Voorzichtigheid of stiekum.....

Ik voind het een interessante discussie en respecteer degenen die wat meer reserves hebben dan ik.  Ieder zijn meug!
Kijk dat respecteer ik dan ook aan jou Henk!

Maar denk er voor jezelf nog eens goed over na....Als je je nergens voor hoeft te schamen - of niet tijdelijk even anoniem wilt blijven i.v.m. je emigratie - geef je zelf een beetje meer bloot. Je krijgt er vaak ook een heleboel meer voor terug (en dan positief bedoeld!)
Maar deze vind ik nogal belerend, hoezo schamen, misschien bedoel jij deze zin positief maar het gaat er vaak ook om hoe jou zin bij iemand overkomt.Èn dat is bij mij nogal negatief, net alsof je jezelf beter vind omdat jij wèl je gegevens open en bloot wegzet. Maar oké ieder zijn meug zoals je zegt en daar houden we het maar bij.

Miranda
 
Ik ben meer van de middenweg. Ik vind het niet erg als mensen het een en ander van me weten, maar bepaalde dingen hou ik liever prive. Ik vraag me namelijk af wat de meerwaarde is als jullie allemaal mijn telefoonnummer en adres zouden weten... Mensen waarvan het nodig is dat ze die informatie hebben kunnen dat via mail of PB wel krijgen.

Daarnaast hoor je ook dat er ingebroken wordt in huizen waarvan ze weten dat op dat moment iemand begraven wordt. Wat zou mensen dan tegen houden in te breken bij mij als ze inderdaad weten dat ik een paar dagen weg ben?
 
[quote author=Maluka link=topic=7154.msg91371#msg91371 date=1180516672]
...Ik wil dus nog niet dat zoeken op mijn echte naam in Google oa. xpdite.net als resultaat gaat teruggeven...
[/quote]

Dat is voor mij eigenlijk ook het belangrijkste; ik wil liever niet dat mijn werkgever achter mijn visum aanvraag komt voordat het helemaal rond is. Als mijn aanvraag op mijn werk bekend wordt kan dat misschien invloed hebben op eventuele trainingen, ontwikkelingen en opdrachten terwijl nog helemaal niet zeker is dat ik het visum uberhaupt ga krijgen. Stel dat het niet lukt; dan wil ik niet dat mijn poging invloed heeft gehad op mijn werksituatie en ontwikkeling. Pas als mijn visum rond is zal ik ook mijn werk gaan inlichten.
 
Ondanks alle berichten, begrijp ik het opzettelijk verzwijgen van naam en toenaam niet. Ik sta open en bloot op internet, voor iedereen te lezen, met foto's van huis, wat voor voertuigen ik rij, waar ik werk etc. etc.

Ik heet Willem en mijn partner Lenie in het echte leven en op internet, ik heb dus duidelijk geen andere persoonlijkheid nodig. Als je onder je echte naam als secretarese op internet een zooitje spelfouten maakt dan was je bij je toekomstige werkgever binnen een week OOK door de mand gevallen. Wees blij dan dat je nog niet je andere baan hebt opgegeven en je dus eigenlijk een hoop ellende bespaart is!

Het inbrekersgilde gaat niet de hele dag lopen googelen om te zien wanneer iemand ja of nee thuis zit, daar zijn andere veel snellere en doeltreffendere methodes voor.

Het verzwijgen voor je werkgever vind ik ook een rare zaak en zou ik als werkgever niet erg prettig vinden. Als je met je werkgever duidelijke afspraken maakt over je emigratieplannen zou ik daar dus als werkgever geen moeite mee hebben maar dan iemand die achteraf tegen mij zegt, oh ja morgen ga ik emigreren, vraag me af hoe werknemers het zouden vinden als de rollen omgedraaid waren. Ik heb vanaf dag 1 tegen mijn werkgever verteld wat mijn plannen waren en ben daar nooit door benadeeld, eerder erg veel geholpen. Ik heb ook nog steeds contact met die ex-werkgever. Hoe zou JIJ het als werkgever vinden dat je personeelslid net een training van 10.000 euro heeft gehad en de volgende dag aangeeft dat hij gaat emigreren (en daar ben ik maanden/jaren mee bezig geweest!), ik zou me als werkgever behoorlijk genaaid voelen. Vind het erg egoistisch, maar daar zit de halve wereld dus van in elkaar ikke, ikke, ikke en de rest......

