Family of 6
Member
Jeetje Wim, wat balen voor jullie zeg! Vooral omdat jullie alles al helemaal hadden gepland. Hoop wel dat jullie een leuke 2 weken vakantie tegemoet gaan daar. We kruisen elkaar precies: wij gaan de laatste 2 weken van november.
Hoe gaat het met je studies intussen? Beetje te doen bij CPA?
Veel succes, ik duim voor jullie mee voor een koper (en hopelijk gaat er daar in Den Haag inderdaad snel wat duidelijkheid komen, handig voor alle huizenverkopers.....)
Groet,
Annemarie
Hoi Annemarie,
De studies houden me redelijk bezig. Alle vakken van de 'RE'-opleiding heb ik gehaald. Nu werk ik aan mijn referaat die gaat over de requirements voor IT-controls op basis van Australische wet- en regelgeving. Een leuke brug tussen de studie en mijn (hopelijk) toekomstige werkomgeving.
Mijn eerste CPA examen (Governance & Ethics) heb ik ook gehaald (met distiction, dus teveel tijd aan besteed :grin: ). Voor oktober heb ik mij ingeschreven voor 'Financial Reporting' en 'Contemporary business issues'. De komende maanden werk ik dus maar iets minder (altijd prettig als je ZZP-er bent). De examens zijn op 26 en 28 oktober. Op 30 oktober vliegen we naar Australie. Als ik voor die tijd ook nog mijn referaat weet af te krijgen is het helemaal een verdiende vakantie! Hopelijk kan ik mij dan nog voor het einde van het jaar inschrijven in het register van NOREA.
Ach ja, zo kun je studeren ook weer als een goede afleiding zien
Groet,
Wim.
PS we zullen wel zwaaien op de terugweg als we jullie tegenkomen! :lol: