Visum aanvraag Family of 6: Skilled independent (175) visum 'accountant'.

Vol houden
afro.gif
Vandaag kan het zomaar gebeuren!
 
Bedankt voor alle lieve berichten. Ja ik wil niet aan opgeven denken. op 25 oktober heb ik alweer mijn laatste Australische CPA examen dus helemaal klaar voor de arbeidsmarkt!
Momenteel bouwen we nog een stukje aan het huis om het nog aantrekkelijker te maken. Dan nog maar een 'media-offensief' om te kijken of we nog mensen binnen kunnen krijgen na een update van beschrijving en foto's op Funda. Iemand nog orginele ideeën (los van top-huis vermelding op Funda)? Zelf denk ik eraan om in huis-aan-huis bladen in de regio (Roosendaal tot Rotterdam) te gaan adverteren.

Groet,

Wim.
 
Als je huis heel speciaal is, zou je het misschien eens bij zo'n TV programma kunnen proberen...
 
Als je huis heel speciaal is, zou je het misschien eens bij zo'n TV programma kunnen proberen...

Oordeel zelf maar:

http://www.funda.nl/koop/kruisland/huis-47798390-langeweg-75/

En de keuken wordt nu dus volledig nieuw gerealiseerd in een nieuwe aanbouw van 8 bij 5 meter. Kookeiland, AEG inbouwapparatuur...
Iemand interesse?
 
WOW!!! Echt een prachtig huis. Maare zonder gekheid, ik zou je gewoon eens opgeven bij zo'n programma. You never know..
 
Hi Wim,
inderdaad prachtig huis, hoop dat de juiste er snel bij komt kijken voor je.
viel me wel op dat de buren ook willen verhuizen, staan die ook al zo lang te koop?

groeten uit Warmenhuizen (voor 4 weken) Johan
 
Zeker een prachtig huis! Jullie hebben alleen de pech dat de markt niet goed loopt in dat prijssegment. Maar nog niet opgeven! En anders misschien toch aan een bedrijf verhuren voor een Expat, zo dicht tussen Rotterdam en Antwerpen in..
 
Zeker een prachtig huis! Jullie hebben alleen de pech dat de markt niet goed loopt in dat prijssegment. Maar nog niet opgeven! En anders misschien toch aan een bedrijf verhuren voor een Expat, zo dicht tussen Rotterdam en Antwerpen in..
Precies mijn gedachten.
Prachtig huis, daar moet je toch een dure pipo in kunnen zetten ;-)
Las toevallig vandaag een stukje in het plaatselijke suffertje; ging over een aanstaande uitzending van Wanted Down Under, waarbij mensen in onze suburb ook een huis bekeken hebben. In het verdere stukje vertelde de makelaar dat huurhuizen hier niet aan te slepen zijn. Veel POM's houden (noodgedwongen) hun huis in Engeland aan, tot de markt wat aan gaat trekken.

Bart

P.s. Warmetuut, Johan??
 
Hoi Wim,

Fijn weer iets van jullie tehoren, vroeg me al af hoe het met jullie ging?
Ook hier een stukkie verder op nog geen koper! Wij zitten natuurlijk in een veel lager prijs klasse maar zoals je al zei, ligt de huizenmarkt hier in Brabant en volgens mij door heel Nederland op een errrruuugggg laag puntje!
Heel jammer, maar wij houden vol, daar gaat iemand komen die ons huisje zal kopen en wij onze nieuwe toekomst Down Under kunnen gaan beginnen! Ook voor jullie, hou vol!

Groetjes uit R'daal, Betty en co xxx
 
Bedankt voor de positieve reacties. De realiteit is echter hard hier in Brabant. Een collega van mij heeft een gemoderniseerde tussenwoning te koop in Prinsenbeek voor € 259K. Een paar jaar geleden werd in Prinsenbeek (naast Breda) het te koop-bord zo ongeveer uit je handen getrokken als je het in de tuin wilde zetten. Nu staat ook zijn huis al een jaar te koop en komt er niemand op af. Het is dus niet alleen de hogere prijsklasse. Idem met het huis van mijn broer in Heerhugowaard. Zeer courant huis. Ook hij wil emigreren (Zweden), en had eigenlijk deze zomer weg willen gaan omdat zijn oudste dochter nu naar de middelbare school gaat. Huis ook al > 1 jaar te koop en amper bezichtigingen.
Het huis van mijn buurman staat al 3 jaar te koop. Gezakt van 749.000 tot nu 519.000 (met bedrijf en 6.000m2 grond!) en nog steeds geen kijkers. De huizenmarkt in NL is echt hopeloos.
Verhuren willen we niet aan beginnen, dit brengt de nodige risico's met zich mee. Je huis kan erop achteruit gaan, of het huis kan na een tijdje leeg komen te staan. En om zo'n hypotheek er nog bij te hebben naast je Australische vaste lasten lijkt me geen prettig vooruitzicht. We willen echt hier de boel afronden om niet het risico te lopen dat we gedwongen worden vroegtijdig naar Nederland terug te keren. Al zien we natuurlijk regelmatig mensen bij 'het roer om' die daar anders over denken...

Alie, Ik zal eens kijken of 'aan de straatstenen niet kwijt' nog nieuwe opnames maakt.

Wim.
 
Back
Top