De meesten hebben dus ook geen "echt" idee hoe de werkgever zal reageren maar gaan er hoogstwaarschijnlijk van uit hoe ze ZELF zouden reageren, dat siert de persoonlijkheid dus niet echt.

Ik ben dus duidelijk geen voorstander van het "stiekeme gedoe" . Als mensen mij willen Googelen dan doen ze dat maar, het internet staat vol zin en onzin.

Kinderlokkers kunnen niet door een ADSL lijn heen kruipen om je kinderen "wat aan te doen". Zoals ik vroeger al van mijn ouders hoorde dat ik geen snoep van vreemden mag aannemen en niet met vreemde mensen moet meegaag is dat heden ten dage nog steeds hetzelfde. Op uitnodigingen van vreemden moeten kinderen dus op geen enkele manier ingaan. Maar daar ligt een stuk opvoeding. Je kan ze daar ten dele voor beschermen maar wat doe je als je kinderen dan buiten spelen of alleen op de fiets of lopend naar school gaan.... of nog erger, bij het vriendje thuis aan het internetten zijn.

Bijna niemand op dit forum wordt dus graag geGoogeld maar we typen maar al te graag een ander zijn naam in om wat te weten te komen, brrrrrrrrrrrrrrrr.


Willem Vollebregt ( ja en nu maar met z'n allen Googelen !!! veel plezier)
 
[quote author=willem-lenie link=topic=7154.msg91647#msg91647 date=1180796939]
Het verzwijgen voor je werkgever vind ik ook een rare zaak en zou ik als werkgever niet erg prettig vinden. ... Vind het erg egoistisch, maar daar zit de halve wereld dus van in elkaar ikke, ikke, ikke en de rest......
[/quote]

Ik vind dit een beetje kort door de bocht; stel dat ik ga solliciteren naar een andere baan dan vertel ik dat mijn werkgever toch ook niet? Er van uitgaande dat ik mijn visum ga krijgen dan duurt het nog een aantal maanden voordat ik echt vertrek en heeft mijn werkgever ruim (lees maanden) van tevoren gehoord dat ik weg zal gaan. Als ik een andere baan zou vinden zou mijn vertrek veel abrubter zijn. Je mag best, zonder egoïstisch te zijn, een beetje aan jezelf denken. De tijd dat ik hier nog in Nederland aan het werk ben wil ik ook gewoon leuke uitdagende projecten kunnen draaien. En ik zal heus wel in goed overleg een einde maken aan mijn werkzaamheden.

[quote author=willem-lenie link=topic=7154.msg91647#msg91647 date=1180796939]
De meesten hebben dus ook geen "echt" idee hoe de werkgever zal reageren maar gaan er hoogstwaarschijnlijk van uit hoe ze ZELF zouden reageren, dat siert de persoonlijkheid dus niet echt.
[/quote]

Ik krijg overigens het idee dat je zelf werkgever bent; misschien verklaart dat je heftige reactie?

[quote author=willem-lenie link=topic=7154.msg91647#msg91647 date=1180796939]
Kinderlokkers kunnen niet door een ADSL lijn heen kruipen om je kinderen "wat aan te doen". ... Op uitnodigingen van vreemden moeten kinderen dus op geen enkele manier ingaan. Maar daar ligt een stuk opvoeding. [/quote]

Het nadeel van internet is dat iedereen zich voor kan doen als een ander. Kinderen zijn goedgelovig en het internet zit vol idioten die zich anders voordoen. Wie zegt eigenlijk jij echt Willem Vollebregt bent?

[quote author=willem-lenie link=topic=7154.msg91647#msg91647 date=1180796939]
Bijna niemand op dit forum wordt dus graag geGoogeld maar we typen maar al te graag een ander zijn naam in om wat te weten te komen, brrrrrrrrrrrrrrrr.

Willem Vollebregt ( ja en nu maar met z'n allen Googelen !!! veel plezier)
[/quote]

Dat jij het geen punt vind om met naam en toenaam op internet te staan is jouw goed recht; maar respecteer ook andermans keuzes.
 
