Van Flevoland naar Melbourne

Gefeliciteerd met die mooie cijfers. :up: Weer iets om af te strepen.
Op naar de volgende stap.

Groet

Demy

[quote author=marjet link=topic=7225.msg116128#msg116128 date=1208014308]
Hé hé, eindelijk de uitslag binnen.

And here are our results:

Martin: L 6,5 , R 6,5 , W 7 , S 7,5

Ikke: L 8,5 , R 7,5 , W 8 , S 8,5

Wij zijn tevreden en blij  :smile:
[/quote]

WOW! ik zie het nu pas.
Van harte met deze mooie cijfers. Dat hebben jullie maar mooi weer achter de rug  :up:

Hé hé....eindelijke is onze aanvraag sinds vorige week online ingediend. Het zat niet mee telkens (formulieren die steeds veranderen, assessment wat lang op zich liet wacht en even een hernia tussendoor  :x).Ik weet het, het heeft echt hééél lang gedeurd  maar eindelijk is het dan toch gelukt. Nu kan het lange wachten beginnen. Nou echt haast hebben wij ook niet want ons huis staat nu 2 maanden te koop en gisteren pas hebben wij de eerst kijkers gehad. Nog geen reaktie gehad dus het zal wel niks worden, maar goed: je weet het nooit. De huizenmarkt is aardig ingedut dus ik ben blij als het voor het eind van het jaar verkocht is.
Ik ga dus maar even lekker genieten van het warme lente zonnetje (eindelijk) en wachten op de die dingen die komen gaan. :beach:

Mariette

Goed te lezen dat jullie de aanvraag de deur uit hebben!  :up:

Nou weet ik niet hoe hard ze zitten te springen om verpleegsters maar anders heb je nog wel wat maandjes hoor om alles te regelen.....
Heel veel succes met wachten want dat is toch het moeilijkste van het hele gebeuren.

Groetjes Chantal

Hoi Chantal

Ja, daar weet jij genoeg vanaf jammer genoeg. Maar je gaat er hééél goed mee om vind ik. Ik ben van nature toch een tikkeltje ongeduldiger hoor!  :smile:

Ze hebben een flink tekort aan verpleegkundige.....het staat ook op hun website vermeld dat artsen en verpleegkundige voorrang krijgen en dat doen ze natuurlijk niet voor niets. Ook heb ik al regelmatig mailtjes gehad van ziekenhuizen die informeren of de plannen al wat concreter zijn (gunstig voor mij maar toch wel een teken dat ze omhoog zitten).

Groetjes Mariette

Hoi Mariette

Wat heerlijk dat alles de deur uit is.
Je weet het nooit hoe snel het kan gaan. Wij hadden binnen 3 maanden onze visum kunnen hebben, doordat we nog extra dingen moesten doen duurde het ietsiepietsie langer. Geloof wel dat ze verpleegkundigen sneller afhandelen.

Succes met de verkoop van jullie huis :up:

Wat goed dat de aanvraag ingediend is.  :up:
Nu maar hopen dat er schot komt in de verkoop van het huis. Het kan soms raar gaan. Wij hadden een periode dat er even niemand kwam en plotseling hadden we 3 koppels op 1 dag en 2 meer in die week. Waar dus de uiteindelijke kopers bijzaten. Dus je weet nooit.
Alleen vervelend van die hernia. Ik hoop dat het weer goed gaat.
Succes met het wachten en het huis poetsen  :wink:

Demy

Hoi,

Ja, verpleegkundigen te kort en priority processing?

Ook ik ben verpleegkundige en wij hebben onze online skilled independent 175 doorgemaild in november 2007. We hebben een CO sinds april.
Onze medicals zijn van maart (frontloaded), maar daar hebben ze ook een verwerkingstijd van maximaal 3 maanden, dus wederom: GEDULD vereist!

Wij hopen dat we binnenkort ok het verlossende mailtje krijgen, we wachten nu met een online aanvraag én priority processing én frontloading toch ook al 7 maanden. :|

Geduld is een schone deugd, he.

Groetjes,
Teekay

Vandaag een bod gehad op ons huis........"JIPEE" dacht ik, maar toen ik het bedrag hoorde verdween de vreugde als sneeuw voor de zon. Maar goed, ze hebben dus wel interesse dus gewoon maar rustig afwachten of ze met een beter bod komen.

