[quote author=Jean76 link=topic=3143.msg35875#msg35875 date=1131653526]
[quote author=marc-el link=topic=3143.msg35865#msg35865 date=1131648445]
Mijn muzikale voorkeur gaat zeker uit naar Trance.
Niet die commerciele trance maar de Trance die je hoort in clubs etc.
Wat voor Trance maakt niet zoveel uit het kan varieren van vocal, uplifting, retro belgium (Atmoz etc) of gewoon hard Trance.
Ben zelf dj (laatste tijd niet zo veel meer) maar heb daarom een paar honderd 12" vinyl.
Al moet ik zeggen dat de Trance era nu wel een beetje voorbij is (jammer)
Maar mijn 12" collectie en mijn draaitafels en mengpaneel doe ik nooit van de hand omdat deze gewoon een fortuin waard zijn dus die zullen mee moeten naar oz.
Mijn motto: Een dag zonder Trance is en dag niet geleefd.
[/quote]
Leuk om te lezen. Ik ga zelf geregeld naar goa-trance-parties. Zaterdag as is er in Simplon te Groningen een goa-trance-partie (voor de liefhebber; http://www.simplon.nl/?nid=872&shift=0 ). Wellicht ga ik er heen. Maar ik denk echter dat ik het weekend een beetje rustig moet doorkomen, aangezien ik volgende week woensdag een toets moet maken.
Maar om even op GOA-trance-parties terug te komen. Ik heb er dit jaar al talloze gehad; eentje in de bossen van Gieten (Drenthe), in de bossen vlakbij het Zernika-complex te Groningen, ergens op een boot. Je kunt het zo gek niet bedenken. Het zijn echt kinky-feestjes, met een uiterst prettig publiek.
[/quote]
Leuk dat er nog meer Trance liefhebbers zijn hier.
Mijn verzameling en apparatuur zou ik toch ook echt mee moeten nemen naar Ozzie.
Zo'n 5000 singles, 1000 maxi singles.......pffffff wat een gewicht!
Bert