Het was weer leuk om aan dit topic mee te doen,
maar ik heb het wel weer gezien. I'm out, have fun.
:later: :later:

Miranda
 
Ondanks dat mijn werkgever weet van mijn plannen hoef ik nog niet alle mijn persoonlijke informatie op internet te zetten. Ik zie daar gewoon het nut niet van in. Mochten mensen meer informatie over mij nodig hebben dan kan ik dat ook via PB of mail geven. Wat heeft iedereen eraan mijn telefoonnummer en adres te weten? Ik zie daar echt het nut niet van in.
Dat een ander daar anders over denkt, prima. Deze discussie is toch juist gestart om meningen van elkaar te horen? Een beetje respect naar elkaar toe zou dan wel op zijn plaats zijn!
 
Hey,
Voor mij hoeft er helemaal niets, iedereen is vrij, maar...
Je mag toch wel minimaal iets persoonlijks prijsgeven en dat is je voornaam.
Het is aangenaam te weten dat je het met Piet, Jan en Henk te doen hebt!
Groeten Henk.
 
Willem Vollebregt ( ja en nu maar met z'n allen Googelen !!! veel plezier)
  Nou......ik heb daar dus helemaal geen interesse in.  :smile: als het nou gaat om oude school vrienden of iets dergelijks daar kan ik me nog wel in vinden.

Nogmaals dus, kort maar krachtig met name voor Henk en Willem:  Wat is het dan dat jullie zo graag te weten willen komen over iedere Tom, Dick and Harry op dit forum??? Wat heeft het voor toegevoegde waarde wat voor schoenmaat iemand heeft......bij wijze van

Groetjes
Syl
 
Ik heb dus helemaal geen behoefte om van alles en nog wat over iedereen te weten te komen, "couldn't care less". Het met naam en toenaam bekend staan staat los van het feit of ik dan ook een "diepaand onderzoek" instel naar die persoon (nee dus) 99.9% van de mensheid is compleet oninteressant (op hun internet pseudoniem na misschien  :roll:). Als je niets te verbergen hebt hoef je dus ook m.i. je naam niet te verbergen.

Laten we nou eerlijk zijn , wat is 4np nou voor een naam, ja Willem Vollebregt is mijn echte naam of jij dat nou gelooft of niet zal me een zorg zijn. Moet bij die rare internet namen altijd denken aan Bassie en Adriaan met B2 en B100, maar uit je reaktie 4np is het dus vooral ikke , ikke , ikke. Ja ik ben een werkgever, vraag blijft onbeantwoord hoe je zelf zou reageren als je net een vermogen hebt uitgegeven aan trainingen voor een personeelslid die achteraf dus helemaal niet van plan is om te blijven, maar al maanden bezig is met zijn emigratie.

Persoonsgegevens worden in deze wereld vrij verhandeld, adressen, telefoonnummers met naam en toenaam zijn gewoon te koop. Direct Marketing bedrijven varen er wel bij. Ik heb nog geen enkele negatieve ervaring met openheid op het internet en op de werkvloer. Er is bij mij (nog) niet ingebroken, mijn ex-werkgever heeft mij niet anders behandeld, integendeel, mijn kinderen gebruiken het internet dagelijks en gaan gewoon op de fiets of lopend naar school.

Maar inderdaad, zoals je al zegt, het internet zit vol idioten die zich anders voordoen, dus waarom zou je dan niet gewoon jezelf zijn.

maar respecteer ook andermans keuzes.
Juist het is een forum waar iedereen zijn kijk op bepaalde zaken kan geven ( ik dus ook!) en heeft dus helemaal niets te maken met het respekteren van andermans keuzes.

Als jij liever als 4np door het leven gaat, prima

Willem
 
Wat is het dan dat jullie zo graag te weten willen komen over iedere Tom, Dick and Harry op dit forum??? Wat heeft het voor toegevoegde waarde wat voor schoenmaat iemand heeft......bij wijze van

Nee Syl, ik hoef ook niet alles van iedereen te weten. Daar ging het mij bij de start van dit topic ook helemaal niet om. Zoals ik bij de start aangaf vind ik dat wanneer ik ietsje achtergrond van iemand weet, ik met mijn reactie op het forum beter op diens behoefte aan informatie kan inspelen. Maar soms weet ik niet eens of iemand in NL of in Oz woont.... Verder is een voornaam toch wel het minimum, vind ik.

En verder... ik was gewoon benieuwd naar de rationele en irrationele gronden waarop sommige mensen zo geheimzinnig doen over wie ze zijn. Kennelijk heeft Willem dezelfde ervaring is al ik: openheid heeft mij nooit geschaad.