@Teekay: Dat is eventje een ander verhaal! Gelukkig hebben wij nog niet echt haast, er moet hier nog het één en ander gebeuren, maar goed, ik hoop dat jullie héél snel een goed berichtje krijgen. :up:

@Donna: Lukt het een beetje met de huizen jacht? Het schijnt knap lastig te zijn hoor ik van meerdere. Jammer van dat ene huis waar jullie zo op hoopte.

@Erna: Dank je, ik hoop dat het allemaal een beetje mee zit.

Mariette

Het is al wel heel wat hoor dat de eerste kijkers sinds je woning via een makelaar in de verkoop staat al een bod hebben uitgebracht. Dat het niet de gewenste prijs is dat is balen maar hebben jullie nu een tegenbod gedaan of is er niet echt sprake van een onderhandeling??

Weet jullie makelaar dat jullie plannen hebben om naar het buitenland te gaan? Ik heb dit zelf bewust verzwegen heb namelijk gezegd dat ik dichter bij mijn werk wilde wonen (is toch de waarheid :wink:) en dat ik totaal geen haast had. Maar het is altijd makkelijk praten als je eigen woning al verkocht is.....ik realiseer mij ook door alle berichten op dit forum dat ik ontzettend veel mazzel heb gehad. Enne die mazzel krijgen jullie ook vast snel!

Gaan jullie ok de medicals en VOG frontloaden of wachten jullie hier nog even mee? Wat betreft dat priority processing weet ik het niet helemaal hoor, ik merk er weinig van? Een sponsorship van Vic zou namelijk ook met voorrang behandeld worden....Maar ik mag niet klagen hoor er zijn ook nog steeds mensen van voor 1 september die geen visum hebben en die verdienen hun stickertje eindelijk eerder.

Succes met wachten en de verkoop van jullie woning!

Groetjes Chantal

Gefeliciteerd met jullie bod, ik ben benieuwd :up:

@Tweety: wij hebben gewoon verteld dat we naar Australie willen, maar ook dat we geen haast hebben. Maakt volgens mij voor de makelaar toch niet uit, tenzij je inderdaad een absolute vertrekdatum hebt en die hebben we niet!

Heeey Chantal

Nee, het bod was zo laag dat wij geen tegenbod hebben gedaan. Laat ze eerst maar met een fatsoenlijk bod komen. Onze vraagprijs is reeël volgens de makelaar (wel met wat speling natuurlijk) dus als er dan €40,000 minder wordt geboden dan ga ik daar niet eens op in. Wij hebben het niet tegen de makelaar gezegd dat wij naar Australië gaan, ik ben zelf van mening dat dit je positie toch uiteindelijk wat zwakker maakt.........uiteindelijk wil je toch weg. Maar dat de eerste bezichtigers gelijk een bod doen is natuurlijk niet verkeerd  :smile:

@Wilbert: Ik hou je op de hoogte, en ik wens jullie ook veel sterkte met de verkoop, je bespaart toch zo'n beetje de vliegtickets als het zo lukt

[quote author=Wilbert67 link=topic=7225.msg117629#msg117629 date=1210500649]
@Tweety: wij hebben gewoon verteld dat we naar Australie willen, maar ook dat we geen haast hebben. Maakt volgens mij voor de makelaar toch niet uit, tenzij je inderdaad een absolute vertrekdatum hebt en die hebben we niet!
[/quote]
[quote author=marjet link=topic=7225.msg117638#msg117638 date=1210506380]
Wij hebben het niet tegen de makelaar gezegd dat wij naar Australië gaan, ik ben zelf van mening dat dit je positie toch uiteindelijk wat zwakker maakt.........uiteindelijk wil je toch weg. [/quote]
Ben het toch met Mariette eens. Ik ben er van overtuigd dat als potentiele kopers hier lucht van krijgen dat ze wat harder de onderhandelingen gaan voeren. Nu was ik tenminste degene die voet bij stuk kon houden. Maar nogmaals als je al een visum in het bezit hebt of de tijd begint te dringen dan zal alles heel anders gaan dan dat dit bij mij het geval was. Ook realiseer ik mij dat in jullie geval het een tikkie anders is omdat het een gezin betreft.

Maar hou vol die kopers komen!

Groetjes Chantal

Back