Voorzichtigheid of stiekum.....

Mijn huidige werkgever reageerde gelukkig heel positief en hier heb ik het dus zeker op tijd verteld aangezien we pas tegen het einde van het jaar zullen vertekken. Mijn vorige baas was niet zo leuk hierin. Er was te weinig werk voor mij en ik verveelde me heel vaak. Als collega's me dan mijn mail zagen checken of even het forum zagen bekijken, dan werd dat achter m'n rug doorgespeeld en mijn baas zei dat ik teveel met Australie bezig was en dat ik daarom niets deed, terwijl er gewoon niet geoneg werk was! Daar wordt je vrolijk van... niet dus...
 
[quote author=Hansie link=topic=7154.msg91422#msg91422 date=1180555090]
Leuk voor een nieuw draadje misschien, welke XPdite-ers zitten er op LinkedIn?
[/quote]

Ik ;)
 
Heeft natuurlijk wel met dit topic te maken. Je zet behoorlijk persoonlijke info neer op LinkedIn.....
 
Het geld nog altijd, big brother is watching you en zeker nu de nieuwe Amerikaanse afluister-wet erdoor komt. Wat volgt ???
 
Inderdaad; kunnen ze ook mooi het internationale telefoonverkeer aftappen dat via de US loopt. Alsof ze dat niet allang deden ;)
 
Ik denk dat alles al we de revu gepasseerd is :lol: , maar voor mij geld wel dat ik wat voorzichtig ben omdat m'n werkgever nog van niets weet en zolang ik geen zekerheid heb of we wel een visum krijgen laat ik het zo.

gr Bennie
 
Back
Top