Verkenning Emigratie

Als je een evisitor visum (toeristen) hebt aangevraagd en je krijgt een grant notification is hij dan goedgekeurd? Ik snap niet helemaal.
 
Bedankt voor de reacties! we zullen zeker probere bij aantal van jullie bakkie te gaan doen! Zodra we wat meer duidelijk hebben over een route zal ik contact opnemen!!

Mocht je nog wat meer naar boven gaan en in de buurt van Gympie terecht komen laat het maar even weten. Kan wel snel een bakkie zetten. :)
 
Als je een evisitor visum (toeristen) hebt aangevraagd en je krijgt een grant notification is hij dan goedgekeurd? Ik snap niet helemaal.

Ik vond het ook vaag hoor. M'n case officer had erbij gezet "enjoy Australia", dus dacht dan moet het wel goed zijn ;)
 
Hoi allemaal! Even een korte update! Vluchten geboekt voor onze verkenningsreis! Nu contact aan het leggen met Australische bedrijven om baan kans te verkennen! Spannend allemaal!!!

Graag zouden we ook opzoek gaan naar Australisch emigratie/VISA bureau die ons kan helpen bij kijken of we kans maken. Heeft iemand goede ervaringen en tips van nog bestaande VISA bureaus?
 
Leuk! Wanneer is het zover? Doet je vriend al iets meer mee in het enthousiasme?

Qua bureau's kan ik je helaas niet helpen. Heb je al een idee op welk visum je wilt gaan?
 
We gaan 12 januari naar Sydney en ga 10 feb weer terug vanaf brisbane!
Me vriend heeft er erg zin en is vooral benieuwd naar het leven daar! Hij wil graag ervaringen horen van andere Nederlanders. Maar ik heb er vertrouwen in dat goed gaat komen en dat we na januari het VISA proces gaan opstarten
 
Mooie route niet teveel kilometers. Goed gedaan.

Sure thing, als hij eenmaal daar geweest is wil die niet meer terug ;) Check ook zeker een beetje naar binnen (van de kust af) Sydney <> Brisbane is een typische backpackers route en hoewel dat een bepaalde dynamiek en gezelligheid met zich meebrengt wil je ook wat anders zien en wat andere type mensen.

Al wat afspraakjes geregeld? Wij zitten uit de richting en zijn er net te laat voor je gok ik zo (van 21 januari in Canberra) maar uit ervaring weet ik dat het ontmoeten van xpditers/Nederlanders in OZ erg goed is om het op een rijtje te krijgen ;)

Enjoy!
 
Nou heb wel al aanbieding gehad van aantal mensen om langs te komen dus komt vast goed. Ja we gaan zeker beetje naar binnen! We willen echte Australië zien niet alleen backpackers.

We hopen ook nog aantal bedrijven en VISA bureaus te kunnen spreken! Als we toch daar zijn
 
Hi Yolanda, altijd bereid om even tijd vrij te maken voor een enthousiaste Xpditer. We zitten in de Blue Mountains, uurtje met de trein van Sydney Central Station, maar ook regelmatig in de stad. Mocht je willen afspreken, stuur me dan even een PM voor mijn gegevens.
 
Hoi allemaal! Even een korte update! Vluchten geboekt voor onze verkenningsreis! Nu contact aan het leggen met Australische bedrijven om baan kans te verkennen! Spannend allemaal!!!

Graag zouden we ook opzoek gaan naar Australisch emigratie/VISA bureau die ons kan helpen bij kijken of we kans maken. Heeft iemand goede ervaringen en tips van nog bestaande VISA bureaus?

Justmigrate.
Zij is Nederlandse, woonachtig in Australie. Wij hebben nog geen heel visum traject met haar doorlopen, maar het advies was erg uitgebreid en onze aanvullende vragen werden heel netjes beantwoord. Daarnaast Skype gesprek gehad en goed gevoel bij haar service en kennis. Dus aanrader ;)
 
Ah jammer, ik heb dat forumuitje gemist. Ik kom uit Nijmegen dus had er graag bij willen zijn. Misschien de volgende keer.


Ik heb o.a. 3 maanden in Perth gewoond en zou absoluut de westkust aanraden. Wouw!! Heel mooi. Ruig en minder touristisch dan de oostkust.
 
wellicht nieuw forum uitje plannen op de emigratiebeurs in Houten? Die dag was zeker geslaagd :) (if I may say so :p)
 
Back
Top