En heel misschien in de achtergrond speelt ook nog een beetje mee, dat naarmate mensen bereid zijn zich meer van zichzelf  te geven ik meer vertrouwen heb in wat ze allemaal beweren. Maar nou wordt ik misschien weer voor belerend uitgemaakt. Overigens... ik probeer altijd wat van anderen te leren..... (dat was dus nog een reden voor dit topic  :smile: )


'Wees u–zelf!' sprak ik tot iemand; Maar hij kon niet: hij was niemand. ...
[size=8pt]P.A. de Genestet[/size]

---
[size=8pt]En voor wie benieuwd is naar wat ik nou na zoveel tijd nog moest "editen": Ik zag een storende taalfout en die heb ik verbeterd.[/size]
 
En heel misschien in de achtergrond speelt ook nog een beetje mee, dat naarmate mensen bereid zijn zich meer van zichzelf  te geven ik meer vertrouwen heb in wat ze allemaal beweren. Maar nou wordt ik misschien weer voor belerend uitgemaakt. Overigens... ik probeer altijd wat van anderen te leren..... (dat was dus nog een reden voor dit topic   )
  Kijk, als je met deze quote nou je thread was begonnen of in die trant dan had je waarschijnlijk direct al veel positievere berichten gekregen. :up: Nu kwam het een beetje over (op mij dan :smile:) alsof je erg graag door iemands ramen mee gluurde ....om het even plat op tafel neer te gooien.  :smile:

Kan me voorstellen dat het voor sommige antwoorden wezenlijk verschil maakt wie waar, hoe en hoelang woont. Maar ik zie niet in wat een achternaam zou toevoegen aan iemands opmerkingen, vragen en/of antwoorden. Heeft verder niets met geheimzinnigheid te maken in mijn ogen. Zo ook straat adressen.......nergens voor nodig toch??? Suburbs, etc. nog tot daar aan toe. En als je vragen hebt over huisdieren krijg je over het algemeen antwoord van mensen met huisdieren om nog maar eens een zijstraat te noemen.

Groetjes
Syl
 
'Wees u–zelf!' sprak ik tot iemand; Maar hij kon niet: hij was niemand. ...

wou het graag aanvullen met een stuk tekst van een liedje dat van Kooten en de Bie schreven, erg mooi nummer trouwens.

Allemaal op weg naar niets
Doen we zus of zomaar iets
Soms net echt maar meestal kitch
Want wie speelt er nog zichzelf

Weet je nog waneer dat was
Toen je nog geen ander was
Niet in Harnas achter glas
Maar je eigenlijke zelf

Zoek je zelf broeder
Vind jezelf
Wees en blijf alleen jezelf

Willem
 
[quote author=willem-lenie link=topic=7154.msg91668#msg91668 date=1180827640]
Laten we nou eerlijk zijn , wat is 4np nou voor een naam...
[/quote]

Een heel mooi internet nick ;) Maar aangezien ik het al jaren gebruik is het ook niet zo anoniem meer :)

[quote author=willem-lenie link=topic=7154.msg91668#msg91668 date=1180827640]
maar uit je reaktie 4np is het dus vooral ikke , ikke , ikke. Ja ik ben een werkgever...
[/quote]

Nogmaals; dat ben ik niet met je eens en jij bent degene die steeds bedragen van 10.000 euro roept. Ik weet niet waar je die bedragen vandaan haalt? Verder werk ik in een branche waar een groot gebrek aan goede mensen is en als we geen nieuwe mensen kunnen vinden worden freelancers binnen gehaald. Dan ben ik, als vaste werknemer, met eventueel een klein traininkje (als dat uberhaupt nodig is) echt wel goedkoper dan een externe met hoog uurtarief en inwerktijd. Zelfs als ik misschien weg zou gaan op den duur. En (nogmaals) daarnaast; wie zegt dat ik dat visum überhaupt ga krijgen? Ik ga toch mijzelf niet limiteren in mijn ontwikkeling vanwege een visum aanvraag waarvan ik nog niet eens zeker weet dat ik het toegewezen krijg?

Overigens vind ik dat je mijn situatie op jouw situatie projecteert wat helemaal niet relevant is. Mijn werksituatie is -hoogst waarschijnlijk- heel anders dan de jouwe waar ook heel andere motivaties in meespelen.

