bil)
op = operation...

Dus Buck moet een hamstring-operatie ondergaan!! :)

Welke whiskey heb je? Glenn Morangie, Glen Fiddich, Glen Keith of maar een "gewone" Amerikaanse....

Je hebt het helemaal goed Maluka, maar de whiskey komt wel uit JOUW kast.....haha
Sorry dat je dat niet begrepen had.
Dus kies je eigen merk maar.

*ziet het hier zo eens aan*  ..... Goed... Het boeit me allemaal vrij weinig. Zijn dingen waar ik nu mijn hoofd echt nog niet over ga breken. Weet alleen wel dat ik van 45 vrije dagen op jaarbasis naar heeel wat minder ga daar....

[quote author=Annemiek link=topic=1156.msg18315#msg18315 date=1118909232]
*ziet het hier zo eens aan*  ..... Goed... Het boeit me allemaal vrij weinig. Zijn dingen waar ik nu mijn hoofd echt nog niet over ga breken. Weet alleen wel dat ik van 45 vrije dagen op jaarbasis naar heeel wat minder ga daar....
[/quote]
Dan heb jij hier in Nederland een goeie werkgever of een goed CAO.
Ik moet het nog steeds stellen met 25 vrije dagen. En 5 omlaag, och dat heb ik er wel voor over. Misschien zijn er in Australië ook goeie wekrgevers of bestaat dit eigenlijk daar, goeie CAO's. Zijn er CAO's? Nu komen we misschien nog on Topic terug. En Maluka, als ik bij DIMIA / de ACS of zoiets zou werken dan zou ik misschien zoiets voor je kunnen doen maar helaas. Misschien een compensatie voor je IELTS?

Annemiek werkt bij de gemeente Apeldoorn....(do I need to say more)

Hawk...het is mij niet helemaal duidelijk wat je voor mij zou kunnen doen en ook de compensatie voor IELTS begrijp ik niet helemaal?

[quote author=Maluka link=topic=1156.msg18434#msg18434 date=1118993469]
Hawk...het is mij niet helemaal duidelijk wat je voor mij zou kunnen doen en ook de compensatie voor IELTS begrijp ik niet helemaal?
[/quote]

Nee, inderdaad.  :|  Ik kan helaas ook niks voor je doen :-(

quote]Annemiek werkt bij de gemeente Apeldoorn....(do I need to say more)Betere gemeente dan die van mij dan, ik heb 'maar' 36 dagen.

:) :)

Kijk dit zijn nu de grote voordelen van een ambtenaar.......Veel vrij dagen! Ik heb er zelf 49, wie bied meer?
Maar ik ben niet helemaal eerlijk aan dit absurde aantal kom ik doordat ik compensatie dagen ontvang voor mijn 36 -urige werkweek  ( Werkweek ik was toch ambtenaar). Naar ik aanneem zal dit ook wel het geval zijn bij Annemiek, aangezien 25 vakantiedagen gewoonlijk de max is.

Inderdaad....36 urige werkweek, maar er steevast 40 uur werken...Heb je per 2 weken toch al 1 dag extra :)

Back