Je hebt idd gelijk. In amsterdam kon ik op 8 en 29 maart terecht, maar ik heb begrepen dat utrecht wat prettiger is (minder geluidsoverlast en betere apparatuur) en voor ons maakt het wat afstand betreft niet zo heel veel uit. Dus het wordt hopelijk 29 Maart in Utrecht.
Te gek voor je zeg dat je niet de academische test hoeft te doen. Is dit voor je visum? Hoefde je voor je registratie geen IELTS meer te doen omdat je je diploma in Australie hebt gehaald?
Vond het overigens niet lawaaiig in Amsterdam ,misschien ligt het eraan in welk lokaal je zit.
@ Erna: Ik hoef idd ip geen ielts te doen maar ik heb de punten nodig voor mijn visum. Ik kom anders maar aan 110 punten en dat is net te weinig. Met mijn rug gaat het weer beter, lief dat je het vraagt. Ik bleek een kleine hernia te hebben maar inmiddels ben ik al weer voorzichtig op de werkvloer met alternatieve werkzaamheden bezig en hoop binnenkort weer volledig aan de slag te kunnen.
@Luuk: Jij even mazzel! Jouw vriendin heeft het lastiger. Ik heb al flink op oefensites gezeten maar ondanks mijn australische opleiding vond ik het best pittig. Misschien heeft ze nog iets aan deze site:
http://www.ielts-blog.com/index.php/home/
Ik vond er wel veel nuttige info in staan.
@Lisette: Kaarsjes branden, duimen, gebedjes doen........alles mag, als het maar helpt.
@Miranda: De mannen hebben dit keer mazzel. :grin: Mijn man hoeft ook maar een 4,5 te halen.
Ja hoor, er waren nog meerdere plekken vrij! Dus gelijk alles op de post gedaan en het geld overgemaakt..........wij zijn weer €360 lichter. Hopelijk lukt het ons beide in één keer anders wordt het €720. Tja, emmigreren kost een hoop geld, ik weet het. :smile:
Ja luuk.....een weekendje weg was leuker geweest, maar het uiteindelijke doel is natuurlijk veel groter en mooier dan een weekendje aan zee op 14 Februari. :smile:
Hebben jullie al gezien dat ik ook een kroontje heb? Was het al hééé'l lang van plan maar het kwam er maar niet van.
Ik heb de papieren van IDP Utrecht ontvangen dus wij staan definitief ingepland voor de ielts test op 29 Maart.
@Erna: Voor de zekerheid ga ik toch maar wat oefenen want ik zou toch een grote flater slaan als ik niet slaag of hele lage cijfers haal. :grin: :grin: :grin:
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.