[quote author=willem-lenie link=topic=7154.msg91668#msg91668 date=1180827640]
Persoonsgegevens worden in deze wereld vrij verhandeld, adressen, telefoonnummers met naam en toenaam zijn gewoon te koop.
[/quote]

Je slaat de spijker op zijn kop! Precies één van de redenen om niet alles op internet te gooien...

[quote author=willem-lenie link=topic=7154.msg91668#msg91668 date=1180827640]
Maar inderdaad, zoals je al zegt, het internet zit vol idioten die zich anders voordoen, dus waarom zou je dan niet gewoon jezelf zijn.
[/quote]

Juist om die idioten die er wel allemaal zijn :) Maar dat ik '4np' gebruik wil natuurlijk niet zeggen dat ik me anders voordoe. Wat anderen hier ook schrijven; wat maakt het uit dat ik me jan, henk (zijn er al veel van hier;) of pietje puk noem. Het gaat uiteindelijk over het uitwisselen van informatie en mijn naam is -mijns inziens- niet van belang. Ik begrijp alleen Henk's reactie wel dat hij dan misschien de reactie's betrouwbaarder vind.

@Henk; zal ik je even mijn voornaam PM-en? ;)

[quote author=willem-lenie link=topic=7154.msg91668#msg91668 date=1180827640]
Als jij liever als 4np door het leven gaat, prima
[/quote]

Virtueel wel graag ;) Maar de mensen die ik in het echt heb ontmoet in de beurs van Berlage of heb ge-PM'd weten mijn naam echt wel :)
 
Nog maar twee opmerkingen van mij:
- Ik ben het helemaal eens met de stelling dat ieder voor zich kan/mag/moet bepalen hoeveel hij of zij bloot geeft (en niet letterlijk, alhoewel ook dat een eigen keus is ;-) )
- En ik denk dat ik het ook al geroepen heb in dit topic, net als Henk: als je jezelf meer bloot geeft zal je in het algemeen ook meer terug krijgen.
 
[quote author=perthpete link=topic=7154.msg91694#msg91694 date=1180869018]
Nog maar twee opmerkingen van mij:
- Ik ben het helemaal eens met de stelling dat ieder voor zich kan/mag/moet bepalen hoeveel hij of zij bloot geeft (en niet letterlijk, alhoewel ook dat een eigen keus is ;-) )
- En ik denk dat ik het ook al geroepen heb in dit topic, net als Henk: als je jezelf meer bloot geeft zal je in het algemeen ook meer terug krijgen.
[/quote]

Dat laatste denk ik ook wel; maar ik denk ook dat ik mezelf best bloot geeft afgezien van het feit dat ik mijn naam niet noem in de publieke posts. Jij weet -evenals diverse anderen op dit forum- bijvoorbeeld mijn voornaam ook wel ;) Je hebt me tenslotte nog een voorbeeld RPL gemailed :D Nog bloter (niet in jouw tussenhaakjes context;)) wordt het als ik mijn visum rond heb en iedereen heb ingelicht over mijn vertrek.
 
Los van mijn eerdere bijdrage, in reactie op Willem: als je bij een klein bedrijf werkt - dus met maximaal 1 management laag ertussen - dan snap ik jou reactie. Ik heb echter altijd bij grote bedrijven gewerkt en dan kun je nog zo'n goede band denken te hebben, uiteindelijk ben je een nummer. Als er gesneden moet worden (kijk nu naar ABN) dan ben je zo weg, dan denkt de werkgever ook niet ach wat zielig. Ik ben zelf twee keer weg-ge-her-structureerd vanuit een vaste baan met uitsluitend uitstekende beoordelingen en beide keren moest het tot een rechtzaak komen om ze te laten betalen waar ik recht op had.

Vanuit dat persectief is vertel ik dus de werkgever pas dat ik vertrek NADAT ik het visum heb gekregen. Gemiddeld zit er nog altijd 6 tot 9 maanden tussen verkrijging visum en daadwerkelijk vertrek terwijl de gemiddelde opzegtermijn een maand is. Daartussen zit genoeg ruimte om de werkgever 'extra cursuskosten' etc te besparen. Maar je stelt in ieder geval wel je eigen plek veilig tot dat moment. Vertel je het eerder dan weet je zo goed als zeker dat cursussen, interessante opdrachten en salarisstijgingen er niet meer zullen zijn.

En Syl en nog wat anderen, volgens mij begon Henk het topic met open vizier. Dat jullie beren op de weg zien kan, maar ik vind het gewoon een lezenswaardige discussie zonder aansziens des persoons.

Michiel
 
Al lezende heb ik in ieder geval de deelnemers aan de discussie beter leren kennen! - hoe je dingen opvat, hoe je dingen stelt -
Interessant!

Heb verder zelf aan het topic niet veel toe te voegen...
Twas interessant, thanks!

Ineke
 
De enige reden dat ik gewoon altijd Henriette ben is omdat ik daarin helemaal geen creativiteit heb! Kan gewoon niks beters verzinnen helaas  :cry:

En als ik google op mijn naam en achternaam komt er helemaal NIETS te voorschijn! Erg teleurstellend...... :wink:

henriette
 
Of je nou op een klein bedrijf werkt of een groot maakt mi niet uit hoe jezelf in elkaar zit. Of ik nou voor Hilton zou werken of een klein hotel in de achterhoek.

Ik heb voor Conrad Hotels ( De buitenlandse tak van Hilton ) gewerkt aan de Gold Coast, na ruim een jaar werd mij een promotie aangeboden en die heb ik toen afgeslagen en duidelijk verteld dat ik aan het eind van het jaar weer terug zou gaan naar Nederland. Ik vond het aannemen van de promotie niet fair voor de return die zij ervoor zouden krijgen. ( Ja zo zit IK dus in elkaar) Uiteindelijk werd er in Brussels een nieuwe Conrad geopend en, omdat ik had aangegeven dat ik naar Nederland zou terugkeren, werd mij een fantastische baan in Brussels aangeboden ( driedubbele promotie!) die ik met veel plezier heb gedaan.

De meesten hebben dus ook geen "echt" idee hoe de werkgever zal reageren maar gaan er hoogstwaarschijnlijk van uit hoe ze ZELF zouden reageren, dat siert de persoonlijkheid dus niet echt.

Kijk dat bedoel ik nou, met mijn openheid van zaken heb ik alleen maar voordeel gehad. Ook mijn laatste werkgever wist al 1,5 jaar !! dat ik weer wilde  emigreren. Niet 1 keer ben ik in die tijd negatief behandeld met " jij gaat toch weg", "voor jou hoeft het niet meer" etc. ik heb me ook altijd voor de volle 100+% ingezet, tot de laatste dag. Zoals reeds eerder geschreven, ik heb nog steeds contact met mijn vorige werkgever(s).

Gelukkig zijn er dus genoeg werkgevers die net zo denken als ikzelf.

Het " limiteren van je ontwikkeling door je visumaanvraag en een klein "traininkje" valt niet zo goed te rijmen, een goede training kost goed (veel) geld! er is niet 1 werkgever die een onbenullig "traininkje" niet zou geven aan een werkgever die aangeeft wellicht ooit te emigreren, dat zijn immers de kosten niet.

Bij een gebrek aan goede mensen in een bepaalde bedrijfstak zullen ze blij zijn met elke maand/dag/uur dat je kan werken, als je je visum uiteindelijk niet zou krijgen, zou de werkgever alleen maar "blij" zijn.

De motivatie van mijzelf als werkgever is om een zo goed mogelijk ondernemersklimaat te kweken voor personeel en klanten, daar varen we allemaal wel bij. Als iemand aan mij aangeeft verder te willen in het leven bv door emigratie dan zou ik hem/haar daar voor de volle 100% in steunen.

De ikke, ikke, ikke mensen op deze planeet komen zichzelf ooit een keer tegen, zowieso ieder morgen in de spiegel, na het douchen, voordat ze naar hun werk gaan!

( ik begrijp dus niet dat er mensen zijn die bij een bedrijf weg willen gaan door emigratie en dan gewoon naar hun werk gaan onder het mom van "ik kan hier nog jaaaaaaaaaaaaren werken", hoe vaak moet je dan wel niet de waarheid verdraaien, ja zeggen waar je nee moet doen en gewoon keihard liegen, brrrrrrrrr)


Willem Vollebregt
Resort Manager
Desert Palms Resort
74 Barrett Drive
Alice Springs NT 0870

Tel: 08 8952 5977
Fax: 08 8953 4176
Mob: 04 3020 3756
Email: willem-lenie@tpg.com.au
Email: vollebre@tpg.com.au
Email: manager@desertpalms.com.au
WWW: www.willem-lenie.blogspot.com
WWW: www.desertpalmsresort.com.au
 
Back
Top